Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk pmarius. Skal starte en ny tråd til MediaMonkey 3.0 så snart de lanserer den første alphaen. Dere kan også forvente en bedre og mer strukturert oversettelse av MediaMonkey. "Musikkutforsker Tre" vil f.eks forandres til "Musikkutforsker". Ikke nødvendig med unødvendige ord altså.

Lenke til kommentar
Beklager at jeg ikke har fått tid til å svare på noen spørsmål, men de spørsmålene jeg har sett har vært svært komplekse for meg å svare på.

Ingen problem, du er mer enn behjelpelig etter det jeg kan se! Takk, takk! :thumbup:

 

1) Det kan jeg høre med utviklerne om. Kort sagt er det lurt å spørre om kompliserte ting på MediaMonkey-forumet, der får du raskt og godt svar. Kort sagt er dette laget for deg slik at du vet hvilket nummer sporet har.

Nja.. Se på følgende bilde; Der har jeg markert rødt området jeg snakker om. Det står Track# både under "track" -kategorien, OG under "title"-kategorien. Det er fra under title-kategorien jeg vil ha den vekk! Jeg trenger jo ikke å se det 2 steder! Dette kommer frem når jeg trykket på et ALBUM. Når jeg trykker på en ARTIST, og da får ALLE albumene artisten har, så er det normalt (se bildet vedlagt under punkt 2).

 

mmbar2of2.th.jpg

 

2) Det går an. Snakker du om nodene som utvider seg (slik som i punkt 3)? Det kalles for MagicNodes. Veiledning

Nei, det var nok ikke det jeg mente! Men, tusen takk for tipset, uansett! Jeg har nå laget noen noder! :w00t:

 

Se på vedlagte bilde.. Der er oppe på BAREN (og også på "playing now") jeg ønsker å ha muligheten til å vise "composer", etc. Igjen er hvor jeg mener markert med rødt..

 

mmbaraf0.th.jpg

 

 

3) Fjerne noder går også an. Last ned TweakMonkey;

forandre utvidelsen ".zip" til ".vbs" og legg filen i MediaMonkey/Scripts/Auto.

Takk, takk! :) Var veldig kjekt med "Magic Nodes"!

 

 

Tusen takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Jeg driver og legger inn musikkbiblioteket mitt igjen etter en stund med dårlig organisering. :blush:

 

Jeg har fulgt med at 3.0 kommer og i den anledning lurte jeg på om denne versjonen ville ha mulighet til å tagge fra andre musikk-forhandlere (F.eks Cdon) Det hadde vært enklere å tagge Postgirobygget-platene gjennom dette enne å skrive alle navnene selv, finne albumet på nettet og organisere det manuelt..

 

MediaMonkey er jo så digg så hvorfor ikke nyte godene de innehar. :love:

Lenke til kommentar

Ja, jeg er ansatt hos både MediaMonkey og Microsoft.

 

Nei, når sant skal sies vil jeg at flere folk skal bruke et program for å hjelpe utviklerne med å videreutvikle et allerede svært bra program. Jeg har ikke fått noe særlig av MediaMoneky annet enn arbeid og takk, men det gjør jeg også med glede for en programvare jeg liker og bruker svært ofte.

 

Morten :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått litt mer informasjon om MediaMonkey v3.0

 

- Vil ha en oppdatert skinnemodul (dette visste vi jo egentlig)

- Vil ha flere modus å vise frem avspilleren, f.eks en miniavspiller.

- Vil ha forskjellige måter å vise albumgrafikk på. Vi vil nok f.eks kunne se en funksjon lignende WMP11.

- Vil støtte Vista og WPF i Vista fullt ut!

Lenke til kommentar
Det spørs hva du mener. OGG-filer støtter ikke lagring inne i selve filen, men må heller linke til albumgrafikk. MP3-støtter både lagring og linking av bilder.

7409412[/snapback]

Mente vel akkurat det :) Hva med FLAC da?

Dette kommer vel an på filformatet da, ikke programmet? Det er ikke mulig å knytte et bilde opp til en artist eller album i biblioteket da? Slik at dette ikke blir lagret i musikkfilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...