Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Jeg har en haug med samlealbum, men i MediaMonkey legger de seg som forskjellige album, f.eks. Top 100 best techno vol. 4 (Pakito), artisten som ligger i "()" er forskjellig fra artistene.

I tillegg så er CD nr og spor fucket helt opp. Noen som kan hjelpe meg?

Pass på at du setter SAMME AlbumArtist for alle sporene du vil at skal oppfattes som EN album. ( De fleste bruker "Various Artists", men du kan skrive hva du vil.) I Artist-feltet skal artisten på det aktuelle spor stå.

 

I MM2 bør du angi ulikt albumavn på ulike CD-er. MM3 har støtte for at ett album kan bestå av flere disker.

Endret av nojac
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har et irriterende problem. Jeg har et par album som ikke vil inn i biblioteket mitt, og jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor. De kan spilles av og skiller seg tilsynelatende ikke fra alle de andre albumene jeg har, utenom at det ene er .flac, men har flere andre .flac album så det bør ikke ha noe å si.

 

Noen som vet hvorfor? Har prøvd å bare legge til de, men de vil ikke inn..

 

Har også hatt noen problemer med at noen sanger plutselig har blitt kjempelange hvor kanskje 30 min. på slutten av sangen er uten lyd.

 

En liten ting til; jeg vil gjerne at søkemotoren skal gå i alle tekstfeltene, utenom description da f.eks. Editors kommer opp hvis jeg søker på U2 eller Joy Division.

Endret av haarod
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har nettop gått til innkjøp av en iPod Classic 160 GB. Nå har jeg to problemer. Det ene er å synce sanger og det andre er å legge inn videoer.

 

1. Når jeg skal synce iPoden via MediaMonkey skjer det ingen ting. Derfor ble det til at jeg bare markerte allt fra biblioteket og flyttet det over til iPoden manuelt. Noen som bruker iPod og MediaMonkey her? Vet dere evt en løsning?

 

2. Kan jeg legge til videoer via MediaMonkey/på en annen måte, eller må jeg laste ned iTunes og gjøre det derifra?

Lenke til kommentar
Kopierte musikkbiblioteket til søsteren min, og la det inn i mediamonkey. Men hun har visst 2-3 kopier av hver sang, lol, hvordan sletter jeg duplikater permanent fra pcn

 

Hvis du åpner library-noden til venstre i MediaMonkey vil du se et alternativ som heter 'files to edit'. Her ligger muligheten til å få listet opp duplikater.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Du må enten legge inn musikkmappen din i en "overvåkningsmodus" .. du finner den i options.. (da vil den oppdateres automatisk)

 

Skal du legge til mer musikk manuelt (som jeg gjør), så trykker du f.eks INSERT og velger enten hele musikkmappa, eller de forskjellige katalogene med nye artister / album.. så enter.. da vil den legge til..

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...