iMono Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Har lagt til hvordan man legger til plugins som krever winamp.... Takk skal du ha Sinclair! Edit: Post 100! Endret 6. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Slik ser min MediaMonkey ut... Plugins, Toaster 0.7.5 Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Stilig, men har du tysk versjon? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Stilig, men har du tysk versjon? Skiftet språk til tysk. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Du har skrevet fordelene i forhold til iTunes, men hva er fordelene i forhold til winamp? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det sier seg selv. Alt du ikke kan gjøre med WinAmp uten plugins. Den sorterer musikken din, tagger musikken din. Jeg sier ikke at WinAmp ikke er bra, men MediaMonkey bygger videre på WinAmp-plattformen. WinAmp er en avspiller, mens MediaMonkey er så mye mer! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg kom på en god idé: Alle skriver hva de synes er så bra med henholdsvis iTunes og WinAmp, så er det lettere for meg å lage en liste og jeg kan sammenligne de tre store. Håper på mange svar! Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Elsker MM, hadde iTunes før, men med ein gong MM kom med støtte for iPod, så konverterte eg instant. Måten MM organiserer og tagger filene er genial! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tusen takk for tipset. MediaMonkey er nå mitt førstevalg når det gjelder musikkavspiller på pcen. Utrolig genialt at mange av winamp sine plugins funker på det også. Programmet er nesten perfekt. Jeg har bare en negativ ting å si om programmet, det er når du legger det ned i tray når det byttes sang kommer det opp en boble som lager lyd. Men dette kan sikkert fikses lett. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Tools> Options> General> "Pop-up track info in tray" Jeg vil forresten anbefale toaster, det lager ikke lyd og er mer avansert. Det er en plugin som er linket til på førstepost. MediaMonkey kommer sikkert til å integrere noe lignende i kommende versjoner. Mange som har kommentert det på forumet deres. Du får bilde av album osv. opp og du kan "customisere" som du vil. En annen genial funskjon med Toaster, er at den kan snu MSN "Hva jeg hører på"-funskjonen slik at man bestemmer hva som skal stå der, og hvordan det skal stå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er det mulig å endre interface på MM til å bli noko alá iTunes? Liker Browse-menyen, så mykje at det hindra meg frå å gå over til MM. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Skjønner ikke helt hva du mener. Kan du utdype? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fordeler: Winamp: Stabilt, klikker så og si aldri. Library funksjonen er ganske bra, med internett radio og TV. Veldig enkel GUI og mulighet for å skifte GUI fullstendig med modern skins (winamp 5). iTunes: Ekstremt enkel interface og bra Playlist system imo et av de beste playlist systemene som fins. Men selve spilleren har jeg ikke så sansen for. MediaMonkey: Veldig nyttig "Get tag from file info" eller hva funksjonen heter. "Alt på ett sted". Må nevne noen ting jeg ikke liker her også: Det er at hvis man går på Location og finner filer her (eller en mappe med mange mapper), trykker man på en mappe så "skyves" hele greia til siden slik at hvis man skal bla lenger nedover så må man gå til siden igjen for å få se de første bokstavene i navnet på mappa... Irriterende. Dårlig playlist funksjon IMO. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hva mener du? Kan se alle her... Mener du når du "forstørrer" det enda mer? Den går an å dras til venstre hvis du ofte bruker å browse slik! Playlist-systemet til MediaMonkey er jo konge. Har du ikke prøvd det? Jeg har gold-versjonen, men har gratisversjonen dårligere auto-playlist? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har gold selv. Drar jeg den ut for mye så blir alt bare kødd , skal eksperimenter litt med plasseringen av playeren for å se om det hjelper. Jeg tenker på når jeg browser HD, så er det album som feks har navn som er "XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX" langt... dermed skyves alt til siden. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hva med podcasting da? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 (endret) I can't promise it yet, but it's something we would like to implement soon. Jiri Støttes Podcasting av WinAmp forresten? Endret 7. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå