Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva ville ikke mer ?

 

ipodmmbn6.jpg

 

Om alle sangene ikke skal sykroniseres så skifter du på innstillingen på bildet fra "update datapase baes on all track changes (takes longer)" til --> "Update database based on newly added tracks"

 

Og hvorfor det står at du ikke har mer vet jeg, som sagt ikke.

 

Mitt tips er at du sletter alle sangene du har liggende på ipoden, og oppdaterer alle sangene dine, så kan du bruke "update database based on newly added tracks" etter det. Mulig det er noe informasjon iPoden sender MM, så den tror at den er full. Så om du legger inn alt på nytt, så kanskje det ordner seg. Tar ikke så veldig lang tid å legge inn litt over 14GB.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Repeterer med selv:

 

Noen som vet hvordan man lager en playlist som viser de 50 sangene en har spilt mest ?

Lenke til kommentar

Takker, manamind. det er slik den er innstilt. Nå har jeg sletta alle sangene på iPoden, så jeg får prøve nå...

Men jeg kan ikke si at jeg er enig med deg på det punktet der du skriver følgende: Tar ikke så veldig lang tid å legge inn litt over 14GB.

 

Å, jo det tar tid :ohmy: Jeg veit ikke hva du kategoriserer som "ikke så veldig lang tid", men jeg mener at 4-5 timer er ganske lang tid. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man lager en playlist som viser de 50 sangene en har spilt mest ?

8773323[/snapback]

 

Ikke noe reelt svar, beklager :p, men det ligger en ferdig under spillelister, den har du fjernet da eller? Og du har Gold så du kan lage spillelister?

 

Regner med du visste dette, men ville være på den sikre siden. :blush:

 

Utenom dette vet jeg ikke. :tease:

Lenke til kommentar
Har gold, og vet at det er en slik spilleliste fra før av.

Men kan ikke du bare høyre klikke på din, og trykke på "edit autoplaylist" så du får sett hvordan den er laget. Får av en eller annen grunn ikke til å lage den...

8775288[/snapback]

 

Kan høyreklikke og enten redigere den eller lage en ny autospilleliste. I menyen på toppen da?

 

Er vel en knapp for ny autospilleliste?

Lenke til kommentar

nettop begynt å bruke M-Monkey...Funker veldig bra. Fin oversikt over alle sangene. Den greier fint å laste sangene selv om det e snakk om fler 10-talls gb. Auto-tag funksjonen er genial, får skikkelig orden på musikken din.

Her bruker jeg svart skin jeg har lastet ned fra hoved siden!

72835.jpeg

Lenke til kommentar
nettop begynt å bruke M-Monkey...Funker veldig bra. Fin oversikt over alle sangene. Den greier fint å laste sangene selv om det e snakk om fler 10-talls gb. Auto-tag funksjonen er genial, får skikkelig orden på musikken din.

Her bruker jeg svart skin jeg har lastet ned fra hoved siden!

72835.jpeg

8789398[/snapback]

 

HA! :dribble: Du har Bob Dylans Blowin' in The Wind. Sender du den til meg på PM? Vær så snill? Har prøvd å finne den lenge! :dribble:

Lenke til kommentar

Misliker det og. iTunes er fryktelig ustabilt, det kan krasje når som helst og bruker fryktelig mange resurser. Men jeg finner ingen gode alternativer.

 

Jeg har prøvd Songbird som ser nydelig ut, men de må få bedre podcaststøtte. Noen andre som koser seg i det? Gleder meg til 1.0 kommer ut. Per dags dato er det for ustabilt og uferdig. Det ser ut som en skikkelig konkurent til iTunes og MediaMonkey.

 

Redigert:

 

For eksempel, jeg skulle starte iTunes nå. Resultat:

 

150fs129633_th.png

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...