Garreth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan funker dette Virtual CD opplegget? 6040363[/snapback] Har ikke brukt den så mye, men den emulerer en cdr, så du kan fylle på den med musikk så du kan se hvor mange sanger du får innpå 74min. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Begynnte å bruke media monkey i går, og synest det er ett veldig bra program, men jeg lurer på hvordan jeg kan sortere sanger i "spilles nå" listen etter navnet på artist i steden for tittel. Går ikke når jeg bare trykker på artist der. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hmm, er det noen som kan hjelpe meg med hotkeycontrol? Når programmet er ferdig innstalert og skal starte opp får jeg denne feilmeldingen: "system date has been tampered. Revert your system date and run the evaluation copy" Hva betyr det? Jeg skiftet tilbake datoen i kontrollpanel til år 1980 uten at det ga noen resultater... Lenke til kommentar
blured Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) ^ Har aldri opplevd eller hørt om noe lignende. Du kan prøve å bare reinstalere det. Om det ikke funker så stiller du bare et tilsvarende spørsmål på MM sitt forum: MM Forum Begynnte å bruke media monkey i går, og synest det er ett veldig bra program, men jeg lurer på hvordan jeg kan sortere sanger i "spilles nå" listen etter navnet på artist i steden for tittel. Går ikke når jeg bare trykker på artist der. 6040638[/snapback] Du må endre det før du går inn på spilles nå. Mulig dette kan forandres ved noen instillinger Endret 29. mai 2006 av manamind Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som har samme problemet: Starter MM, setter på musikk, starter BF2 (eller andre programmer) og når jeg trykker pause (på tastature, medieknapp) virker det ikke. Eller, noen ganger går det, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Noen som vet hvordan man fjerner "Importert m3u spillelisten". Den opretter seg selv igjen hver gang jeg fjerner den etter omstart av programmet. Noen instillinger man behøver å forandre på ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg fikk Creative Zen Vision:M i dag. Zen Vision Micro var litt kronglete med MediaMonkey, men det var det ikke med Vision:M. Overfører bilder til og med. <3 Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er det noen som kan hjelpe meg , jeg kjøpte en ipod som gave ,og hun som fikk denne får ikke til å overføre musikk fra itunes eller mediamonkey til ipoden ,jeg lurer da på om hun må installere noen drivere fra cdèn som medfulgte ,når hun plugger inn usb pluggen fra ipoden starter både itunes og mediamonkey , men tror det er noe galt fordi ,under "min datamaskin" dukker ipoden opp som disk J ,men forsvinner igjen etter kort tid. Hun bruker Gold vesjonen av mediamonkey slik at filene skal kunne konventeres ved overførselen. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Finnes det noe mulighet til å finne dupliserte mp3 filer? Har jo 2-3 av vær sang Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) ^ Har du brukt iTunes tidligere ?. I såfall kan det være derfor du har to av de fleste sanger. Endret 19. juni 2006 av manamind Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja det er riktig, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Da har iTunes laget en egen mappe som sikkert ligger i "Min Musikk". Der ligger alle sanger den har laget to av. Bare slett den mappen og alt innholdet. Men du burde være helt sikker på at du har to av alle sangene som ligger der, før du sletter mappen. Endret 19. juni 2006 av manamind Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Er det noen som kan hjelpe meg , jeg kjøpte en ipod som gave ,og hun som fikk denne får ikke til å overføre musikk fra itunes eller mediamonkey til ipoden ,jeg lurer da på om hun må installere noen drivere fra cdèn som medfulgte ,når hun plugger inn usb pluggen fra ipoden starter både itunes og mediamonkey , men tror det er noe galt fordi ,under "min datamaskin" dukker ipoden opp som disk J ,men forsvinner igjen etter kort tid.Hun bruker Gold vesjonen av mediamonkey slik at filene skal kunne konventeres ved overførselen. 6333506[/snapback] Snakket med henne i dag og hun har nå innstallert mediamonkey på en annen maskin , når hun da kobler ipoden til pcèn har jeg forstått det slik at alle sangene som nå er lagt inn på mediamonkey blir synkronisert automatisk til ipod , hun har ca 300 sanger i mappen men etter vel 25 min står det "ikke koble fra" i displayet på ipoden , er dette normalt? det er vist ingen ting på pcèn som indikerer at mediamonkey flytter sangene over på ipoden. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er normalt at det står "ikke koble fra". Det er bare å sørge for trygg fjerning av ipoden. For om du ikke gjør det er det en liten mulighet for at musikken du legger over blir mistet. Men da er det bare å overføre med MM på nytt. Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Takker for svar , hun har vist fått overført musikken til ipoden nå Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 MediaMonkey knuser alle andre musikk-avspillere. Bruker det selv, aldri fått problemer. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Mange av sangene mine har tall 01 09 osv, er det noe programm som kan fjerne det i filnavnene? Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Tror ikke det er en måte å hurtigredigere det. Men du kan tagge hele album om gangen da. Ellers må du ta en og en sang tror jeg. Men om noen vet om et slikt program, ville jeg blitt veldig taknemlig for det. Men har mine tvil om at det er mulig. Endret 20. juni 2006 av manamind Lenke til kommentar
nojac Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Finnes det noe mulighet til å finne dupliserte mp3 filer? Har jo 2-3 av vær sang 6337439[/snapback] I det venstre panelet i MediaMonkey finner du valget Filer å redigere -- Doble titler Da søker programmet gjennom biblioteket for deg og finner duplikatfilene. Så er det bare å slette de du ikke vil ha. Hvis iTunes har dublisert hele biblioteket (fordi du hadde sangene i andre kataloger enn iTunes-Music-mappen, se Innstillinger - Avansert i iTunes) kan du kanskje slette hele kataloger. Men da risikerer du å slette for mye, så pass på! For den som liker å ha orden i musikksamlinga er MediaMonkey et funn! Men et "Now playing"-vindu med automatisk kobling mot et Internettbibliotek har jeg ikke funnet. Endret 21. juni 2006 av nojac Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Feilmelding under nedlastning av MediaMonkey v2.5.3 Skulle laste det ned fra download.com og fikk feilmeldingen. Noen som har opplevd det samme? Vil ikke anbefale andre å laste ned fra download.com, bare lurer på om noen har opplevd dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå