iMono Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Noen flere som opplever at MediaMonkey oppfører seg ustabilt når det gjelder behandling av .flac filer?? 7224099[/snapback] Nei. Hva mener du med ustabilt? Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen flere som opplever at MediaMonkey oppfører seg ustabilt når det gjelder behandling av .flac filer?? 7224099[/snapback] Nei. Hva mener du med ustabilt? 7224234[/snapback] Når jeg prøver å spille av en del flac filer og/eller redigerer tag'ene på flac filene, så har programmet en tendens til å henge seg fullstendig med feilmelding om at programmet ikke svarer. Winamp fungerer i helt glimrende på dette området, selv om flac codec'en er akkurat den samme filen i begge. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) @chs89; 1. Får ikke prøvd dette hos meg siden jeg ikke finner iPod-kabelen min for øyeblikket. 2. Den kan også være platene du bruker det er noe gale med. Hvilken funksjon av MediaMonkey bruker du? Prøv å se om problemet er i 2.5.5 RC-1. 3. Ikke slik som du vil ha det. iTunes bruker mer søking (hentet fra WMP11) enn det MediaMonkey gjør. Indekserte søk mener jeg kommer med MediaMonkey 3.0. Det vil også bli lettere å definere utseendet til MediaMonkey med treeren. Bare vær tålmodig. 4. Har iTunes "fjernkontroll" slik som WMP? Kan du vise et bilde? 5. Skriv det opp på ønskelisten til MediaMonkey-teamet. Ellers håper jeg du benytter deg av flotte synkroniseringsfunksjoner i MediaMonkey. Podcast-support, toveissynkronisering og videosynkronisering er det som foreløpig mangler. Video-støtte tviler jeg på kommer med det første, men hvem vet? 1. Ok, svar når du får testet. Jeg får ikke dette til å fungere 2. Jeg går inn på iPoden min i utforskeren og merker av de sangene jeg vil brenne på en CD. Deretter høyreklikker jeg på sangene og velger "Send til -> CD (Brenn)" Da kommer det opp en veiviser. Men da jeg kommer til der jeg kan velge hastighet kan jeg kun velge max 16x. Og hva er 2.5.5 RC-1?!? 3. Greit da venter jeg på treern. Når vil den komme ut? Og vil jeg måtte kjøpe en ny lisens for å få treern? 4. Jepp! Veldig praktisk: 5. Hm, får gjøre det. Syntes forøvrig at det er merkelig at ikke Mediamonkey har støtte for dette... Synkroniseringsfunksjonen bruker jeg ikke da jeg har alle sangene lagret på iPoden Podcaster bruker jeg ikke. Har iPod mini så video er nok lite sansynlig ja Mvh Christian Endret 5. november 2006 av chs89 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det mulighet for å gjøre masseedit av artisten? Jeg irriterer meg over at jeg må klikke på artisten og vente et par sekunder for å gjøre det samme enormt mange ganger. Saken er at jeg vil ha all musikk relatert til Bob Dylan til å være fra artisten Bob Dylan, og ikke Bob Dylan & The Band, Bob Dylan & The Band, Variour Artists og så videre. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kan hende jeg misforsto, men du kan merke så mange du sanger du vil, og så redigere navnet/artisten!! Du markerer den første sangen du vil redigere så går du nedover til den siste sangen du skal redigere! Da holder du inne den trekanten oppfor ctrl mens du markerer! Så høyreklikker du på den blå markeringsgreia, går på egenskaper, og skriver inn artisten! Så alle sangene du da har markert blir da f.eks heitende Bob Dylan Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takker. Er det noen måte å så be MediaMonkey å skrive at artisten er Bob Dylan, i selve filen? Hvis ikke må jeg gjøre alt om igjen, skulle jeg rydde biblioteket og legge alle filene i biblioteket igjen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 De filene jeg redigerer i mediamonkey, blir forandret for alltid..vet ikke om det er sånn standard, men jeg har iallefall ingen anelse om hvordan man får det til Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takker. Er det noen måte å så be MediaMonkey å skrive at artisten er Bob Dylan, i selve filen? Hvis ikke må jeg gjøre alt om igjen, skulle jeg rydde biblioteket og legge alle filene i biblioteket igjen. 7252433[/snapback] Hmm, når du går på egenskaper og skriver Bob Dylan på artist, så blir selve filen lagret som f. eks Bob Dylan - Like A Rolling Stone Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takker. Er det noen måte å så be MediaMonkey å skrive at artisten er Bob Dylan, i selve filen? Hvis ikke må jeg gjøre alt om igjen, skulle jeg rydde biblioteket og legge alle filene i biblioteket igjen. 7252433[/snapback] Hmm, når du går på egenskaper og skriver Bob Dylan på artist, så blir selve filen lagret som f. eks Bob Dylan - Like A Rolling Stone 7252485[/snapback] ... etter at man har trykt CTRL+R (auto-organiser filer). Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takker. Er det noen måte å så be MediaMonkey å skrive at artisten er Bob Dylan, i selve filen? Hvis ikke må jeg gjøre alt om igjen, skulle jeg rydde biblioteket og legge alle filene i biblioteket igjen. 7252433[/snapback] Hmm, når du går på egenskaper og skriver Bob Dylan på artist, så blir selve filen lagret som f. eks Bob Dylan - Like A Rolling Stone 7252485[/snapback] ... etter at man har trykt CTRL+R (auto-organiser filer). 7252861[/snapback] Vet ikje, harikke sååå peiling på mediamonkey! Desverre... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Takker. Er det noen måte å så be MediaMonkey å skrive at artisten er Bob Dylan, i selve filen? Hvis ikke må jeg gjøre alt om igjen, skulle jeg rydde biblioteket og legge alle filene i biblioteket igjen. 7252433[/snapback] Hmm, når du går på egenskaper og skriver Bob Dylan på artist, så blir selve filen lagret som f. eks Bob Dylan - Like A Rolling Stone 7252485[/snapback] ... etter at man har trykt CTRL+R (auto-organiser filer). 7252861[/snapback] Vet ikje, harikke sååå peiling på mediamonkey! Desverre... 7252924[/snapback] Det er slik det er (hvertfall her). Når du har endret f.eks. artistnavnet, vil ikke dette ha noe på filnavnet å si. Får å endre filnavet, må man velge auto-organiser filer (CTRL-R), så vil man kunne endre filnavnene. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Dell9200: Linken til skinnet du har laget krever innlogging Endret 11. november 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Her er en alternativ link...; iTunes.zip Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Skins til Mediamonkey er av stor mangel, får håpe utvalget øker snart Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kanskje det vil bli flere når versjon 3.0 kommer. Men jeg mener å huske at man kan bruke winamp skins i mediamonkey Det øker jo utvalget betraktelig. Noen som kan bekrefte/avbekrefte det ? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 For selve avspilleren kan man bruke dem ja. Når 3.0 kommer vil jeg lage 3-4 skins til MediaMonkey. iTunes, WMP og kanskje den lille avspilleren jeg har vist her. Lenke til kommentar
FM Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er det mulig å få Mediamonkey til automatisk å sortere etter artist i spillelister? Slik at jeg, når jeg åpner en spilleliste, kan trykke for eksempel "t" og komme ned til alle artistene som begynner på t. Slik det er nå så kommer jeg bare på den første sangen som begynner på t når jeg trykker "t". Jeg har forresten sortert etter artist, men må trykke på artistknappen hver gang jeg åpner en spilleliste for at jeg skal kunne komme på artistene som begynner på t når jeg trykker "t". Det er dette ekstra knappetrykket jeg vil ha vekk. Sikkert veldig rotete forklart, men håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Det virker som om det er begrensinger på hvor lenge man kan rippe til mp3. Er dette korrekt? Finnes det eventuelle omveier for å rippe til MP3 i høy kvalitet? Endret 12. november 2006 av gwh Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 ^Nå skjønner jeg ikke helt. Man kan jo rippe så mange sanger man vil til mp3 i mediamonkey ? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det har ikke skjedd noen forandringer med MP3-ripping funksjonen i Mediamonkey, du har nok feil gwh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå