Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velg Bibliotek-->Filer å redigere -->Doble Titler 

Så er det bare å merke de du vil bli kvitt, høyreklikke og velge Fjern.

Når det gjelder å holde orden på musikksamlingen er MediaMonkey glimrende.

5936194[/snapback]

Ingen måte å gjøre så MM fjærner duplikat filene automatisk?

Lenke til kommentar

For oss som vil ha orden i musikksamlingen er "automatisk fjerning" et umulig prosjekt. For hvilken av filene skal fjernes? Den fra originalalbumet eller den i Greatest Hits? Og hva med ulike innspillinger med samme tittel? Samme album, men ulikt cover-bilde?

Hva som er "duplikat" må vurderes i hvert tilfelle. Ingen behov for "forbedring" her, altså.

Lenke til kommentar
Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp).

5945019[/snapback]

Det er bare starte programmet Evillyrics, så starter du en sang og Evillyrics finner sangteksten for deg. Det finnes også en plugin som kan implementere dette i programmet.

Det er snakk om at MM har et samarbeid med Evillyrics-teamet, kanskje vi får se dette i en fremtidig versjon.

En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor.

5949324[/snapback]

Du kan minimere det til systemfeltet. Da tar det nesten ingen ram, men det finnes ikke noen mini spiller i den forstand som Winamp har. Det vil mest sannsynlig komme i neste versjon. Da vil dette skinnet kunne brukes:

avspiller0ng.png

:love:

Lenke til kommentar
Hvordan instalerer man EvilLyric? Fikk det ikke til (prøvde å instalere for WinAmp).

5945019[/snapback]

Det er bare starte programmet Evillyrics, så starter du en sang og Evillyrics finner sangteksten for deg. Det finnes også en plugin som kan implementere dette i programmet.

Det er snakk om at MM har et samarbeid med Evillyrics-teamet, kanskje vi får se dette i en fremtidig versjon.

En ting til, en slags miniplayer, er det mulig? Gjennomsiktig "Spilles Nå"-vindu er ikke optimalt. Den er alt for stor.

5949324[/snapback]

Du kan minimere det til systemfeltet. Da tar det nesten ingen ram, men det finnes ikke noen mini spiller i den forstand som Winamp har. Det vil mest sannsynlig komme i neste versjon. Da vil dette skinnet kunne brukes:

avspiller0ng.png

:love:

5949496[/snapback]

Gleder meg :thumbup: Det er ditt skin ja.

Lenke til kommentar

jeg har et lite spørsmål.

Har nettopp startet å bruke MediaMonkey og har ikke Gold version, så jeg lurer på om jeg mp scanne gjennom musikk mappen min hver gang jeg skal legge til nye sanger? Får ikke til å dra over fra LimWire som jeg brukte å gjøre med iTunes.

EDIT: hvordan får jeg instalert den iTunes skinnen? Fikser det ikke.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
jeg har et lite spørsmål.

Har nettopp startet å bruke MediaMonkey og har ikke Gold version, så jeg lurer på om jeg mp scanne gjennom musikk mappen min hver gang jeg skal legge til nye sanger? Får ikke til å dra over fra LimWire som jeg brukte å gjøre med iTunes.

EDIT: hvordan får jeg instalert den iTunes skinnen? Fikser det ikke.

5949870[/snapback]

Du lagrer vel den i skin-mappen. Der jeg har lagret min. Du må bare huske på å unzippe mappa (tror jeg). Så kan du gå på verktøy>alternativer>Skin og velge iTunes.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...