Programvare Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg tar og avinstallerer det og installerer det på nytt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har prøvd MM i noen timer nå og er strålende fornøyd. Ti ganger så raskt og ti ganger så bra som iTunes! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Er MM3 ute nå ? 8583982[/snapback] Kun i alpha-versjon. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er MM3 ute nå ? 8583982[/snapback] Kun i alpha-versjon. 8584272[/snapback] Var det jeg trodde også, men da jeg så MediaMonkey v3.0 - Alpha 4 lansert!-tråden så ble jeg veldig usikker Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Var det jeg trodde også, men da jeg så MediaMonkey v3.0 - Alpha 4 lansert!-tråden så ble jeg veldig usikker 8585179[/snapback] Lansert er vel litt feil ord. Har du noen bedre? Gitt ut? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Når jeg skal synkronisere iPoden min med MM så sletter den alle sangene på iPoden og så begynner den å synkronisere alle sangene på nytt. Hvorfor kan den ikke bare synkronisere de sangene som er endret eller slettet og de som er lagt til? IOM at jeg har ganske treig pc og ganske mange sanger, så tar det mange timer å synkronisere iPoden. Det er litt kjipt. Hva skal jeg gøre? Endret 11. mai 2007 av SirChris Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Når jeg skal synkronisere iPoden min med MM så sletter den alle sangene på iPoden og så begynner den å synkronisere alle sangene på nytt. Hvorfor kan den ikke bare synkronisere de sangene som er endret eller slettet og de som er lagt til?IOM at jeg har ganske treig pc og ganske mange sanger, så tar det mange timer å synkronisere iPoden. Det er litt kjipt. Hva skal jeg gøre? 8586309[/snapback] Du må synkronisere "valgte" spor. Du finner det nok ut. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Når jeg skal synkronisere iPoden min med MM så sletter den alle sangene på iPoden og så begynner den å synkronisere alle sangene på nytt. Hvorfor kan den ikke bare synkronisere de sangene som er endret eller slettet og de som er lagt til?IOM at jeg har ganske treig pc og ganske mange sanger, så tar det mange timer å synkronisere iPoden. Det er litt kjipt. Hva skal jeg gøre? 8586309[/snapback] Du må synkronisere "valgte" spor. Du finner det nok ut. 8586581[/snapback] Jeg veit det, men da må jeg sitte å velge hver eneste sang. Alt skal jo over. Hvordan får man gjentagelse på sangene i MediaMonkey. Såkalt "repeat" Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 hvor er angreknappen for autoorganize ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 download link til nyeste medamonkey takk. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Sjå fyrstepost: http://www.mediamonkey.com/download.htm Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 har et lite prolem. Etter at jeg synkroniserte iPoden med MM så virker ingen av sangene på iPoden. Når jeg spiller av så hopper den bare til neste sang. Hjelp? Takk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Jeg får ikke MM til å virke med EvilLyrics. Hørte tidligere at det var bare å laste det ned og starte MM og EL og så skulle teksten dukke opp, men det gjør den jo ikke . Hva nå? Hva gjør jeg for å få det til å virke? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Når jeg skal synkronisere iPoden min med MM så sletter den alle sangene på iPoden og så begynner den å synkronisere alle sangene på nytt. Hvorfor kan den ikke bare synkronisere de sangene som er endret eller slettet og de som er lagt til? Iom at jeg har ganske treig pc og ganske mange sanger, så tar det mange timer å synkronisere iPoden. Det er litt kjipt. Hva skal jeg gøre? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Du kan be MM om den skal synkronisere alle sangene på nytt, eller bare legge inn de nye sangene. Du kan endre de innstillingene når ipoden er koblet til om jeg ikke husker feil. Edit: Tror MM bare legger merke til nye sanger. Tror ikke den legger merke til slettede sanger eller tag forandringer Endret 15. mai 2007 av manamind Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Du kan be MM om den skal synkronisere alle sangene på nytt, eller bare legge inn de nye sangene. Du kan endre de innstillingene når ipoden er koblet til om jeg ikke husker feil. 8619407[/snapback] Ta et screenshot så skjønner jeg litt mer Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Fikser det nå, må bare koble til ipoden min (fyfader nå er jeg snill ) Endret 15. mai 2007 av manamind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå