Zeph Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 200MB var litt i meste laget ja. Har opplevd at Opera bruker 90MB om eg har eit større antal vindu åpne. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er også plaget med det samme. Synes Opera bruker fryktelig mye minne til tider. En gang opplevde jeg at det "spiste" mer og mer minne, altså tilslutt brukte det tilnærmest all ledig minne. Dette var dog kun et engangs tillfelle. Ligger som regel på 80-100mb (har to tab's åpen nå og ligger på 69mb). Lenke til kommentar
howzer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Vice: Har du sett på virtuelt minne i task manager? Dere som mener Opera bruker mye minne, hvor mye har dere totalt egentlig? La meg gjette, 1 GB eller rundt der? Da er det jo meninga at Opera skal bruke "mye" (rundt 100 MB er ikke mye med 1 GB minne). Endret 4. august 2005 av howzer Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har 768, og Opera tar gjerne opptil 200MB med mange tabs åpne. Jada, jeg har formatert opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå