the_fire Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mulig jeg er dum, men jeg finner ikke tråden for MM V3.0 ... link anyone? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=717515 Hehe, jeg skal lime den inn i signaturen min. Så slipper du å lete etter den linken mer. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Går det ikke an å få til slik at en sang legges til i biblioteket når jeg dobbeltklikker på fila? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke etter det jeg vet og har erfart. Men med Gold-versjonen kan du jo overvåke en mappe. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har Gold. Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tool --> Option --> Libary --> File monitor Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hmm, synes det er tungvindt. Hvis sangen har dårlige tags, må jeg lete meg frem til den. Går det ikke an å dobbeltklikke en fil for å legge til i biblioteket, har iTunes et stort forsprang der. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jo det er mulig. Jeg irriterte meg over at den gjorde det, men jeg kan ikke være til mer hjelp om den saken. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg venter på en creative zen vision:m og lurer derfor på om mediamonkey kan brukes som man bruker f.eks itunes til ipod? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva mente du der Fruktkake? Irriterte du deg over at sangene ble lagt til i biblioteket når du dobbeltklikker dem? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 I MM er det mulig å spille filer ved å klikke på dem i My Computer-noden. Og slik bør det fortsatt være. Å legge til i biblioteket er en helt annen operasjon. MM er for viderekomne Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hmm, synes det er tungvindt. Hvis sangen har dårlige tags, må jeg lete meg frem til den. Går det ikke an å dobbeltklikke en fil for å legge til i biblioteket, har iTunes et stort forsprang der. 9420445[/snapback] Hvorfor ikke gjøre en jobb og få taggene perfekte for deretter å la programmet overvåke musikkmappene dine? Dermed slipper du å noensinne legge til sanger i biblioteket ditt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hmm, synes det er tungvindt. Hvis sangen har dårlige tags, må jeg lete meg frem til den. Går det ikke an å dobbeltklikke en fil for å legge til i biblioteket, har iTunes et stort forsprang der. 9420445[/snapback] Hvorfor ikke gjøre en jobb og få taggene perfekte for deretter å la programmet overvåke musikkmappene dine? Dermed slipper du å noensinne legge til sanger i biblioteket ditt. 9429517[/snapback] Hva mener du med å overvåke biblioteket og at slipper å legge til sanger i biblioteket? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvis mediamonkey overvåker musikkmappene dine, så vil programmet automatisk legge til nye sanger i biblioteket uten at du trenger å gjøre noe. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Men da scannes alle sangene ved hver oppstart! Synes det er litt unødvedig. Og hvis den legger til 10 nye sanger samtidig da, så må jeg rote frem hver og en sang og tagge dem ordentlig. MediaMonkey må jo bare ha en grei funksjon for å legge til i biblioteket! Endret 6. september 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
kaka Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hvordan lager jeg en spilleliste innpå iPoden (iPod Nano (E:)? Når jeg merker spillelister på iPoden og trykker Rediger -> Ny spilleliste så lages det en spilleliste som IKKE "hører til" iPoden. Og ja, jeg installerte dette nå nettopp, så det er nok en rask og enkel løsning som jeg ikke har funnet ut av enda Hvordan får jeg musikken over til iPoden fra PC-en? Når jeg drar over en sang fra en mappe så kommer det bare et sånn parkering forbudt merke Endret 18. september 2007 av kaka Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva mente du der Fruktkake? Irriterte du deg over at sangene ble lagt til i biblioteket når du dobbeltklikker dem? 9428080[/snapback] Ja, det er en sang jeg hører på en gang i året liksom. Howard Shore - The Breaking of the Fellowship. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Skal teste dette senere i dag. Spm: La oss si at eg har en mappe, som heter usortert musikk. Den består av 2 sanger. Metallica-Unforgiven og Eminem-Loose yourself. Vil da Media Monkey lage to nye mapper? En for Metallica og en for Eminem? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 La oss si at eg har en mappe, som heter usortert musikk. Den består av 2 sanger. Metallica-Unforgiven og Eminem-Loose yourself.Vil da Media Monkey lage to nye mapper? En for Metallica og en for Eminem? 9568691[/snapback] MM endrer ikke på filstrukturen uten at du ber om det. Og der finnes gode prosedyrer som gir mulighet for å lage en struktur slik du ønsker den. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har et problem... Jeg har en haug med samlealbum, men i MediaMonkey legger de seg som forskjellige album, f.eks. Top 100 best techno vol. 4 (Pakito), artisten som ligger i "()" er forskjellig fra artistene. I tillegg så er CD nr og spor fucket helt opp. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå