HPS Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 skal kjøpe meg en pda/gps til bilen og har sett på en som siba har.. Palm Zire 31 + GPS Denne koster 1995, men eg får i såfall foreldrene mine til å kjøpe den på siba i sverige og sparer et par 100 lapper. noen som har denne pdaen? er det norsk tale på den? går det an å legge inn fotobokser? er den grei og enkel å bruke? er ikke intr i noe dyrere egentlig siden det ikke er så ofte den vil bli brukt.. men synst det er "kjekt å ha" Palm Zire 31 med fargedisplay -Med blant annet kalender, kontakter, notater og alarm -Ekspansjonsrom for SD/MMC-kort (kortet er ikke inkludert, anbefalt størrelse er 512 MB for at kartene skal virke) -MP3-spiller -Stemmeguide på 12 forskjellige språk -Mulighet for nedlasting av programmer og spill fra internett -Via Michelin GPS Navigation Pack (GPS-mottaker, biltilbehør, programvare) -Perfekt å ha med på ferieturen eller som arbeidsverktøy -Kart som er inkludert: Norge, Sverige, Danmark og Finland. Er denne verdt pengene? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg hadde denne uten GPS, og selv den var verdt det! Menyen til Palm er jo helt sinsykt brukervennlig! Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå