Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Står beskrevet av andre personen som svarer deg. Enten så må du skrive på tittelen på sangen "tittel ft. Mel C. Også på artist så skriver du bare Bryan Adams.

 

Ellers så kan du gjøre slik at "album artist" blir main artist.

Da vil det stå om jeg har forstått det rett: Bryan Adams i artist oversikten på siden.

Når du går inn på artisten vil det stå.

 

Sang tittel - Adams, Bryan & Mel C

Sang tittel - Adams, Bryan & Tina Turner osv..

 

Du kan da selv gå inn på egenskaper å endre slik at det står Bryan Adams & Mel C ect alt etter hva du ønsker.

 

 

Men en ting jeg lurer på er hvordan man gjør album artist til main artist/ hoved artist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..........

Du kan da selv gå inn på egenskaper å endre slik at det står Bryan Adams & Mel C ect alt etter hva du ønsker.

 

Men en ting jeg lurer på er hvordan man gjør album artist til main artist/ hoved artist.

7512018[/snapback]

 

Hehe, noe slikt var det egentlig jeg ville ha svar på og. :innocent:

 

Får spørre en gang til på MM-forumet. :p

Lenke til kommentar
Si meg, virker det til mac? Er dritt lei itunes sine begrensninger -__-

7569086[/snapback]

 

Tror nok jeg må skuffe deg, tror ikke det fungerer ikke på Mac. Iallefall ikke når vi prøvde, det var en gamlere versjon, det er jo bare å prøve. Er ikke så inne på mac, så kanskje bare jeg som ikke fikk det til :!:

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Har ikke lest alt. Men er det på noen måte mulig og få MM til å sende "hvliken sang som spilles" online. Slik at man kan se hva som spilles på sin personelige hjemmeside eller noe sånt?....

7583686[/snapback]

 

MSN plugin , som funker i MM. Mange plugins som skal funke til MM, får man ikke installert pga at installerings programmet ser gjennom maskinen din, og ikke finner WinAmp. Så lukkes installasjonen, derfor funker bare plugins uten installasjons program, slike som du må pakke ut i plugins mappa. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...