Tumbleweed Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det står som oftest slik: Euroboys (Kåre and the Caveman) Tja....er rimelig sikker på at de het Kåre and the CaveMEN. T'Weed Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja, selvsagt... Cavemen skal det være. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Denne har jo sporet helt av fra emne, bare steng den. Var ikke akkurat meninga å diskutere Kåre And The Cavemen, men Turboneger Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Helt OT var det ikke, da det Euroboys og Turbonegro har klare sammenkoblinger. Håper Turboneger snart skal til Stavanger. Noen som vet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Åh, jeg skulle så gjerne vært på konserten i går, regn eller ikke! Men neida, jeg var stuptrett og syk (noe jeg fortsatt er) og lå hjemme på sofaen og spillte WoW. teite sykdom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Veldig bra konsert! Likte spesielt godt Blow Me, I Got Erection, Age Of Pamparius og Fuck The World. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 var på konserten på fredag... det musikalske var meget bra og showmessig var det skikkelig fett også.. som f.eks at hank snakka mest trøndersk, det var morsomt. Og at han sang "æ e trønder æ!" (publikum: "å hærregud korr tøff æ e!") En del kommentarer mellom numrene gjorde også konserten veldig underholdende.. Selv om regnet plaska ned, var det veldig bra... og musikken som sagt, den var utagbar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå