TST Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 EA bekreftet i går ettermiddag at de arbeider med oppfølgeren til Kampen om Midgard, samt et nytt taktisk PSP-spill i Midgard-universet. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) EA, altså. De skal nå tjene penger på alt! Men om BFME "2" blir bra (og forhåpentlig vis litt mer Rome-aktig), så gjør jo egentlig ikke det noe. Endret 26. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Syns enern var genial! Håper neste blir like bra Lenke til kommentar
Bio Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 EA er et selskap med drittspill av dimensjoner og nå skal de tyne enda mere penger ut av LOTR, det spillet er nødt til å bli dårlig..... værre en enern.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Vær så snill. Det er nok nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det! Det er jo helt latterlig! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 har prøvd ein demo av nr1 utruli bra å har høyrt masse bra om da, no ligge da på posten å ska henta da i nermaste framtid å gler meg sjukt, 2'en blir sikkert sjukt møkje bedre og. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 [iC' date=28/07/2005 : 23:00] Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det!Det er jo helt latterlig! Eg stiller meg meget tvilande på grunn av tidlegare erfaringar med EA, og det faktum at dei mjølker ut kvar ein dråpe av LOTR-hypen som mulig. Det kan føre til at spelets fokus blir på LOTR og ikkje kvalitet, som EA er kjent for. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Snart blir det vel LOTR: Change The Book(s), der man kan forandre alt man vil i boka (bøkene) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Snart blir det vel LOTR: Change The Book(s), der man kan forandre alt man vil i boka (bøkene) Boka var ikke perfekt. I allefall ikke for Tolkien selv, som var en av tidenes største perfeksjonister, som spesielt i begynnelsen "hatet" blant annet Hobbiten. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 [iC' date=28/07/2005 : 23:00] Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det!Det er jo helt latterlig! EA som utvikler er godt kjent for å gi ut titler som ikke er finpusset og av dårlig kvalitet for å komme innenfor tidfrister for å rekke "melkevogna". Og pga. folk kjøper det blindt så vil dette fortsette. Men for all del, gjør et forsøk EA. En gang må det jo stemme.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Joda, TCi, skjønner godt hva du mener. Men det jeg mener er at det har blitt en slags "trend" for mange gamere å hate EA, bare fordi andre sier at de skal hate det. Mange jeg har snakket med vet knapt hvorfor de hater EA (slik som mange amerikanere hater kommunismen, men har ikke en minste anelse hva kommunismen står for). Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 [iC' date=29/07/2005 : 22:51] Joda, TCi, skjønner godt hva du mener.Men det jeg mener er at det har blitt en slags "trend" for mange gamere å hate EA, bare fordi andre sier at de skal hate det. Mange jeg har snakket med vet knapt hvorfor de hater EA (slik som mange amerikanere hater kommunismen, men har ikke en minste anelse hva kommunismen står for). Enig Var fornøyd med eneren jeg, tror dette kan bli bra. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror ikke dette blir noen suksess!!! ....Liker Ringenes Herre, men hater spillene deres. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tror ikke dette blir noen suksess!!! ....Liker Ringenes Herre, men hater spillene deres. Du tar feil. BFME 2 blir en suksess. BASTA. Samme om det er bra eller ikke så kommer det til å tjene som faen. 1'ern var virkelig populær, så 2'ern kommer til å selge utrolig mye uansett. Slik var det også med Battlefront. Det var ikke så veeeeldig bra, men like vel var det et av Lucasarts' største spillsuksesser noen sinne (i allefall innen Star Wars-kategorien). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) [iC,28/07/2005 : 23:00] Hør på dere selv da! Dere hater jo spill, ikke på grunn av kvaliteten, men fordi det er EA som utvikler/utgir det!Det er jo helt latterlig! Eg stiller meg meget tvilande på grunn av tidlegare erfaringar med EA, og det faktum at dei mjølker ut kvar ein dråpe av LOTR-hypen som mulig. Det kan føre til at spelets fokus blir på LOTR og ikkje kvalitet, som EA er kjent for. Second that zeph Og så må jeg nevne at jeg sa ikke "Det er nok nå" fordi jeg hater EA, for det gjør jeg ikke. Men liker ikke at det skal melkes Ringenes Herre i alle mulige retninger og former. Uavhengig av om det er EA eller en annen utvikler som gjør det. Endret 30. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 De får jo inn noe hell med penger da!!!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Akkurat, syns heller de kunne laget et skikkelig spill. Men når ikke de gjør det driter jeg ganske bra i om det kommer fler. Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) . Endret 2. november 2009 av NyGarD^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg