Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer som bare rakker'n det..

 

copy mediamonkey.exe fila til winamp.exe

 

Også legger du inn plug'inen.. husk og velge "general" ..

8212876[/snapback]

 

Mener du at jeg skal flytte mediamonkey.exe til Winamp folderen? Og skal plugin`en ligge der?

Endret av Arnenonym
Lenke til kommentar

nei.. bare lag en kopi av mediamonkey.exe fila di.. og lagre den som winamp.exe ..eller lag et dokument som du kaller winamp.exe

 

Saken er at det en "winamp"-plugin.. Og pluginen leter da etter "winamp.exe" .. og finner den ikke den, så får ikke du lov til å legge den inn.. derfor må du ha en winamp.exe fil der, uansett hva innholdet er..

 

:)

Lenke til kommentar

Hmm...

 

Når eg søker etter sanger, finner sangen, speler den av, mens å stopper heile avspelinga opp etter at den sangen er spelt ferdig.

Finnes det ein måte å søke på slik at den forsetter med å spele av musikk etterpå?

 

Eg liker å ha alle sangene mine oppe, også søke etter sangene eg vil spele av.

Var aktiv bruker av "J" tasten i Winamp.

 

Og, når eg har på shuffle avspeling så shuffler den om du tar tilbake også, så du får ikkje høyre forrige sang på nytt. Når eg trykker tilbake, vil eg at den skal gå tilbake til den forrige sangen den spelte av.

 

Har versjon 2.55996

Lenke til kommentar

Har du sett under Options -> Player da..

 

Der står det litt om hva de forskjellige innstillingene er..

 

Min " 'Play Now' Action " -knapp står som "Clear tracks & play selected + subsequent" ..

 

hmm.. men, den fortsetter visst å spille de sangene som kommer i søkekriteriet -vinduet... og ikke f.eks resten av sangene i albumet det eventuelt tilhører.. ..prøvde nå..

Lenke til kommentar
.... Ser nå at det gjelder diverse artister. Dette er et kjent problem ja. Kanskje det blir løst i versjon 3?

8210349[/snapback]

 

Flerartist-album er et velkjent problem, ja. Men så vidt jeg vet er det er taggings/bruker-problem, ikke et MM-problem.

 

Så lenge du passer på å ha fylt ut Album Artist med samme artistnavn (Various Artists, Soundtrack e.l. for alle spor på flerartist-album) fungerer MM utmerket både i versjon 2 og 3.

Lenke til kommentar

Hva ønsker "man" å unngå?? Det er jo det "skikkelige" artistnavnet som skal stå i artistfeltet. Hva du så setter i "album artist"-feltet er helt opp til deg. Men hvis du vil at MM skal oppfatte albumet som ett album må både albumtittel og Album Artist være identisk for alle sangene. (Artist-feltet kan derimot godt variere)

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Jeg bruker 3.0 alpha2, og jeg er imponert. Noe småplukk er der jo. De fleste gjør trolig klokt i å vente, i hvert fall på Alpha3 som neppe er så langt unna.

 

Men hvis du er nyskjerrig er det bare å kjøre på. Så lenge du installerer i en egen katalog vil fortsatt 2.5 være fullt brukbar.

 

Mer om 3.0 alfa finner du i denne linken

Lenke til kommentar

Nei. Men flere har nevnt saken, og det er meldt inn som ønske til utviklerne.

 

(Selv klarer jeg ikke å se det som et problem at spillelisten automatisk nummereres....Heller ikke at track nr står foran tittel i album-visning, som også enkelte er opptatt av)

Endret av nojac
Lenke til kommentar
Ja. Jeg har blitt servert builder i hele denne uken. Jeg har arbeidet med et WMP11-skin som ser farlig likt ut som "the real deal". Alpha 3 kan bli gitt ut i denne uken ifølge en av utviklerne som jeg har hatt mye kontakt med i det siste.

8228067[/snapback]

 

Den er jo fortsatt svært ustabil.

Lenke til kommentar
Ja. Jeg har blitt servert builder i hele denne uken. Jeg har arbeidet med et WMP11-skin som ser farlig likt ut som "the real deal". Alpha 3 kan bli gitt ut i denne uken ifølge en av utviklerne som jeg har hatt mye kontakt med i det siste.

8228067[/snapback]

 

Den er jo fortsatt svært ustabil.

8267387[/snapback]

Poenget er? Jeg har forøvrig ikke så veldig mye stabilitetsproblemer at det gjør noe for å være en alpha-build.

 

Men husk, diskusjon om v3.0 er laget en egen tråd for. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=717515

Lenke til kommentar
Ja. Jeg har blitt servert builder i hele denne uken. Jeg har arbeidet med et WMP11-skin som ser farlig likt ut som "the real deal". Alpha 3 kan bli gitt ut i denne uken ifølge en av utviklerne som jeg har hatt mye kontakt med i det siste.

8228067[/snapback]

 

Den er jo fortsatt svært ustabil.

8267387[/snapback]

Poenget er? Jeg har forøvrig ikke så veldig mye stabilitetsproblemer at det gjør noe for å være en alpha-build.

 

Men husk, diskusjon om v3.0 er laget en egen tråd for. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=717515

8268565[/snapback]

Sorry. Skumlesing er ikke alltid bra. Du hadde skrevet at Wmp-skinet som var farlig likt the real-del. Jeg las det til at alpha 3 var farlig likt the real-deal av MM 3.0 :D

Lenke til kommentar

Ok. Jeg antar dette spm er besvart før i denne posten, men orker ikke gå gjennom 48 sider :O

 

Får ikke evillyrics til å funke med mediamonkey'n.

Hvis det er besvart før i tråden, klarer jeg meg fint med sidetall hvis det er lettere :)

Endret av ssf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...