underground Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Sitter her og vurderer og oppgradere HK, CPU, skjermkort og RAM. Har funnet ut at det kommer til og bli en dyr fornøyelse. Har kommet frem til følgende komponenter: HK Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16 CPU AMD Athlon 64 3700+ 2.2GHz Socket 939, 1MB, BOXED m/vifte Skjermkort Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz RAM ? Noen som har noen bra forslag til minne. helst 2 gig som ikke er svinedyrt men bra? EDIT: Har fra før TwinMos 1024 dualpack. Kunne kanskje kjøpt en pakke til av den typen, men er ikke sikker på om det vil fungere knirkefritt. Endret 26. juli 2005 av underground Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Se på ukens tilbud på netshop. Der vil du finne et par rambrikker som ukens tilbud. Du kan se litt på den. Jeg har sett litt tester og sånt, og det leverer sakene sine Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ble litt skeptisk til den, det står at dem gholder seg til sine lave timings til nesten alle tilfeller og kansje lavere?? Hva for noe? Trodde dem var konstant på 2-3-2-5.. Mulig jeg tolket det helt feil hehe Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 ble litt skeptisk til den, det står at dem gholder seg til sine lave timings til nesten alle tilfeller og kansje lavere?? Hva for noe? Trodde dem var konstant på 2-3-2-5.. Mulig jeg tolket det helt feil hehe hva mente du nå??? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Timingsene er jo ikke konstant. Man kan jo regulere på dem. Som foreksempel må man nesten øke dem hvis man skal overklokke en del... Det står at de kan gå lavere, og det er jo et godt tegn, muligens tar jeg feil azz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå