Demogorgon Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 media monkey har fått en ny bruker trodde ikke dagen skulle komme hvor jeg lot winamp2 avgå med døden, men den kom. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er det en måte å fjerne duplikat filer fra biblioteket? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Velg Bibliotek-->Filer å redigere -->Doble Titler Så er det bare å merke de du vil bli kvitt, høyreklikke og velge Fjern. Når det gjelder å holde orden på musikksamlingen er MediaMonkey glimrende. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Det er forøvrig en konkurranse ute og går. Her kan du vinne en livstidslisens til MediaMonkey Gold Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Velg Bibliotek-->Filer å redigere -->Doble Titler Så er det bare å merke de du vil bli kvitt, høyreklikke og velge Fjern. Når det gjelder å holde orden på musikksamlingen er MediaMonkey glimrende. 5936194[/snapback] Ingen måte å gjøre så MM fjærner duplikat filene automatisk? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 For oss som vil ha orden i musikksamlingen er "automatisk fjerning" et umulig prosjekt. For hvilken av filene skal fjernes? Den fra originalalbumet eller den i Greatest Hits? Og hva med ulike innspillinger med samme tittel? Samme album, men ulikt cover-bilde? Hva som er "duplikat" må vurderes i hvert tilfelle. Ingen behov for "forbedring" her, altså. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Nå kommer en bugfiks omgang til. Denne vil være kortere enn den forrige. Prøv den her. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvis jeg har laget et helt system med deling av database osv på forskjellige maskiner, må jeg sette det opp på ny hvis jeg laster ned den nyeste versjonen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Det tviler jeg sterkt på, men hvis du har mange viktige filer er det nok lurest å vente til den er ferdig til å gis ut. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp). Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp). 5945019[/snapback] Det er bare starte programmet Evillyrics, så starter du en sang og Evillyrics finner sangteksten for deg. Det finnes også en plugin som kan implementere dette i programmet. Det er snakk om at MM har et samarbeid med Evillyrics-teamet, kanskje vi får se dette i en fremtidig versjon. En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor. 5949324[/snapback] Du kan minimere det til systemfeltet. Da tar det nesten ingen ram, men det finnes ikke noen mini spiller i den forstand som Winamp har. Det vil mest sannsynlig komme i neste versjon. Da vil dette skinnet kunne brukes: Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp). 5945019[/snapback] Det er bare starte programmet Evillyrics, så starter du en sang og Evillyrics finner sangteksten for deg. Det finnes også en plugin som kan implementere dette i programmet. Det er snakk om at MM har et samarbeid med Evillyrics-teamet, kanskje vi får se dette i en fremtidig versjon. En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor. 5949324[/snapback] Du kan minimere det til systemfeltet. Da tar det nesten ingen ram, men det finnes ikke noen mini spiller i den forstand som Winamp har. Det vil mest sannsynlig komme i neste versjon. Da vil dette skinnet kunne brukes: 5949496[/snapback] Gleder meg Det er ditt skin ja. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Gleder meg Det er ditt skin ja. 5949684[/snapback] Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er play-knappen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) jeg har et lite spørsmål. Har nettopp startet å bruke MediaMonkey og har ikke Gold version, så jeg lurer på om jeg mp scanne gjennom musikk mappen min hver gang jeg skal legge til nye sanger? Får ikke til å dra over fra LimWire som jeg brukte å gjøre med iTunes. EDIT: hvordan får jeg instalert den iTunes skinnen? Fikser det ikke. Endret 19. april 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 jeg har et lite spørsmål.Har nettopp startet å bruke MediaMonkey og har ikke Gold version, så jeg lurer på om jeg mp scanne gjennom musikk mappen min hver gang jeg skal legge til nye sanger? Får ikke til å dra over fra LimWire som jeg brukte å gjøre med iTunes. EDIT: hvordan får jeg instalert den iTunes skinnen? Fikser det ikke. 5949870[/snapback] Du lagrer vel den i skin-mappen. Der jeg har lagret min. Du må bare huske på å unzippe mappa (tror jeg). Så kan du gå på verktøy>alternativer>Skin og velge iTunes. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Mulig å koble denne opp mot last.fm? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Mulig å koble denne opp mot last.fm? 5983990[/snapback] Hva med denne: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=7961 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Mulig å koble denne opp mot last.fm? 5983990[/snapback] Hva med denne: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=7961 5984057[/snapback] Denne er nok den du leter etter: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...=audioscrobbler Bare laste ned den offisielle WinAMP pluginen ifra last.fm og velg General Setup eller hva nå det var. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan funker dette Virtual CD opplegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå