JürgenMaïster Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei. Vil bare på forhånd takke alle som eventuelt gidder å hjelpe. Jeg har hatt en PC i 4 år som har fungert godt med bare noen små host. De to siste ukene har den krasjet to-tre ganger i uka, og med krasjet mener jeg at den bare skrudde seg av. Den ville da ikke boote igjen. Det er jo litt trist. Først bootet den litt, og sa at noe var feil. Da jeg gikk inn på hardware monitor eller hva det heter i BIOS stod det at en eller annen spenning var litt lav. Jeg bare prøvde å boote igjen et par gnager, og til slutt gikk det. Lat som jeg var (er) gadd jeg ikke gjøre noe med det, det funka jo nå! Nå krasjet den igjen, og vil ikke boote i det hele tatt. Lysene tennes og diskene fyres opp, så jeg tror ikke det er poweret. Ingenting på skjermen, så det kan jo være skjermkortet, men det vanlige boote-pipe-lyden kommer ikke, så jeg tror det er hovdekortet. Høres det farfetched ut? Jeg skal kjøpe meg ny PC for dimmepenger uansett, men hadde vært greit å spille litt i mellomtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå