Gå til innhold

K750i - svar og slett og snarvei til 'Bilder'

Anbefalte innlegg

Har akkurat byttet ut min gamle T610 med en K750i, men det er et par ting jeg savner.

1. Hvor er det blitt av "svar og slett" (meldinger) funksjonen fra T610? Den var jo veldig fin for å hindre at sendt-boksen ble full med en gang.

2. Er det mulig å legge inn hurtigtast til bildemappen på joysticken? Jeg får det ikke til, er ikke mulig å velge filbehandling som snarvei.

Ellers veldig fornøyd, er spent på hvordan batteriet kommer til være. Har mine tvil om den er like god som T610. Savner T39'en min, den varte leeeenge den.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svar og slett funksjonen slettet vel medlingen du leste og svarte på?? ikke de man sendte?

For å lage snarvei gjør du følgende:

gå på innstillinger, under generelt finner du snarveier, så velger du hvilken av joystick posisjonene du ønsker å lagre snarveien på, så velger du deg frem til dit du ønsker snarveien.... :)

Instruksjonsboken er din venn!! :D

Lenke til kommentar
Nå blir ikke innboksen full like fort som på T610 heller da. Og ting går endel kjappere, tar deg maks et sekund å slette en melding.

Det er fint det, men er da langt ifra en grunn til å fjerne en funksjon som mange likte.

Det er jeg helt enig med deg i. Funksjonen svar å slett brukte jeg mye når jeg hadde t630, Etter at jeg skiftet til k700i mistet jeg denne fine funkjonen. Noe jeg synes er dumt.

Lenke til kommentar
gå på innstillinger, under generelt finner du snarveier, så velger du hvilken av joystick posisjonene du ønsker å lagre snarveien på, så velger du deg frem til dit du ønsker snarveien.... :)

Øh, mente selvfølgelig at innboksen ikke ble så fort full ja. Nå må jeg først svare på meldingen og så gå inn i innboksen og slette den jeg svarte. Var mye bedre den måten det var tidligere synes jeg.

Når det gjelder snarveier så oppfatter jeg det som veldig begrenset hva en kan lage snarveier til. Jeg kan lage snarvei til filbehandling, men ikke til bildemappen. Jeg kan ikke lage snarvei til ny tekstmelding, bare til ny melding og så kan jeg velge tekstmelding etter det. Jeg kan ikke lage snarvei til 'send og motta'-epost. I det hele tatt, snarveissystemet er også blitt veldig mye dårligere siden tidligere modeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...