blured Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Står beskrevet av andre personen som svarer deg. Enten så må du skrive på tittelen på sangen "tittel ft. Mel C. Også på artist så skriver du bare Bryan Adams. Ellers så kan du gjøre slik at "album artist" blir main artist. Da vil det stå om jeg har forstått det rett: Bryan Adams i artist oversikten på siden. Når du går inn på artisten vil det stå. Sang tittel - Adams, Bryan & Mel C Sang tittel - Adams, Bryan & Tina Turner osv.. Du kan da selv gå inn på egenskaper å endre slik at det står Bryan Adams & Mel C ect alt etter hva du ønsker. Men en ting jeg lurer på er hvordan man gjør album artist til main artist/ hoved artist. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 ..........Du kan da selv gå inn på egenskaper å endre slik at det står Bryan Adams & Mel C ect alt etter hva du ønsker. Men en ting jeg lurer på er hvordan man gjør album artist til main artist/ hoved artist. 7512018[/snapback] Hehe, noe slikt var det egentlig jeg ville ha svar på og. Får spørre en gang til på MM-forumet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noe mer informasjon om når vi kan forvente MediaMonkey v3.0 ? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Før nyttår forventes den første alpha-versjonen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Men hvem kan få tak i alpha-versjonen ? Er det noe alle kan skaffe seg ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dell_9200, hva blir din rolle i MM 3.xx? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Dell_9200, hva blir din rolle i MM 3.xx? 7556697[/snapback] Purely professional! Skal lage et par skins tror jeg, og så skal jeg oversette den til norsk. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det mulig å kopiere eller i det hele tatt oprette spillelister på ipod med MM? Ser det er et alternativ i synkroniser vinduet å "kopiere spillelister", men det er grået ut. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Burde ikke dette programmet egentlig hete MusicMonkey? For det er vel bare musikk som støttes..... ...ikke for det....beste programmet til organisering av musikk, men savner støtte for video også. Pantera Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Si meg, virker det til mac? Er dritt lei itunes sine begrensninger -__- Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Si meg, virker det til mac? Er dritt lei itunes sine begrensninger -__- 7569086[/snapback] Tror nok jeg må skuffe deg, tror ikke det fungerer ikke på Mac. Iallefall ikke når vi prøvde, det var en gamlere versjon, det er jo bare å prøve. Er ikke så inne på mac, så kanskje bare jeg som ikke fikk det til :!: Endret 25. desember 2006 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 er det mulig å få Mediamonkey til å laste ned podcasts? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 er det mulig å få Mediamonkey til å laste ned podcasts? 7572885[/snapback] Går ikke med standard MediaMonkey, men prøv dette scriptet MMPODCAST Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Har ikke lest alt. Men er det på noen måte mulig og få MM til å sende "hvliken sang som spilles" online. Slik at man kan se hva som spilles på sin personelige hjemmeside eller noe sånt?.... Endret 27. desember 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har ikke lest alt. Men er det på noen måte mulig og få MM til å sende "hvliken sang som spilles" online. Slik at man kan se hva som spilles på sin personelige hjemmeside eller noe sånt?.... 7583686[/snapback] Dersom du finner script for dette til WinAmp, vil det nok virke på MM også. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har ikke lest alt. Men er det på noen måte mulig og få MM til å sende "hvliken sang som spilles" online. Slik at man kan se hva som spilles på sin personelige hjemmeside eller noe sånt?.... 7583686[/snapback] MSN plugin , som funker i MM. Mange plugins som skal funke til MM, får man ikke installert pga at installerings programmet ser gjennom maskinen din, og ikke finner WinAmp. Så lukkes installasjonen, derfor funker bare plugins uten installasjons program, slike som du må pakke ut i plugins mappa. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ..eller gjør som meg... bare lag en kopi av mediamonkey.exe og lagre den som winamp.exe ..så finner plutselig pluginsene winamp allikevel .. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ..eller gjør som meg... bare lag en kopi av mediamonkey.exe og lagre den som winamp.exe ..så finner plutselig pluginsene winamp allikevel .. 7588060[/snapback] Lurt 1. 2.. 3... Gjort Lenke til kommentar
FM Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Før nyttår forventes den første alpha-versjonen. 7543735[/snapback] Er ikke mange timene igjen nå. Kommer den, er den evt. kommet og hvor finner vi den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå