Beatnut Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg spiller GTA SA, men opplever problemer med at ikke alle figurene i spillet genereres ordentlig. Noen ganger ser jeg kun skyggen og andre ganger deler av polygonene. Det er ikke noe som skjer konsekvent med alle, men ganske ofte med noen figurer. Ufattelig irriterende... Jeg har prøvd dårligst oppløsning og de laveste grafikk-settingene, men det hjelper ikke. Spillet hakker ikke og all annen grafikk som feks gulv medrefleksjoner tegnes kjempebra. Jeg har ett nVidia Geforce 5700 256Mb skjermkort og en 1,8 AMD 2800+ 512 Cache CPU med 1024 Mb DDR400 RAM. Trodde at dette skulle rekke. Noen som har noen tips? Endret 26. juli 2005 av Beatnut Lenke til kommentar
vstr Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 kanskje skjermkortet begynner a ta kvelden. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Flyttes frå "Diskuter spill og tilbehør - PC" til"Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Grand Theft Auto". Har du dette problemet i andre spel? Har du prøvd å oppdatere skjermkortdrivarane? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Skjermkortet er en måned gammelt, så at det tar kvelden er vel lite sannsynlig. Ellers har jeg ikke opplevd lignende problemer i andre spill. Feks Halflife 2 og CS:S fungerer utmerket. Lenke til kommentar
vstr Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 har du cheatet mange ganger? lastet ned mange modder? vet vertfal at på PS2 så blir det grafikk krøll hvis du cheater masse. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ingen mods og ingen cheat. 100% ren og ny installasjon. Problemet har vært fra dag 1. Installerte spillet, for første og eneste gang så langt, på lørdag forrige uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå