Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Kjører MediaMonkey 3 nå. Greit nok program, men dette er jo verre enn iTunes på CPU/minnebruk. Bruker 50% CPU (altså en kjerne) og 70mb. Får virkelig håpe det blir bedre. For noe bloatware.

Redigert: Den ser ut til å hoppe mellom 2-5mb til 50mb. Men jeg så den var på 50% og 70mb en gang, i tilleg til at det var veldig tregt. Kan hende at det har noe med at jeg laster ned podcaster nå, men likevel. Litt det begynner å bli litt bloatware av MediaMonkey, men jeg liker de nye funksjonene.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1% av prosessor under avspilling som hopper til ca 30% ved sangbytte og 33 MB, altså omlag 3% av minne. Synes ikke dette er noe ille. Kan godt hende prosessorbruken er høy når du driver på med prosesser som flytting av sanger o.l. i MM. Da kan man prioritere hvor mye prosessorkraft som går til MM.

Lenke til kommentar

Har noen fått til å synkronisere podcaster med iPod? Har huket av alt, det skulle fungere å få podcastene. Har prøvd å synkronisere mange ganger, men den vil rett og slett ikke overføre podcaster.

Redigert: Det ser ut til at de synkroniseres, men de vises under artister og ikke podcaster. Noen forslag?

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
iMono: Kan du ordne i skinnet ditt slik at jeg har mulighet for å justere volum i miniplayer? Kan kun mute/unmute med det skinnet.

9331058[/snapback]

Ja. Glided vil få en egen mini-player og mikroplayer, men det tar litt tid dessverre.

Lenke til kommentar
Prøvd begge versjonene... selv kjører jeg v2.5.5 grunnet at v3.0 ikke støtter egne (nå har jeg glemt hva de heter) scripts -ting..

EDIT: Noder.. :)

9330429[/snapback]

Magic Nodes finnes også for MM3....Fungerer utmerket.

EDIT: Denne tråden er for 2.5, der finnes en annen tråd for MM3 her på forumet.

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Hvor blir spillelistene lagret?

Da jeg skulle ta backup av de før jeg formaterte tok jeg og trykket på spillelista og valgte eksporter til m3u. Da jeg la inn igjen disse var det ingenting inne på dem :(

Men har lagd nye, kan noen si meg hvor de er plassert?

Lenke til kommentar
Jeg sier en ting; Magic Nodes vil ikke bli behøvd i neste build av MM3.

9339255[/snapback]

Kan du utdype!?

Jeg har et "krav/behov" for å lage min egen liste-rekkefølge, som går først etter <Album Artist> \ <Custom 1> \ .... osv... Vil den klare det? Samt at jeg kan kalle treet hva jeg vil?

Lenke til kommentar
Jeg sier en ting; Magic Nodes vil ikke bli behøvd i neste build av MM3.

9339255[/snapback]

Kan du utdype!?

Jeg har et "krav/behov" for å lage min egen liste-rekkefølge, som går først etter <Album Artist> \ <Custom 1> \ .... osv... Vil den klare det? Samt at jeg kan kalle treet hva jeg vil?

9344431[/snapback]

Jeg må få en intern testversjon av dette først, men det kan jo fortsatt være at noe av funksjonaliteten må gjøres gjennom skript. Som sagt, jeg må teste hva jeg til nå kun har lest om.

Lenke til kommentar
Hvor blir spillelistene lagret?

Da jeg skulle ta backup av de før jeg formaterte tok jeg og trykket på spillelista og valgte eksporter til m3u. Da jeg la inn igjen disse var det ingenting inne på dem :(

Men har lagd nye, kan noen si meg hvor de er plassert?

9337748[/snapback]

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...