Athlon Power Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har 2 partisjoner. En c: med win xp på og en uformatert raw d: partisjon. jeg skal ha med meg en del filer som tilsammen rommer 7 gig over til det nye xp systemet mitt. Det jeg lurer på er hvordan jeg får til dette??? Funker det og formatere d: putte alle filene jeg trenger fra c: over på den nyformaterte d:. Så formatere jeg c: og reinstallerer xp på c:. Funker det da og få tak i de gamle filene som jeg la inn på d:!`??? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-08-01 16:32 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-08-01 16:34 ] Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Heh.. do norsk snakke ? :razz: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Yupp snakker norsk bedre en deg din ***** idiot!!! Hvis ingen vet hvordan de svare på det jeg spør om kan de lukke igjen munnen istedenfor å slenge drit. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Funker det og formatere d: putte alle filene jeg trenger fra c: over på den nyformaterte d:. Så formatere jeg c: og reinstallerer xp på c:. Funker det da og få tak i de gamle filene som jeg la inn på d:!`??? Ja, dette fungerer fint: Flytte de filene du ønsker å spare ifra "c:" til "d:" Formatere "c:" og flytte dataene tilbake ifra "d:" til "c:" igjen... (Selvsagt..) Hilsen kjello2 Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ikke formater d: som NTFS da det kan bli prakk hvis du formater c: (windows). Winxp kan nekte å la deg få adgang til disken etter formatering. FAT32 rules Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har 2 pratisjoner og bruker NTFS på begge partisjoner. Og jeg har formatert c: en god del ganger etter partisjonering :smile: [Edit: skriveleife] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-08-01 17:42 ] Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du kan formatere en og en partisjon av gangen! :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 vet ikke om jeg snakker tull å men kan det ikke bli noe feil med noe som heter swap feil eller no slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå