Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fikser det nå, må bare koble til ipoden min (fyfader nå er jeg snill ) 8619439[/snapback] Ja, du er snill! Takk for at du gjør dette for en stakkars MM n00b :!: Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Her ser du hva du må gjøre ' Edit: Du må endre innstillinger til den øverste update alternativet. Og du kommer inn på disse innstillingene ved å høyreklikke på ipod ikonet for deretter å trykke på properties. Endret 15. mai 2007 av manamind Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det er akkurat sånn min er innstilt! Hva med de andre fanene da.. f.eks. auto-synkroniseringsliste Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er din innstilt slik som på bildet, eller slik som jeg forklarte ? For de innstillingene som jeg har på bildet er ikke de du ønsker. Det er bare å endre til det øverste update alternativet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Nå har jeg stilt inn. Så nå står det på det øverste update alternativet. Skal jeg prøve å synke nå? Endret 15. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, bare sett igang du. Om du har bedt om å synkronisere hele biblioteket eller bare det du har krysset av vet jeg ikke, men det skal vel gå nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja!! Tusen hjertelig takk manamind. You are my hero! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Nytt spørsmål fra meg. Hvordan får man sangene til å gjenta seg? Såkalt "repeat" edit: Jeg snakker om MM ikke iPoden altså Endret 15. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Du kan se her MediaMonkey har ikke en knapp slik som iTunes f.eks for repeat. Vet ikke hvorfor de ikke har det. Endret 15. mai 2007 av manamind Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Viss eg kjøper lisens til gold, gjelder den for fremtidige versjoner eller bare 2.XX? Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kommer an på hvordan lisens du kjøper. Finnes to forskjellige:) Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Sitter her med den "gamle" 2.5.5.998-versjonen. Skulle flytte noen mapper (album), og huket av for 'Flytt hele innholdet', men den flytter bare selve mappa. Alle mp3-filene i mappa ble borte. Hva skjer? Ikke ligger de i papirkurven heller... Pantera Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har et lite problem med gen_msn, altså den plugin'en som skal gjøre sånn at det som spilles av i MediaMonkey vises i Live Messenger.. Men alt som vises er "-".. Noen som vet noe om dette fenomenet? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Når jeg skal ta backup av musikken min (viawexplorer og slipp-dra til nero), vil da taggene på sangene (inkl albuminfo (bilde)) osv forsvinne? Usikker på om det er slik som picasa, at taggene forsvinner så lenge man skifter program... Noen som har noen saftige tips? Og en ting til..rimelig sikker på at jeg har 2.5 installert, ikke 2.5.5.. Er det noen forskjell så det er lurt å oppgradere? I så fall: må man avinstallere 2.5 først, kan man beholde skin, layout og instillinger? Endret 19. mai 2007 av ssf Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Taggene er vel lagret i sangene så det blir nok ikke borte. Og om du skal oppgradere så tror jeg bare det er å laste ned instalasjonsfilen til 2.5.5 og instalere den uten å måtte avinstalere noe først Lenke til kommentar
ssf Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ok..hørtes veldig lettvint ut Kunne sikkert googla frem en changelog med altfor mye å lese gjennom, men hva er de største oppgraderingene fra 2.5 til 2.5.5? Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er ikke sikker. Står på hjemmesiden til MM regner jeg med. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Klarte ikke å finne changelog j..har kanskje ikke gått nok inn for det?? Men uansett.. er det vesentlig forskjell, er vel mer riktig å spørre om.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Står på forsiden under Recent news, i en link som heter what's new. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg la til 5-6 album på ca. 600 mb her om dagen. Når jeg skal synkronisere med iPoden min, så kommer en boks opp som ser slik ut: Jeg kan ikke forstå det, fordi jeg har 5.5 GB ledig på iPoden(20 GB) og i biblioteket så står det kun at det er ca. 1800 sanger-12 GB... Og hvordan får jeg stilt inn slik at MM ikke synkroniserer absolutt ALLE sangene som er i biblioteket? Hvorfor kan den ikke bare synkronisere de som er nye i biblioteket som ikke finnes på iPoden? HJELP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå