SirJames Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg drev å ryddet og slettet programmer på pcen min. Kom til skade å fjerne drivere til mus og tastatur. Så nå kommer jeg ikke inni windows. Får ikke skrevet passordet og kommer ikke lenger enn dit. Har et Socket A, EP-8KRAi KT600 hovedkort Tastatur virker i BIOS men ikke mer. Blinker såvidt i mus og tastatur nå jeg skal skrive passord, men så er begge helt død. Prøvde å kjøre System Recovery men det hjalp ikke. Tør ikke gjøre så mye mer nå. Noen som kan hjelpe meg her? Takk ! Endret 26. juli 2005 av Jameski Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har du USB eller ps2 til musa og tastaturet? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 USB til musa og en grønn en til tastaturet. Eller lilla... Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Er nok en lilla en til tastaturet ja =) Prøv å start opp pcn i sikkerhetsmodus, se om du får tilgang til mus og tastatur da. Trykk F8 under oppstart av xp, trykk før "Microsoft windows XP" vinduet kommer opp Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Lilla var det ja. Er på jobb nå. Får prøve det da. Må vel ha drivere til dem? Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Nope, skal slippe det Standard drivere finnes, om du skal ha max ytelse så må du nok kansje legge inn drivere til akkurat den musen f.eks Endret 26. juli 2005 av PhonoX Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 det er en mx518-mus. jojo.. takk for hjelp!! Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 evt. ta siste vellyket oppstart (eller hva den nå heter) i oppstarten. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Takk for svar! Andre som har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Har prøvd å starte pcen i sikkerhetsmodus ,av og til kommer meldingen: Windows couldnt start because the following file is missing or corrupt: Windows.root/system32/hal.dll. Men kom inn i windows tilslutt i sikkerthetsmodus og fikk satt i driver-cd til MX518, og installert drivere både på tastatur og mus. Måtte restarte maskinen for at det skulle virke sto det. Men det var det samme som før. Tastatur og mus virket i to sekund og så var det slutt igjen. Fikk ikke skrevet inn passord for å åpne windows. Siste vellykkede oppstart fungerer ikke. Har også prøvd å ta system recovery både med og uten windows xp home cd i. Det var en fyr som mente jeg i ytterste konsekvens måtte installere hele windows på nytt. Vil jo helst ikke det, da jeg ikke har tatt sikkerhetskopi av noe. Luringen... Noen som kan hjelpe meg her? på forhånd takk!! Endret 27. juli 2005 av Jameski Lenke til kommentar
PhonoX Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Har du testet med annet tastatur? :b Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Nei, har ikke det. Men det er vel mest sannsynlig ikke det som er galt. Endret 27. juli 2005 av Jameski Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Tastaturet fungerer jo i BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå