Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg skal bekrefte noe for dere. Det er en ny avspiller-modul. Jeg har fått i oppdrag å skinne for den. Jeg er per idag 90% ferdig med kodingen av avspilleren, noe som vil resultere i at dette skinnet mest sannsynlig blir mulig å prøve når den første allmenne alphaen kommer. Det er ikke lenge til.

MediaMonkey teamet har valgt å prioritere å få 2.5.5 nærmest bugfri slik at de har et enda sterkere fundament når de nå vil inkludere helt nye funksjoner. Jeg kan avsløre at du vil få se alt hva WMP og iTunes tilbyr av visningsfunksjonalitet. Dette er også fullt skinnbart. Vi vil også se en etterlengtet funksjon som vil omvende de siste brukerne fra iTunes. Flere og utvidede organserings-funksjoner vil bli presentert, og MediaMonkey vil få en helt ny tilnærming av utvidet funksjonalitet fra skript-utviklere.

Gled dere!

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal bekrefte noe for dere. Det er en ny avspiller-modul. Jeg har fått i oppdrag å skinne for den. Jeg er per idag 90% ferdig med kodingen av avspilleren, noe som vil resultere i at dette skinnet mest sannsynlig blir mulig å prøve når den første allmenne alphaen kommer. Det er ikke lenge til.

MediaMonkey teamet har valgt å prioritere å få 2.5.5 nærmest bugfri slik at de har et enda sterkere fundament når de nå vil inkludere helt nye funksjoner. Jeg kan avsløre at du vil få se alt hva WMP og iTunes tilbyr av visningsfunksjonalitet. Dette er også fullt skinnbart. Vi vil også se en etterlengtet funksjon som vil omvende de siste brukerne fra iTunes. Flere og utvidede organserings-funksjoner vil bli presentert, og MediaMonkey vil få en helt ny tilnærming av utvidet funksjonalitet fra skript-utviklere.

Gled dere!

7817476[/snapback]

organserings-funksjoner = derfor vi bruker Media Moneky.

Gjett hvem som har livstidlisens :D

Lenke til kommentar

Det er spesielt EN ting jeg er nyskjerrig på, ..lurer på om iMono kan bekrefte/avkrefte dette.. :innocent:

Ønsker å liste opp "composer" i oversikten.. altså der hvor det står; Artist-albumyear-album-track#-tracktitle, osv,osv..

Er det mulig at vi kan høyreklikke og legge til "composer" der?? :dontgetit:

*håpehåpe* :)

Lenke til kommentar

Jeg liker MM best, men det er noen ting som irriterer meg med spilleren. Når jeg stiller på equliser, så stopper jo lyden litt... Noe jeg kan jøre for å fjærne dette?

Åsså har spilleren en tildens til å hakke til musikken veldig ofte, noen som har dette problemet? Har masse ram ledig. Få prosesser oppe og går. Plager livet av meg!

Lenke til kommentar

Får jeg bare feilmeldinger i MM! :mad:

Bruker Vista.. fungerte helt fint i sted.. men, nå lukkes den med sånn typisk feilmelding hver gang jeg "hopper til neste spor", eller den går til neste spor av seg selv..

Har avinstallert et par turer og re-installert.. restarta maskina et par -tre -fire turer også..

:(

EDIT: Vet ikke om det har noe å si.. men, prøvde nå 2.5.4.. den fungerte..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Det er spesielt EN ting jeg er nyskjerrig på, ..lurer på om iMono kan bekrefte/avkrefte dette.. :innocent:

Ønsker å liste opp "composer" i oversikten.. altså der hvor det står; Artist-albumyear-album-track#-tracktitle, osv,osv..

Er det mulig at vi kan høyreklikke og legge til "composer" der?? :dontgetit:

*håpehåpe* :)

7820906[/snapback]

Jeg forstod ikke det helt. Composer er lagt til første vinduet når man trykker Shift+Enter, så MM 3 fokuserer mer på den typen tag ja.

Kan du vise hva du mener med et skjermbilde?

7821065[/snapback]

Tok sin tid, dette.. :blush: ..knota litt med Vista i det siste, og først nå jeg fikk installert Screenshot Captor ! :) (ja, jeg vet jeg kunne ha brukt vanlig "prnt.screen" :p

mediamonkeynonskinnedexrr1.th.png

Ønsker å få en "composer" kategori mellom "genre" og "rating" der.. :)

Er det mulig med v3.0 ?

Takk, takk!

Lenke til kommentar
Svaret er ja Bone. Ja er svaret.

7911421[/snapback]

Yippee-ki-yay! :w00t:

..and while we're at it; Savner også en liten hurtigknapp til "Party-Mode" på en av topp-menyene der.. :) Slik som det er nå, så må man gå via "View-menu" og velge der, eller trykke en hurtigkombinasjon som jeg ikke husker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...