Erlendz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 En ting til, blir alle artistene sortert? Slik at alle sangene av en artist står under den artisten osv.. hvis dere skjønner hva jeg mener.. Jupp. Under artist igjen ligger album. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Har brukt dette programmet lenge, og er fornøyd.Men jeg lurer på om de er en slags funsjon som gjør at man kan få den neste sangen i lista til å komme inn i den forrige liksom, når det er fem sek igjen. Var sånn i iTunes.. BTW: Hvordan få til Toaster? Har dradd filene inn.. Den skal starte når du starter MediaMonkey, hvis ikke så går du under "General Plugins". Der skal den stå! En ting til, blir alle artistene sortert? Slik at alle sangene av en artist står under den artisten osv.. hvis dere skjønner hva jeg mener.. Jupp. Under artist igjen ligger album. Dette går an å forhåndsinntilles. Den har selvfølgelig "default"-innstillinger, men det fine med programmet er at du kan velge selv hvordan du vil sortere musikken! Sjekk førsteposten for mer info Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Fikk det til nå ja Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Andre som bruler EvilLyrics her? Artig program! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har brukt dette programmet lenge, og er fornøyd.Men jeg lurer på om de er en slags funsjon som gjør at man kan få den neste sangen i lista til å komme inn i den forrige liksom, når det er fem sek igjen. Var sånn i iTunes.. Anyone? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Crossfading? Finner sikkert ein plug-in som er brukbar med MM. Spør google! Fann noko her. SqrSoft Advanced Crossfading Output Plug-in Endret 25. august 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Crossfading? Finner sikkert ein plug-in som er brukbar med MM. Spør google! Fann noko her. SqrSoft Advanced Crossfading Output Plug-in Takker Akuratt det jeg lette etter.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Vet ikke med dere, men jeg venter spent på den nye Betaversjonen. Den skal komme i denne måneden visstnok! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Andre som bruler EvilLyrics her? Artig program! Bruker det. Ganske artigt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 hva er "Toaster"? Se nede i høyre hjørne Den viser sangen og album-art'en hvis du vil. Det du må huske på er at albumet må ligge i albumfolderen med RETT navn! Lykke til... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Flott tiltak. Brukt MM en stund, og finnes ikke bedre musikk prg. Brukte en ext. som gjorde at det kunne brukes til film og, men det var ræva. Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kan jeg laste ned plugin Toaster? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kan jeg laste ned plugin Toaster? google: "plugin toaster" f.eks... Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kan jeg laste ned plugin Toaster? google: "plugin toaster" f.eks... Jeg har lastet ned en, men den ville bare legge seg inn i Winamp mappa.. Hvordan får jeg den til å virke med MM? En annen ting, hvor skal nedlastede skins ligge? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kan jeg laste ned plugin Toaster? google: "plugin toaster" f.eks... Jeg har lastet ned en, men den ville bare legge seg inn i Winamp mappa.. Hvordan får jeg den til å virke med MM? En annen ting, hvor skal nedlastede skins ligge? Skift navn på MediaMonkey exe filen til Winamp. Legg så inn pluginen og skift navnet tilbake. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har lastet ned en, men den ville bare legge seg inn i Winamp mappa.. Hvordan får jeg den til å virke med MM? En annen ting, hvor skal nedlastede skins ligge? Jeg skjønner ikke bare hvorfor du ikke leser første post.... Der vil du finne denne linken. Det som også skal fungere er å lage en winamp.exe fil i Notepad. Da slipper du å gå løs på viktige deler av MediaMonkey. Prøv det først og si om det virker Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvordan er det med CD'er i MM? Mulig å legge inn sangene fra Cd'er? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvordan er det med CD'er i MM? Mulig å legge inn sangene fra Cd'er? Ja, det er en veldig god rippefunskjon i MediaMonkey. Selv ripper jeg i ca. 500 kbs .OGG, dette gir nesten cd-kvalitet Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Nå har dere gjort meg nysgjerrig.. *Laste ned* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå