Jama Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei! Jeg har akkurate kjøpt ny harddisk og installert den. Vi hadde først litt problemr, men klarte og fikse det. Dataen fungerte helt fint, nyinstallert Windows og ny formatert. Når pc-en er på logon skjermen så kommer det blåskjerm med folgende melding: STOP: c000021a {Fatal System Error}The Windows Logon Process system process terminated unexpectetly with a status of 0xc0000018 (0x00000000 0x00000000). The System has been shut down. Jeg har restarta maskina flere ganger,og det funke... så plutselig kom dette. PS: Hvis dere trenger å vite åssen harddisk og sånn jeg har så si ifra. Takk Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei. Enn om du prøver å installere Windows på den gamle disken å kjøre den nye disken som Slave? DVS. du formaterer den nye disken helt igjen, så installerer du Windows på den gamle disken. dette må da funke. Lykke til. Lenke til kommentar
Jama Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ja, jeg tenkte på å prøve det. Men master og slave har ikke noe å si på SATA, har det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå