apefisk Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Enig der, hakking er generelt sett et lite problem, så hvorfor klager folk så mye på det? Det skjer i få tilfeller, og vanligvis flyter spillene tilfredsstillende. Lenke til kommentar
duda Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hakkingen skjer jo overalt. Konsollene er lagd for å kunne spille spill som blir lagd frem i tiden. Men uansett hvor synske de er, så blir det vanskelig å fastsette bestemt hvor fort utviklingen kommer til å skje. Det er jo bare i det siste det med hakking på konsoller har blitt tatt opp, og grunnen til det er jo at med tanke på at neste generasjon konsoller er på vei opp, så prøver utviklerne å putte mest mulig i spillet sitt. Selv har jeg ikke merket noe til denne hakkingen som folk referer til. Men så spørs det jo hvilke typer hakking det er snakk om, er det noe smått så bryr jeg meg sjeldent. Hakker det derimot hvert minutt, ja da er jo utviklerne av spillets sin feil. De har gjort en elendig jobb med å prøve å utnytte konsollens prossessor og lagd et dårlig spill som hakker og står i. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Jeg har til dags dato aldri merket hakking i konsollspill. Konsollspill vil alltid være bedre enn PC-spill, i mine øyne. Endret 28. juli 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 For ikke å snakke om de som ventet på Battlefield 2 og fikk plutselig vite at en del skjermkort ikke ville kunne blir brukt med det spillet. (Var det Geforce 4 serien eller noe slikt?) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg har til dags dato aldri merket hakking i konsollspill. Konsollspill vil alltid være bedre enn PC-spill, i mine øyne. San Andreas på PS2 hakker endel, En av LOTR-spillene på GameCube hakker fantastisk mye når det kommer tåke-effekter + mange fiender på engang. Personlig så liker PC best. Dagens konsoller har rett og slett ikke muligheten til så omfattende spill som PC. Hvordan ville Rome: Total War vært på konsoll? Hva ville Morrowind vært uten alle mod'ene? X-Box er den eneste som konsollen i dag som virker til å kunne takle litt omfattende spill.. Og jeg har fortsatt ikke tilgitt konsollene at de ødela Deus Ex 2 med konsollofiseringen!! (kom DE2 på konsoll forresten? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå