anders888 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen oversettere fra norsk til engelsk, som kan oversette tekster? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Babelfish? www.altavista.com Ikke spesiellt bra da... Edit: Nevermind, babelfish har vel ikke norsk. Endret 26. juli 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 oki.. Noen andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Clue er ett fint program på noen få kilobyte.. Er ikke sikker på om det er gratis eller ikke, men ihvertfall så kan det ikke være så altfor dyrt.. Link .. Dyrt nok ser det ut som Endret 26. juli 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
r Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg fant denne oversetteren, men jeg vet ikke om den er spesielt bra... Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg har clue hvis noen vil ha, kan sende til mail hvis du gir meg en pm. Funker foresten ikke med tekster, men bare enkeltord. Setninger blir som oftest feil uansett pga. endinger og alt det der. Endret 26. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror det lønner seg å oversette selv. Du kan sikkert såpass bra engelsk at det blir bedre enn en oversetter. Det tar litt tid, men min erfaring er at det går fortere enn en oversetter. Med oversettere så må man jo lese igjennom flere ganger. Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror det lønner seg å oversette selv. Du kan sikkert såpass bra engelsk at det blir bedre enn en oversetter. Det tar litt tid, men min erfaring er at det går fortere enn en oversetter. Med oversettere så må man jo lese igjennom flere ganger. Bedre med en sånn ordbok som jeg har, skriver inn ordet så blar den nedover i listen etter hvert som jeg taster bokstaver Så er det jo kjappere enn en vanlig ordbok da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå