xanth0s Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Bestillte en del fra Play.com, skulle betale med visa. Fikk email fra de at det var invalid details om mitt visa kort. Så kan noen her hjelpe meg, jeg har et postbankens visa kort. Cardnumber : er det lange nr foran på kortet ? 16 tall ? From date : ? Expiry date : Når det utgår, den skjønnte jeg. Issue number : Velg mellom 1 til 99, den skjønnte jeg ikke.! Takk for alle svar Lenke til kommentar
skinner Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Tenker issue number er de to siste tallene som står i signaturfeltet på kortet ditt. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 2? merkelig, pleier å være tre? Lenke til kommentar
skinner Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Edit: Er det ikke bare issue numbers på Switch og Solo kort? Endret 26. juli 2005 av skinner Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Edit: Er det ikke bare issue numbers på Switch og Solo kort? tenkte det jeg å. Behøver sikkert ikke å sette noe der da. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har hatt samme problem i et par dager, jeg har Mastercard. Har også ringt Play.com to ganger fordi jeg hadde en "Large order" og de måtte sjekke at det faktisk var meg + at jeg skrev inn feil kortnummer. Uansett, de sa at det ikke gjorde noe at det stod 1 på den første "From date" greia, siden det kommer opp 1 der uansett hva jeg gjør. Damen jeg pratet med sa også at de hadde problemer med banken, så jeg vet ikke hva som skjer, skal sjekke mail senere i dag etter jobb. Håper bare at det går, megatilbud på ymse ting der i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå