iMono Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Det er vel bare å installere det vel? Hva er det du ikke får til? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Er denne nå så stabil at jeg slepper å ta backup av musikken min ? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Kanskje. Jeg har ikke opplevd noen problemer med behandlingen av filer. Jeg ville dog ventet på en stabil utgivelse. Forresten, sjekk her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8282989 Lenke til kommentar
ssf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nei, Evillyrics fungerer fint nå, faktisk Hadde nok bare en dårlig dag i går For den fungerte ikke sammen med "Foxytunes'n" heller. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har Media Monkey støtte for Surround? Jeg får bare lyd i de to front høytalerene.. Verken Center, eller bak gir fra seg noe lyd... :/ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 http://www.mediamonkey.com/faq/index.php?a...d=41&artlang=en Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 http://www.mediamonkey.com/faq/index.php?a...d=41&artlang=en 8293887[/snapback] Enable Hardware Acceleration var det som manglet ja.. Tusen takk Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har ikke brukt iTunes siden vers 6.x, og har lyst til å teste det ut nå. Men da er det ønskelig at libary filen i MM gjøres om så den fungerer i iTunes. Noen som vet hvordan man gjør dette ?. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Tror ikke du har lyst til verken å gjøre det ene eller det andre. Versjon av 7 er enda mer gruelig og enda mer bloatware enn sekseren. Jeg tviler også på at det du snakker om kan gjøres. Du må nok re-scanne hele biblioteket ditt. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror det er mulig. Leste om det for en stund tilbake, men det var ganske avansert, og når jeg ikke fikk det til med en gang, var jeg ikke like gira på å prøve et annet program. Men jeg har noen andre spørsmål: Ønsker å lage en autoplaylist med kun singler. Dette burde la seg gjøre ved å lage playlisten slik at den kun spiller av sanger som ligger i en bestemt mappe, som jeg kaller "enkeltsanger". Men det ser ikke ut som om det er mulig. Er det noen som har noen andre forslag til hvordan jeg kan få til å lage en slik playlist (med autoplaylist) Noe annet jeg sliter med å få til er å lage autoplaylist med såkalte "temaer". Et eksempel er at jeg prøvde å lage en playlist med såkalte "love songs". Det ville jeg gjøre ved å legge inn kriterier som går ut på at de inneholder ord som har med det temaet å gjøre. Eks. love, romance, romantic, kiss ect. Men når man legger inn disse søkekriteriene (criteria 1:title contains love, criteria 2: title contains romance, criteria 3: title contains kiss ect) så er det kun titler som inneholder alle disse kriteriene som kommer opp, og det sier seg selv at det ikke er så veldig mange. Jeg vil igjen få til dette ved hjelp av autoplaylist. Ønsker spillelister som jeg slipper å oppdatere selv. Håper noen kan gi meg en løsning på disse sprøsmålene Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Vel, ikke rot, men når man får 500 album listet etter hverandre nedover, så tar det tid å finne det man skal ha, når man ikke husker hva det heter... Har et helt mappesystem på pcen så jeg alltid finner hva jeg leiter etter. Med MM brukte jeg f.eks nesten 10 min på å finne det albumet jeg lette etter, ved å gå inn på min datamaskin, brukte jeg 10 sek... Å browse etter artist er også nytteløst, ettersom 1/5 av alle "artistene" startet med 01, 02, 03 etc. I tillegg til det, så har jeg vel musikk fra litt under 1000 artister på pcen Det tok rett og slett for lang tid å finne frem, iforhold til å bruke winamp, hvor jeg finner sangene ved å browse filsystemet på pcen... Problemene du her beskriver, bruker jeg Mediamonkey for å omgå. Ganske ironisk, ikke sant? Det handler om hvordan man bruker vekrtøyet. Jeg har over 20.000 filer i biblioteket, og organiseringen fungerer utmerket. Veldig enkelt å finne frem, og lett å sette ting i system. Dessuten rydder mediamonkey, ut i fra mine egne kriterier, opp i mappestruktur slik at all musikk alltid blir lagret i samme mønster. artist/år - album/spor# - tittel Endret 13. april 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 2.5.5 er svært ustabilt her. Spilte en sang, når de var ferdig kræsjet den. Den synkroniserte iPoden min, jeg tok iPoden med meg og oppdaget at den egentlig ikke synkroniserte noe, selv om den sa at alt ble synkronisert. Hurra for MediaMonkey i Vista. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 2.5.5 er svært ustabilt her. Spilte en sang, når de var ferdig kræsjet den. Den synkroniserte iPoden min, jeg tok iPoden med meg og oppdaget at den egentlig ikke synkroniserte noe, selv om den sa at alt ble synkronisert. Hurra for MediaMonkey i Vista. 8375013[/snapback] Ja, min krasjer hele tiden også.. v2.5.5 Gold i XP Pro Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) MediaMonkey har ALDRI kræsjet i XP for meg. Selv i ekstensiv betatesting. Full støtte for Vista kommer med v3.0. Endret 13. april 2007 av iMono Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sliter med å spille av nettradio i MM for tida. Noen ganger går det fint, men som oftest begynner det og hakke vilt. Skikkelig irriterende. Har mer enn bra nok linje, og bruker ikke noe av den. Andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Leste jeg rett? Opppdatering av iPod er bare tilgjengelig i betalingversjonen. Hvis det er sant så er jo poenget borte. Jeg bruker jo iTunes for å oppdatere iPoden. Hvis MediaMonkey er så bra så bør det jo være i gratisversjonen! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Leste jeg rett? Opppdatering av iPod er bare tilgjengelig i betalingversjonen. Hvis det er sant så er jo poenget borte. Jeg bruker jo iTunes for å oppdatere iPoden. Hvis MediaMonkey er så bra så bør det jo være i gratisversjonen! 8547413[/snapback] Hva mener du med oppdatering? Den eneste restriksjonen jeg vet med å synkronisere, er at man ikke kan konvertere filene "on-the-fly". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker iTunes. Er MediaMonkey bedre? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker iTunes. Er MediaMonkey bedre? 8548725[/snapback] På de fleste punkter: ja. Hva bruker du iTunes til? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg bruker iTunes. Er MediaMonkey bedre? 8548725[/snapback] Bedre som musikk-avspiller? Neppe. Bedre til å organisere musikken din? Helt klart. Her tror jeg ikke MM har noen seriøs konkurrent… Regn med at det vil ta litt tid før du oppdager alle mulighetene, selv om programmet er meget intuitivt lagt opp. (Men hvis du er fornøyd med måten iTunes organiserer på og ikke savner mulighetene for egne tilpasninger er der neppe så mye å oppnå) Har så MM noen svakheter i forhold til iTunes? Helt klart. MM er bare en MUSIC Monkey, ikke en MEDIA Monkey som navnet skulle indikere. Så skal du overføre video til iPod bør du holde deg til iTunes. iTunesStore har også bedre støtte for albumgrafikk i god kvalitet (særlig på norsk musikk), og en enklere, automatisert måte å få det på plass på. (Men den lagrer bildene på sin egen måte, så regn med å slite litt for å få med deg albumgrafikk fra iTunes hvis du vil bytte program….) Og du må betale for å få enkelte av de opsjoner iTunes tilbyr gratis (for eksempel automatiske spillelister) (OK Jeg er en av de meget få i MM-leiren som faktisk synes at iTunes også er et godt program, selv om det er stort og tungt og mangler individuelle tilpasningsmuligheter…. Jeg får vel en bøtte pepper fra iMono m.fl. nå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå