blured Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Du vil finne den et eller annet sted her. Men den kommer ikke før nyttår regner jeg med. De vil nok ha ferdig versjon 2.5.5 før de legger ut 3.x alpha versjon. Jeg er også usikker på om alpha versjon er noe alle kan teste Men uansett, alle MM folk får ha et godt nyttår Endret 31. desember 2006 av manamind Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg er også usikker på om alpha versjon er noe alle kan teste 7614651[/snapback] Jeg VIL ha den! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er også usikker på om alpha versjon er noe alle kan teste 7614651[/snapback] Jeg VIL ha den! 7621012[/snapback] Du får den iallefall, etter en stund, i ferdigtestet versjon Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva kan den nye versjonen by på da? Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Har ikke hørt noe særlig om hva den nye versjonen av MM kan by på forumet deres av nye ting. Tror ikke det er altfor mye. Men har lest at nesten alt som finnes fra før av vil bli forbedret eller oppgradert, i tillegg til sikkert et par nye og nyttige småting (kilde) Det jeg håper mest på er at programmet får en overhaling av designet, og at man får større mulighet til å customize utseende. En ting jeg nesten er helt sikker på at 3.0 får er støtte for noen nye musikk formater (ACC, MP4 ?), som man tidligere måtte ha plugins fra Winamp for å spille av. Endret 5. januar 2007 av manamind Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vil ha muligheten til å få frem flere tags man kan sortere etter og vise frem.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Yes, we haven't released MM 3.0 alpha yet, particularly because of the newly added features that weren't finished yet. We also spent quite a lot of time on bugfixes and small improvements that you have already seen in MM versions 2.5.1-2.5.5. We would really like to release the first alpha version as soon as possible, I think it won't take longer than some 2 weeks. Jiri Fra: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...=11763&start=30 Ser ut som om vi kan vente oss MediaMonkey 3.0 nærmere slutten av januar altså. Kanskje inn i februar om vi er litt uheldige. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Det er dette jeg kaller utviklere. Gir ikke et halvferdig produkt ut. (Les: Norton) Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det er dette jeg kaller utviklere. Gir ikke et halvferdig produkt ut. (Les: Norton) 7674107[/snapback] Les Microsoft! Edit: Vel, nå har det vel vært noen bugs i MM også, men du er vel inhabil. Endret 8. januar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er dette jeg kaller utviklere. Gir ikke et halvferdig produkt ut. (Les: Norton) 7674107[/snapback] En alpha er heller ikke et ferdig produkt i utgangspunktet. Men er bra at de ikke begynner/gir ut noe nytt før de er ferdig med det de holder på med. Om de hadde gjort det tror jeg MM hadde vært et program som krasjet mye. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå har jeg kjøpt MediaMonkey lifetime Licence! Nå må v3.0 komme snart! (tenkte det var like greit å bestille nå, i tilfellet det ble dyrere etter release..) Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå har jeg kjøpt MediaMonkey lifetime Licence! Nå må v3.0 komme snart! (tenkte det var like greit å bestille nå, i tilfellet det ble dyrere etter release..) 7696926[/snapback] Ikke for å være noen gledesdreper, men MM3 er ikke kommet i Alpha. Blir nok en stund til den blir gitt ut i stable. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tipper den kommer i April/Mai i stabil versjon. Alpha versjonen kommer nok i månedskiftet Januar/Februar. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Dette programmet er jo genialt! Det har alt det winamp har.. pluss det som manglet! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Tenker litt på designet i MediaMonkey og har laget et lite konsept; Hva synes dere? Noen idéer? Endret 11. januar 2007 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Rød Grå Grønn Lilla Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Edit: Fjernet bildene 7702532[/snapback] Vi vil ha Screenshot! Svar til post: Litt mye blur og litt for lite glass. (Er det en minimert MM?) Edit2: litt mye eyecandy. Vil ha det stilrent, men funksjonelt Endret 12. januar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg tenker det skal være en kontrollbar for Windows Sidebar. Til det er utformingen i docket modus perfekt. Hva mener du med at det er for mye blur og litt for lite glass, men samtidig for lite eyecandy? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg synes designet var stilig. Den grå er min favoritt. Men må¨den ha separate play og stop-knapper? Jeg liker iTunes-konseptet med EN knapp som skifter funksjon etter behov... Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Jeg synes designet var stilig. Den grå er min favoritt. Men må¨den ha separate play og stop-knapper? Jeg liker iTunes-konseptet med EN knapp som skifter funksjon etter behov... 7709132[/snapback] Enig en knapp til play og stop. Gjerne vise to-tre-fire sanger fra spillelisten også. Dell: For LITE eyecandy? les det en gang til. Var for stort og prangende etter min mening. Har du fått dev. utgave av MM3 Endret 12. januar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå