Anders Leipsland Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Objekter: - 2 jenter (venninner av meg) Problem: - liker ikke øl Observasjoner/tanker rundt problemet: Objektene må lære å like øl, men jeg tror ikke CB pilsen er egnet(desverre). Vil tippe at det er ettersmaken dem ikke takler. Målet med denne threaden: Finne et ølmerke som er tilpasset jenter som ikke liker CB og som er bra for newbie-jenter :smile: Forslag? Ringnes er btw utelukka. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Elefant-øl er vel utelukket :razz: ICE er pingle øl, la dem smake det, smaker vatten. Ellers kan du prakke på dem kloakkvannet Munkholm..blææ :sad: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Tja, kanskje Heiniken eller Tuborg viss de vil ha mildere så er det double ice eller budweiser Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Ice ja, smakte det engang. Tror vi må teste det :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 14tiss og jenteøl NR1 er Hansa Premium til nå double ice. Tuborg tror jeg ikke faller i smak, det gjør det vertfall ikke i heimen her Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-02 19:02, sosohal skrev:Vørterøl? Det er det du drikker det Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 for ALL del ikke FAXE! :wink: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Er det ikke Corona (riktig skrevet?), som er "jente" ølet da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hva med det beste ølet på markedet? San miguel. Beste jeg har smakt ,men det er jo "sterk" øl da. Hvis noen her ikke har smakt det burde dere ta dere en tur på polet og kjøpe noen flasker. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hei Anders! Hva med Lett-øl. Kanskje det hadde vært noe. Eller et annet øl med «liten beske» ifølge Systembolagets «avis»sånn som Budweiser og Corona. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Budweiser er piss vann slik som ringnes. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hvorfor drikke øl når ma har cola ? :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 "... Budweiser is like making love in a canoe - it's fucking close to water..." (sitat:Monthy Pyton) For å være sikker i mitt svar gikk jeg direkte til kilden, fruen i huset. Hun anbefaler på det sterkeste Newcastle Brown Ale iblandet litt appelsinsaft (les:Solo) Blandingsforholdet må man selv prøve ut for å finne det man liker. Serveres iskaldt. (Skal du bare skjenke dem for å få dem i bingen slenger du en Piesporter i fryser'n - serveres ved ca minus 10 og slår som en hest sparker) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 06:41, Dikky skrev:Hvorfor drikke øl når ma har fanta ? :wink: Aner ikke. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 fordu øl er bedre. Fanta er noe udugelig skvip. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 09:20, Dan Hansen skrev:"... Budweiser is like making love in a canoe - it's fucking close to water..." (sitat:Monthy Pyton)(Skal du bare skjenke dem for å få dem i bingen slenger du en Piesporter i fryser'n - serveres ved ca minus 10 og slår som en hest sparker) Som jeg skulle sagt det selv. Hva er piesporter? Hakke hørt om det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå