nojac Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Jeg har en haug med samlealbum, men i MediaMonkey legger de seg som forskjellige album, f.eks. Top 100 best techno vol. 4 (Pakito), artisten som ligger i "()" er forskjellig fra artistene.I tillegg så er CD nr og spor fucket helt opp. Noen som kan hjelpe meg? Pass på at du setter SAMME AlbumArtist for alle sporene du vil at skal oppfattes som EN album. ( De fleste bruker "Various Artists", men du kan skrive hva du vil.) I Artist-feltet skal artisten på det aktuelle spor stå. I MM2 bør du angi ulikt albumavn på ulike CD-er. MM3 har støtte for at ett album kan bestå av flere disker. Endret 27. oktober 2007 av nojac Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen som får last.fm til å fungere? På 2.5.5, eller på 3.et eller annet? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som får last.fm til å fungere?På 2.5.5, eller på 3.et eller annet? Jeg har ikke testet. Men dette er tråden: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=22227 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Har et irriterende problem. Jeg har et par album som ikke vil inn i biblioteket mitt, og jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor. De kan spilles av og skiller seg tilsynelatende ikke fra alle de andre albumene jeg har, utenom at det ene er .flac, men har flere andre .flac album så det bør ikke ha noe å si. Noen som vet hvorfor? Har prøvd å bare legge til de, men de vil ikke inn.. Har også hatt noen problemer med at noen sanger plutselig har blitt kjempelange hvor kanskje 30 min. på slutten av sangen er uten lyd. En liten ting til; jeg vil gjerne at søkemotoren skal gå i alle tekstfeltene, utenom description da f.eks. Editors kommer opp hvis jeg søker på U2 eller Joy Division. Endret 27. november 2007 av haarod Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk løst det øverste problemet. Trodde jeg hadde valgt alle filtyper, men det hadde jeg visst ikke og Porcupine Tree-albumet var .mpc Nå må jeg bare ordne last.fm igjen. Hadde en liten "pc-rydding". Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvordan kan man legge til valgfrie podcaster som f.eks http://podkast.nrk.no/program/drillpikene.rss Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvordan kan jeg fjerne biblioteket helt og bygge det opp på nytt igjen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 File --> Clear Library, og so søke på ny igjen med File --> Add&Rescan [...] kanskje. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Takk, jeg tenker litt for avansert i ny og ne (lete under en haug med menyer under Verktøy) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kopierte musikkbiblioteket til søsteren min, og la det inn i mediamonkey. Men hun har visst 2-3 kopier av hver sang, lol, hvordan sletter jeg duplikater permanent fra pcn Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har nettop gått til innkjøp av en iPod Classic 160 GB. Nå har jeg to problemer. Det ene er å synce sanger og det andre er å legge inn videoer. 1. Når jeg skal synce iPoden via MediaMonkey skjer det ingen ting. Derfor ble det til at jeg bare markerte allt fra biblioteket og flyttet det over til iPoden manuelt. Noen som bruker iPod og MediaMonkey her? Vet dere evt en løsning? 2. Kan jeg legge til videoer via MediaMonkey/på en annen måte, eller må jeg laste ned iTunes og gjøre det derifra? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kopierte musikkbiblioteket til søsteren min, og la det inn i mediamonkey. Men hun har visst 2-3 kopier av hver sang, lol, hvordan sletter jeg duplikater permanent fra pcn Hvis du åpner library-noden til venstre i MediaMonkey vil du se et alternativ som heter 'files to edit'. Her ligger muligheten til å få listet opp duplikater. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hei! Kan noen forklare meg hvordan disse filterene fungerer? Har valg filteret " siste 5 dager", men allikevel vises hele samlingen min. Poenget er vel at databasen kun skal vise meg sanger som er lagt til siste 5 dager eller?? Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kan noen si meg om det jeg tagger også sikter i org. filene? Hadde vært ikke vært digg hvis det jeg hadde tagga hadde vært borte etter en formatering. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Tagar vert ikkje lagra i originalfilene med mindre du ber MM om å gjere det, ved å merke filene og trykke Ctrl + S. Endret 25. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du vet ikke om et skin til v.3.0 som har noe større albumgrafikk enn på org. skin? Syntes nesten ikke ned i høyre hjørne. Eller en tweak av noe slag. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Gå på Vis-menyen og hak av for Albumgrafikk. Då kjem det et felt for dette nede til venstre, som du kan utvide om du vil, ved å dra i kantane. Endret 25. mars 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvordan får jeg oppdatert Musikk mappa? Har lagt inn mer musikk etter at jeg kjøpte Gold. Skjer ikke noe ved F5 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du må enten legge inn musikkmappen din i en "overvåkningsmodus" .. du finner den i options.. (da vil den oppdateres automatisk) Skal du legge til mer musikk manuelt (som jeg gjør), så trykker du f.eks INSERT og velger enten hele musikkmappa, eller de forskjellige katalogene med nye artister / album.. så enter.. da vil den legge til.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvordan kan jeg endre innstillingene slik at alle sangene mine ikke "fader ut" i MM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå