Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Du vil finne den et eller annet sted her. Men den kommer ikke før nyttår regner jeg med. De vil nok ha ferdig versjon 2.5.5 før de legger ut 3.x alpha versjon. Jeg er også usikker på om alpha versjon er noe alle kan teste :hmm:

Men uansett, alle MM folk får ha et godt nyttår :fun:

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt noe særlig om hva den nye versjonen av MM kan by på forumet deres av nye ting. Tror ikke det er altfor mye. Men har lest at nesten alt som finnes fra før av vil bli forbedret eller oppgradert, i tillegg til sikkert et par nye og nyttige småting (kilde)

 

Det jeg håper mest på er at programmet får en overhaling av designet, og at man får større mulighet til å customize utseende. En ting jeg nesten er helt sikker på at 3.0 får er støtte for noen nye musikk formater (ACC, MP4 ?), som man tidligere måtte ha plugins fra Winamp for å spille av.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Yes, we haven't released MM 3.0 alpha yet, particularly because of the newly added features that weren't finished yet. We also spent quite a lot of time on bugfixes and small improvements that you have already seen in MM versions 2.5.1-2.5.5. We would really like to release the first alpha version as soon as possible, I think it won't take longer than some 2 weeks.

 

Jiri

 

Fra: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...=11763&start=30

Ser ut som om vi kan vente oss MediaMonkey 3.0 nærmere slutten av januar altså. Kanskje inn i februar om vi er litt uheldige.

Lenke til kommentar
Det er dette jeg kaller utviklere. Gir ikke et halvferdig produkt ut. (Les: Norton)

7674107[/snapback]

En alpha er heller ikke et ferdig produkt i utgangspunktet. Men er bra at de ikke begynner/gir ut noe nytt før de er ferdig med det de holder på med. Om de hadde gjort det tror jeg MM hadde vært et program som krasjet mye.

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjøpt MediaMonkey lifetime Licence! :w00t:

 

Nå må v3.0 komme snart! :p

 

(tenkte det var like greit å bestille nå, i tilfellet det ble dyrere etter release..)

7696926[/snapback]

 

Ikke for å være noen gledesdreper, men MM3 er ikke kommet i Alpha. Blir nok en stund til den blir gitt ut i stable.

Lenke til kommentar
Jeg synes designet var stilig.  Den grå er min favoritt.

 

Men må¨den ha separate play og stop-knapper?  Jeg liker iTunes-konseptet med EN knapp som skifter funksjon etter behov...

7709132[/snapback]

 

Enig en knapp til play og stop. Gjerne vise to-tre-fire sanger fra spillelisten også.

 

Dell: For LITE eyecandy? les det en gang til. :D Var for stort og prangende etter min mening. Har du fått dev. utgave av MM3 :dribble:

Endret av JFTech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...