blured Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Sjekk nest øverste post på forrige side, så ser du på bildet jeg postet da hvordan man får MM til å ikke synkronisere alle sangene. Har desverre ikke noe forklaring på hvorfor det står at du ikke har mere plass. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som vet hvordan man lager en playlist som viser de 50 sangene en har spilt mest ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Jeg har alltid hatt det sånn du forklarte tidligere Manamind, men plutselig så ville den liksom ikke mer edit: Jeg kom på at hele programmet klikka helt en dag, så jeg måtte installere det på nytt, men jeg stilte det inn akkurat slik det var før. Endret 3. juni 2007 av SirChris Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva ville ikke mer ? Om alle sangene ikke skal sykroniseres så skifter du på innstillingen på bildet fra "update datapase baes on all track changes (takes longer)" til --> "Update database based on newly added tracks" Og hvorfor det står at du ikke har mer vet jeg, som sagt ikke. Mitt tips er at du sletter alle sangene du har liggende på ipoden, og oppdaterer alle sangene dine, så kan du bruke "update database based on newly added tracks" etter det. Mulig det er noe informasjon iPoden sender MM, så den tror at den er full. Så om du legger inn alt på nytt, så kanskje det ordner seg. Tar ikke så veldig lang tid å legge inn litt over 14GB. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Repeterer med selv: Noen som vet hvordan man lager en playlist som viser de 50 sangene en har spilt mest ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Takker, manamind. det er slik den er innstilt. Nå har jeg sletta alle sangene på iPoden, så jeg får prøve nå... Men jeg kan ikke si at jeg er enig med deg på det punktet der du skriver følgende: Tar ikke så veldig lang tid å legge inn litt over 14GB. Å, jo det tar tid Jeg veit ikke hva du kategoriserer som "ikke så veldig lang tid", men jeg mener at 4-5 timer er ganske lang tid. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som vet hvordan man lager en playlist som viser de 50 sangene en har spilt mest ? 8773323[/snapback] Ikke noe reelt svar, beklager , men det ligger en ferdig under spillelister, den har du fjernet da eller? Og du har Gold så du kan lage spillelister? Regner med du visste dette, men ville være på den sikre siden. Utenom dette vet jeg ikke. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har gold, og vet at det er en slik spilleliste fra før av. Men kan ikke du bare høyre klikke på din, og trykke på "edit autoplaylist" så du får sett hvordan den er laget. Får av en eller annen grunn ikke til å lage den... Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har gold, og vet at det er en slik spilleliste fra før av.Men kan ikke du bare høyre klikke på din, og trykke på "edit autoplaylist" så du får sett hvordan den er laget. Får av en eller annen grunn ikke til å lage den... 8775288[/snapback] Kan høyreklikke og enten redigere den eller lage en ny autospilleliste. I menyen på toppen da? Er vel en knapp for ny autospilleliste? Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vet at det er en knapp for ny autospilleliste... Problemet er det at jeg ikke husker hvordan den er bygget opp. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 nettop begynt å bruke M-Monkey...Funker veldig bra. Fin oversikt over alle sangene. Den greier fint å laste sangene selv om det e snakk om fler 10-talls gb. Auto-tag funksjonen er genial, får skikkelig orden på musikken din. Her bruker jeg svart skin jeg har lastet ned fra hoved siden! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 nettop begynt å bruke M-Monkey...Funker veldig bra. Fin oversikt over alle sangene. Den greier fint å laste sangene selv om det e snakk om fler 10-talls gb. Auto-tag funksjonen er genial, får skikkelig orden på musikken din. Her bruker jeg svart skin jeg har lastet ned fra hoved siden! 8789398[/snapback] HA! Du har Bob Dylans Blowin' in The Wind. Sender du den til meg på PM? Vær så snill? Har prøvd å finne den lenge! Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er han som har laget den... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Begynte for noen dager siden å bruke media-monkey, og da jeg begynte innportere sanger kom nesten alle med titlene "MW" . Hva må jeg gjøre for å fikse dette? takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vil MM3 støtte pod/netcaster, selv de med video? Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror ikke MM vil støtte noen slags form for video. Irriterer meg noen ganger, med tanke på å abbonomere på videopodcasts ect. Men det at de ikke har video innebygget, gjør programmet mye lettere. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Misliker det og. iTunes er fryktelig ustabilt, det kan krasje når som helst og bruker fryktelig mange resurser. Men jeg finner ingen gode alternativer. Jeg har prøvd Songbird som ser nydelig ut, men de må få bedre podcaststøtte. Noen andre som koser seg i det? Gleder meg til 1.0 kommer ut. Per dags dato er det for ustabilt og uferdig. Det ser ut som en skikkelig konkurent til iTunes og MediaMonkey. Redigert: For eksempel, jeg skulle starte iTunes nå. Resultat: Endret 7. juni 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg mente Songbird, beklager. http://www.songbirdnest.com/ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg mente Songbird, beklager. http://www.songbirdnest.com/ 8808494[/snapback] Interessant gitt, kanskje verdt en test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå