miCro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 For å være ærlig, er ikke akkurat 2.5 noe å skryte av utseendemessing. 6707278[/snapback] Med i-tunes skin og litt rokkering av vinduene, ser ikke MediaMonkey så verst ut, imo: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kan tildels være enig. Men designet trenger virkelig en overhaling. Etter min mening da selvfølgelig. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Joa, er forsåvidt enig. Spesielt sorteringen av filer kunne trengt en oppgradering slik at det ble noe ala det WMP11 kan by på, altså slik at man iallefall har valget om å sortere filene i albumgrupper. Jeg ble faktisk litt fristet til å prøve meg på Foobar2000 etter jeg så dette bildet. Makan til lekkert oppsett. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg ble faktisk litt fristet til å prøve meg på Foobar2000 etter jeg så dette bildet. Makan til lekkert oppsett. 6707385[/snapback] Looking good Men sikker veldig mye som må gjøres for å få det akkurat slikt. Birger Lenke til kommentar
veron Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kan noen legge ut i-tunes skinet. Linken på side 1 virker ikke... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Whoa, har ikke sett denne tråden før nå. Jeg er jo en trofast MediaMonkey fan, så må bare legge denne tråden til i mine inlegg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Er du litt backstage eller? Birger 6707314[/snapback] Litt, men ikke altfor mye. Min rolle i MediaMonkey er kun fornorskning og designutkast, null programmering Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg ble faktisk litt fristet til å prøve meg på Foobar2000 etter jeg så dette bildet. Makan til lekkert oppsett. 6707385[/snapback] Looking good Men sikker veldig mye som må gjøres for å få det akkurat slikt. Birger 6707451[/snapback] Ja, dessverre. Konfigureringsmulighetene i Foobar2000 er jo både den store ulempen og den store fordelen med programmet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Kan noen legge ut i-tunes skinet. Linken på side 1 virker ikke... 6707508[/snapback] Ja, selvfølgelig. Her er den, forandre filtypen til .wsz; iTunes.zip Lenke til kommentar
veron Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Takk skal du ha. Gleder meg til neste versjon kommer... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har et pussig problem med MediaMonkey. Hver gang jeg åpner programmet på nytt, dukker de to markerte diskene opp under plasserings-treet. Det hjelper ikke å fjerne de, for de dukker uansett opp igjen når jeg åpner programmet på nytt. Noen som vet hva som kan forårsake det? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Har noen spm ang mediamonkey! 1 - Når jeg går på min spilleliste, som jeg har laget selv, og som er en autospille liste, er det mulig at når jeg trykker på f.eks space så ser jeg hvilken sang jeg spiller! Hvis jeg f.eks spiller noe me ozzy, så er jeg og ser på noen sanger me maiden, så vil jeg tilbake til ozzy, kan jeg da bare trykke på en knapp istedenfor å rulle(dra nedover lista til jeg kommer til ozzy, litt irriterende slik dt er nå! Jeg kan seff trykke på F6, men da kommer jeg til en liste kalles ``spilles nå`` og jeg vil være på min spilleliste, siden den er autospilleliste! 2 - Finns det noen muligheter for å gjøre MM raskere? Den er veldig langsom iforhold t Winamp når man ska spille av sanger osv, vet at MM er 10 ganger mer avansert osv, men allikevel! 3- Du har sånn liste der det står hvor mange ganger man har spilt sangen, men den registrer ikke før jeg har hørt 33% av sangen! Jeg kan altså ikke bla til sangen er slutt, men må høre 33%, kan jeg forandre denne til f.eks 15% ? Håper dere forstod spm, og håper seff noen vet dette Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 opp minst 14 tegn Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 1. Ja. Trykk tillbakeknappen under "Musikkutforskeren". 2. Nei. MediaMonkey er raskere enn Winamp. Det kan være du snakker om ram-bruken, men MediaMonkey er blant det raskeste når du har mange filer. 3. Jeg forstår dessverre ikke. Lenke til kommentar
blured Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 3. Har forsøkt på det samme jeg også. Vil også ha muligheten til å regulere selv hvor mange ganger en sang er blitt spilt. Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) 1. Ja. Trykk tillbakeknappen under "Musikkutforskeren".2. Nei. MediaMonkey er raskere enn Winamp. Det kan være du snakker om ram-bruken, men MediaMonkey er blant det raskeste når du har mange filer. 3. Jeg forstår dessverre ikke. 6947249[/snapback] Altså på 3, når du har hørt 33% av sangen, så registrer MM at du har spilt den èn gang, men jeg lurte på om man kunne forandre dette, slik at den registrer når du har spilt 15% av sangen! Og jeg forstod ikke svaret på spm 2 :S Finner ikke musikkutforsker Jeg syns at winamp finner sangene mye raskere når du skal spille dem av, har 14000 sanger på pc`en, så jeg regner med at det er en del! Endret 28. september 2006 av Datacalibel Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Spm nr.2: ^ 6961578[/snapback] Når jeg trykker på den så blir lista vekk og alt blir kvitt! Tror du misforstår meg! Jeg vil at når du er på din autospille liste, og hører på en låt, så kan du bare trykke på F6, og da blar MM til den låten du spiller. Men da kommer det på ``spilles nå lista`` og ikke på den lista din autospilleliste er, det jeg vil er at den skal komme på den autospillelista istedenfor spilles nå! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Skal spørre om dette er mulig, har ihvertfall ikke funnet en slik funksjon. Et script som dette vil ikke være vanskelig å kode. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Dell_9200: Burde du ikke oppdatere navnet på denne tråden snart? 2.5.4 har vært ute en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå