Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Nei, dessverre. Har blitt lovet å få det snart så. Blir sikkert ikke før alle andre får prøve det, men det går helt greit.

 

Sanger fra spillelisten kan bli implementer på en eller annen måte. Enten i selve knappene, eller som en undermeny. Angående sammenbundet stopp-/ spill av-knapp så kan jeg si at jeg holder en knapp ( :p ) på en separert stoppknapp. Jeg kan selvfølgelig lage et utkast uten stoppknappen.

 

*returnerer til photoshop*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, dessverre. Har blitt lovet å få det snart så. Blir sikkert ikke før alle andre får prøve det, men det går helt greit.

 

Sanger fra spillelisten kan bli implementer på en eller annen måte. Enten i selve knappene, eller som en undermeny. Angående sammenbundet stopp-/ spill av-knapp så kan jeg si at jeg holder en knapp ( :p ) på en separert stoppknapp. Jeg kan selvfølgelig lage et utkast uten stoppknappen.

 

*returnerer til photoshop*

7709852[/snapback]

Vil det si at du vil ha fire knapper (spill av, stopp, neste og forrige), eller vil spill-av-knappen ha pausefunksjon også?

Lenke til kommentar

Fiffig Dell_9200! :love:

 

Noen meninger:

 

- "Folded"/"Unfolded"-knappen bør være grå som de to andre, men gå over i oransje når du holder over den/trykker på den. :)

 

- En rullegardin-linje på oversikt over sangene så man kan dra seg raskere ned om det er mange sanger i lista.

 

- Hvordan bytter man album?

 

- Hvor stor blir avspilleren til slutt?

 

:)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger;

 

- Se ny versjon.

- Se ny versjon

- Jeg vet ennå ikke hvordan, ei heller om jeg vil at det skal være muligheten til det. Jeg tror det bare vil bli kontroller for forhåndsdefinerte spillelister. Men igjen, jeg er ikke sikker.

- Omtrent som den nedenfor;

 

avspillingsknappstorreljp9.th.png

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Den virket litt for stor. Blir som en knapp for folk med dårlige syn.

 

Hover-funksjon hadde gjort seg på neste/forrige-knappene.

 

Om du lager versjonen for system tray hadde det vært litt kult om det hadde sett ut som om lyset slo seg av når den sto på pause/stopp. Dette hadde kanskje gått om den blir i stor versjon også.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke få "G-Force" Plugin til å virke..

 

Når den er aktivert, og jeg starter en sang, så får jeg en feilmelding og MediaMonkey må lukkes..

 

Noen måte å fikse dette ?

 

Også er den en måte å få MediaMonkey til å legge seg på oppgavelinjen, sånn som Windows Media Player gjør ?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Hei :)

 

Når sangene skifter i mediamonkey, er det et lite delay mellom hver sang. Hvordan fjerner jeg det?

7711854[/snapback]

 

Nuvel, kan ikke noen svare? Dette driver meg til vanvidd

7738053[/snapback]

..tror faktisk ikke dette er mulig?! :ermm: (er ikke 100 % sikker, men..)

Lenke til kommentar
.......jeg har en skjerm med 1920*1200 oppløsning. Er litt immun mot store oppløsninger.

7737633[/snapback]

 

Hadde vært flott med 1920*1200 ...... hvis skjermen var 30" . For en 15" bærbar er 1024*768 nok for meg.

 

Anbefaler ellers Trixmotos script "Album Art Tagger" for de som vil hente albumgrafikken ut av mp3-filene og lagre dem som separate jpg-filer.

 

Og Album Art Finder som kan automatisere søk etter albumgrafikk på nettet.

 

Regner med at dette vil bli integrert i den etterlengtede 3.0. Og at de kvitter seg med det ekle, blå standardskinnet. iTunes-skinnet er MYE bedre.

Endret av nojac
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si noe (hysj), men MediaMonkey 3.0 er alt vi har ønsket oss, og litt mer...

7747150[/snapback]

 

 

Skal vi tolke det slik at du nå har fått en alfa-utgave for utprøving/oversettelse, men at du ikke får lov til å distribuere den videre og har fått munnkurv når det gjelder detaljene?

 

Eller gjentar du bare noe utviklerne har sagt?

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...