Bone Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det første. Har fått i oppdrag å lage et skin til dere får teste alpha-utgaven. 7747290[/snapback] Flotters! Vil det si at vi vanlige dødelige også snart får gleden? Hørt noe mer om en final release? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg kan ikke få "G-Force" Plugin til å virke.. Når den er aktivert, og jeg starter en sang, så får jeg en feilmelding og MediaMonkey må lukkes.. Noen måte å fikse dette ? Også er den en måte å få MediaMonkey til å legge seg på oppgavelinjen, sånn som Windows Media Player gjør ? 7746020[/snapback] Det var ikke G-Force plugin'en som fikk MediaMonkey til å lukke seg, det er DFX.. Med en gang jeg prøver å åpne DFX i MediaMonkey, så får jeg en feil melding, også lukker den seg.. Noen andre med det problemet ? Også kan noen linke meg til siste versjon av plugin for visning av sanginformasjon i Windows Live Messenger, den jeg har er litt "bugged".. Selvom jeg stopper sangen osv, så vises den fremdels i Live Messenger, jeg må lukke hele MediaMonkey for at det skal gå bort.. Og er det mulig å få lagt den ned på oppgavelinjen sånn som WMPlayer? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva står det i feilmeldingen er kanskje en vesentlig ting å ta med i tråden. Ettersom alle Winamp-plugins fungerer på MediaMonkey bruker jeg selv Toaster. Spør om hjelp på PM om du trenger hjelp til konfigurasjon. Når du mener ned på Start-linja som WMP så tenker du på en hurtigmeny derfra med start, stopp, neste, tilbake osv? Om du skal ha den ned i tray gjøres det gjennom "Verktøy-Generell-Minimer til systemstatusfeltet". Tror ikke du kan legge den ned på start-linja som WMP, kanskje det finnes et skin til det... Du får Geewgle litt.. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Er det mulig å spille av m4a-filer i MM, ved hjelp av plugin eller noe? Fikk noen "cd'er" av en kollega, der alle var i m4a-formatet, men MM finner dem ikke ved scan.... Pantera Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Har du huket av m4a-importering når du skal velge hvilke formater MediaMonkey skal importere? .m4a skal være fullt støttet i MM 3.0 forresten. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Har du huket av m4a-importering når du skal velge hvilke formater MediaMonkey skal importere? .m4a skal være fullt støttet i MM 3.0 forresten. 7756744[/snapback] Høres virkelig bra ut! Endret 19. januar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Det eneste som ikke støttes ennå er DRM-beskyttet musikk fra iTunes. Det vil ikke støttes før noen åpner opp luken for dette. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er det mulig å spille av m4a-filer i MM, ved hjelp av plugin eller noe? Fikk noen "cd'er" av en kollega, der alle var i m4a-formatet, men MM finner dem ikke ved scan.... Du må installere plugin, ja. Fungerer utmerket. http://www.mediamonkey.com/faq/index.php?s...d=13&artlang=en Endret 19. januar 2007 av nojac Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har høyrt at dette programmet kan fjerne duplikat filer? stemmer det? og i såfall kor gjer man det... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP! Uhm... klarte også tagge alle mp3'ene mine med eit album navn... Kan eg få den til å reversjere det? At den laster ned ny info fra nettet. Edit: Ok, eg fikk stoppa den, men det blei eit par hundre med taggings på. Endret 22. januar 2007 av Cornel Lenke til kommentar
nojac Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har høyrt at dette programmet kan fjerne duplikat filer? stemmer det? og i såfall kor gjer man det... Under Filer å redigere --> Doble titler (i navigasjonstreet til venstre) Programmet lister dem opp, men du må selv velge hvilke du vil slette og hvilke du vil beholde. Uhm... klarte også tagge alle mp3'ene mine med eit album navn... Kan eg få den til å reversjere det? At den laster ned ny info fra nettet. Nedlastingen fra nettet må du gjøre manuelt, album for album. Litt tungvint, begynn med å slette albumnavnet som er feil... Hvis du vet hva albumene heter går det fortere å skrive dem inn på ny. (Ingen stor jobb hvis det bare er 15-20 album....) Men hvis du har struktur på samlingen din (hvert album i sin katalog med albumnavn) bruker du Verktøy --> Autotag fra filnavnet Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Skadene er reparert... men nå har eg klart å rote vekk avspelern i mediamonkey... den er ikkje der nede som vanlig. What 2 do? Ser under vis menyen så er den der, men synes ikkje noken plass. Men det er ein ting til eg sakner får eg kan gje slepp på Winamp for godt. Det er når du har mapper inni mp3 mappa di. F.eks har du ei mappe som heiter nynedlasta, eller sommer05... I Winamp trykker eg J og så skriver inn sommer05, så kjem alle sangene i den mappa opp. Går det ann å få til i mediamonkey? edit: Ok, fant i grunn ut av det også... siste tingen eg lurer på er om man kan legge til Delete current song! Altså slette den som speles av for godt, eller flytte den til ei anna mappe. Hender jo man blir for triggerhappy. Endret 22. januar 2007 av Cornel Lenke til kommentar
Teds Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Du merker av sangen som spilles og trykker "delete". Da kan du velge mellom å slette den fra biblioteket eller fra biblioteket og fra datamaskinen. Skal du flytte sangen til en mappe må det gjøres manuelt gjennom mapper i Windows, eller gjennom programmet og "Auto-organiser filer" (Hurtigtast: Ctrl+R) Lenke til kommentar
nojac Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Skal du flytte sangen til en mappe må det gjøres manuelt gjennom mapper i Windows I navigasjonstreet til venstre har du også en node som heter Min datamaskin. Her kan du opprette mapper og flytte på sanger slik du gjør i Windows Utforsker.(Dette fungerer også for filer som IKKE er importert i musikkbiblioteket ditt) Hvis det handler om filer som allerede er i biblioteket ditt, kan du flytte dem til nye mapper i noden Bibliotek -->Plassering (Forutsatt at den mappen du vil flytte til allerede finnes i biblioteket ditt) Så slipper du å oppdatere biblioteket etterpå! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg spiller av sang #1 i en CD med MediaMonkey, når den er ferdig spiller den av en tilfeldig annen på CDen. Det er sinnsykt irriterende når jeg skal høre gjennom et album. I den lille oversikten ser jeg at den ikke spiller av i riktig rekkefølge. Noen tips? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Fant nå ut at det ikke er en tilfeldig sang, men den som er under den sangen som er under. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du merker av sangen som spilles og trykker "delete". Da kan du velge mellom å slette den fra biblioteket eller fra biblioteket og fra datamaskinen. Skal du flytte sangen til en mappe må det gjøres manuelt gjennom mapper i Windows, eller gjennom programmet og "Auto-organiser filer" (Hurtigtast: Ctrl+R) 7776248[/snapback] Det hender eg har på musikk når eg speler, kjem eg da over ein dårlig sang som skal slettes, har eg trykka Windowstast + Q, og sangen flyttes automatisk til ei anna mappe. Eg kunne valgt å slette den med ein gang, men greit å mellomlagre dei der ei lita stund. For å få til dette brukte eg Winamp og DeleteCurrentSong. ( http://classic.winamp.com/skins/details.php?id=110040 ) Kan eg kanskje bruke denne plugginen i MediaMonkey også? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Er det mulig å spille av m4a-filer i MM, ved hjelp av plugin eller noe? Fikk noen "cd'er" av en kollega, der alle var i m4a-formatet, men MM finner dem ikke ved scan.... Du må installere plugin, ja. Fungerer utmerket. http://www.mediamonkey.com/faq/index.php?s...d=13&artlang=en 7757029[/snapback] Funka ikke. Ingen av dem virka på disse filene. Mulig at det er noe kopisperra iTunes-greier, men den iTunes-plugin'en krevde jo selvfølgelig at iTunes var installert. Får se om noen på jobben har iTunes liggende.... Pantera Lenke til kommentar
nojac Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Får se om noen på jobben har iTunes liggende.... iTunes er jo gratis, det er bare å laste ned (nesten 40 MB, trist hvis du har modem....) Edit: Jada, jeg skrev GB først... Endret 23. januar 2007 av nojac Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gigabyte? Megabyte meiner du vel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå