miCro Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) JFTech: Winamp sin last.fm plug-in fungerer fint med mediamonkey. 7064743[/snapback] Jeg kjører med plugin nå, men kan man få info'en fra last.fm inn i MM? 7066117[/snapback] Er det mulig med andre musikkavspillere? Isåfall skjønner jeg hva du mener. Å kunne laste ned informasjon fra sin egen last.fm database slik at mediamonkey kan basere seg på den hadde vært super praktisk. Endret 13. oktober 2006 av miCro Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) En ting til. Er det mulig å koble MM til en iTunes music server. Kjører en nå, men får den ikke opp i MM. Er det mulig. Daa protokoll (mt-daapd). Endret 14. oktober 2006 av JFTech Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Finnes det noe en kan gjøre så MM fungerer sammen med Messengers "hva en hører på" fungerer ?. Endret 21. oktober 2006 av manamind Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Ja. Ligger det ikke i første posten? Mener det gjør det. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Fant det i førsteposten. takker Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 den "hva hører jeg på msn 7" plugin funker ikke hos meg. er det fordi jeg har msn 7.5?? Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Jeg har Windows Messenger Live, og det fungerer helt fint med det. Vare bare å inntalere dll. filen inn i MM plugin mappen, for så starte MM og Messenger opp på nytt. Endret 22. oktober 2006 av manamind Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Min ønskeliste i forbindelse med MediaMonkey v3.0 Edit: Jeg fra min side kan love at det vil bli bedre norskbruk i v3.0 Endret 22. oktober 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ny beta kan lastes ned. Dog ikke 3.0 Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Når jeg hører på en sang, og det kommer på en ny en, så kommer det opp ei ``lomme`` der det står hva sangen heter og hva gruppa heter! Men denne står der veeeeeldig lenge, hvordan kan jeg gjøre slik at den går vekk med nesten en gang? Lenke til kommentar
FM Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ny beta kan lastes ned. Dog ikke 3.0 7169731[/snapback] Vet du, eller andre, noe om når 3.0 kommer? Mulig det har blitt nevnt før i tråden men kan ikke huske det. Endret 31. oktober 2006 av FM Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Innen en uke ifølge en mail jeg fikk for to uker siden, men de kan jo alltids forandre interne builder. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Har brukt iTunes er stund nå fordi jeg har alle sangene mine lagret på iPoden min. Så jeg spiller rett fra den. Men tenkte å gi MediaMonkey en kjanse nå. Har brukt det i en litet stund nå, men har et par spørsmål. Jeg er jo veldig vant til iTunes fordi jeg har brukt det i nesten to år nå så jeg er selvfølgelig ute etter samme funksjonalitet som jeg har i iTunes. 1. Hvordan kan jeg endre rekkefølgen på sanger i spillelistene på iPoden min? I iTunes kunne jeg bare dra sangene dit jeg ville ha dem. 2. På hjemmesiden til mediamonkey står det at gold versjonen kan brenne CD-er med hastigheter helt opp til 48x. Men når jeg skal velge kan jeg kun velge 16x. Hva er galt da? Ja, jeg har Gold. 3. Går det ann å tilpasse hvordan man vil ha utforskervinduet? Altså der du ser bibloteket, ipoder, nettradio osv... Jeg vil ha noe ala slik som det er i iTunes. Slik som du ser her. 4. Finnes det en "fjernkontroll" som legger seg ved siden av systemstatusfeltet på startlinjen i mediamonkey? Slik som det er i itunes. Finner desverre ikke noe bilde av det, men dere vet nok hva jeg mener. Windows media player har også en sånn linje. EDIT: Kom på et til 5. Om jeg velger en sortering i en spilleliste. La oss si at jeg f.eks sorterer etter artist. Men så vil jeg ha det tilbake til den rekkefølgen jeg hadde sangene i fra før av. Jeg sorterer sangene mine etter hvilke som er best. Altså de beste øverst. Kom til skade for å trykke på sorter etter artist i stad og da ble alle sangene sortert etter artist, og jeg kunne ikke få dem tilbake slik de var. I iTunes kan jeg det, for der har de et felt som er helt tomt, men når man trykker på det så kommer sangene oppstilt i den rekkefølgen du ville ha den Takker for alle svar Mvh Christian Endret 4. november 2006 av chs89 Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 1. Du kan bare dra de sangene du vil ha i Spillelisten inn dit ?, og dra de i den rekkefølgen du vil ?... Helt likt som med iTunes. 2. Om du bare kan brenne i 16x kan det være fordi cd brenneren din ikke er raskere. Om ikke, så vet jeg ikke. Jeg har gold, og får full hastighet.. merkelig om du ikke får det da 3. Dette er jeg ikke sikker på, er ikke ekspert på det området. 4. Nei, men du kan gjøre slik: Høyreklikke på MediaMonkey ikonet. 5. F5 Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 1. Av en eller annen grunn går ikke det. Må inrømme at det virker rart ja, men når jeg drar sangene skjer ingen ting Hva er galt!? 2. Jeg har denne brenneren http://www.dinside.no/php/art.php?id=100641 . Den brenner i hastigheter opp til 40x, med andre ord burde jeg vel ha fått valget om 32x eller? Og Mediamonkey sjekker vel ikke hvor rask brenneren min er. 3. Venter på svar 4. Ok, hadde vært fint m,ed en sånn liten fjerkontroll, men jeg skal nok klare meg 5. F5 fungerte dårlig. Den betyr vel oppdater, og det var akuratt det den gjorde, men den havnet i samme rekkefølge som den var, altså sortert på f.eks artist. Andre muligheter her? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hvordan er kvaliteten på cd-ripping i flac i MediaMonkey? Lenke til kommentar
gwh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Sliter litt med tagg'ingen i dette ellers meget bra programmet. Tagger etter denne formelen: Artist/Album/Spor/Tittel På artist nivå ser det bra ut, mens på albumnivå så ser det hulter til bulter ut. Noen som kan foreslå alternative måter å rippe på, eller feil som jeg gjør, så settes det stor pris på. Endret 5. november 2006 av gwh Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hva med F:\Min musikk\<Artist>\<Album> - <Artist>\<Spor#>.<Tittel> - <Artist> Da vil du få ordnet det i mappestruktur på denne måten: F>Min musikk>Dire Straits>Private Investigation - Dire Straits>02.Love Over Gold - Dire Straits.mp3 Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Noen flere som opplever at MediaMonkey oppfører seg ustabilt når det gjelder behandling av .flac filer?? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) @chs89; 1. Får ikke prøvd dette hos meg siden jeg ikke finner iPod-kabelen min for øyeblikket. 2. Den kan også være platene du bruker det er noe gale med. Hvilken funksjon av MediaMonkey bruker du? Prøv å se om problemet er i 2.5.5 RC-1. 3. Ikke slik som du vil ha det. iTunes bruker mer søking (hentet fra WMP11) enn det MediaMonkey gjør. Indekserte søk mener jeg kommer med MediaMonkey 3.0. Det vil også bli lettere å definere utseendet til MediaMonkey med treeren. Bare vær tålmodig. 4. Har iTunes "fjernkontroll" slik som WMP? Kan du vise et bilde? 5. Skriv det opp på ønskelisten til MediaMonkey-teamet. Ellers håper jeg du benytter deg av flotte synkroniseringsfunksjoner i MediaMonkey. Podcast-support, toveissynkronisering og videosynkronisering er det som foreløpig mangler. Video-støtte tviler jeg på kommer med det første, men hvem vet? Hvordan er kvaliteten på cd-ripping i flac i MediaMonkey? 7222680[/snapback] God? På artist nivå ser det bra ut, mens på albumnivå så ser det hulter til bulter ut.Noen som kan foreslå alternative måter å rippe på, eller feil som jeg gjør, så settes det stor pris på. 7223886[/snapback] Du gjør da ingenting feil. Hvis du ser trekanten som peker nedover på første noden din, så sorterer den samlingen din etter navnene på sporene dine. For å få den til å gå etter sporene kan du trykke på Spor-noden. Husk at man må trykke CTRL + S når man manuelt foretar endringer av sporet hvis andre programmer skal kunne lese dette. Hvis du ikke gjør dette lagres informasjonen kun i databasen til MediaMonkey. Jeg ville også brukt en bedre mappestruktur. Min favoritt er x:\Musikk\<Artist>\(<År>) <Album>\<Spor#>. <Artist> - <Tittel> Endret 5. november 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå