MindTooth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har brukt iTunes. Og hvordan få inn de filene? .m4a Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Her er en nyttig side. Følg linker og les: .m4a Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Her er en nyttig side. Følg linker og les: .m4a 5417432[/snapback] Takk for linken. Funket Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Her er en nyttig side. Følg linker og les: .m4a 5417432[/snapback] Takk for linken. Funket 5417598[/snapback] Gjorde ikke det gitt:P Ikke en eneste ID3 tag fulgte med, foruten navnet da. Står bare "1" på artist, thats it. Endret 10. januar 2006 av Birger_Nord Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) MediaMonkey støtter ikke lesing av taggene til .m4a filer. Du må retagge filene (med f.eks. CTRL+T) slik at MediaMonkey lagrer informasjonen i 'Biblioteket' sin fil og ikke inne id3-tag'en. Endret 10. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Få til slik at sangene vises i MSN Messenger? Lenke til kommentar
FM Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Få til slik at sangene vises i MSN Messenger? 5427426[/snapback] Du finner link i første post. Endret 12. januar 2006 av FM Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Få til slik at sangene vises i MSN Messenger? 5427426[/snapback] Du finner link i første post. 5427481[/snapback] Tusen takk : Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har endelig fått litt system i musikk-samlingen min, det er deilig. Sangene passer til og med inne i stripene! Hurra! Men så storkrevende som jeg er, lurer jeg på en ting til: Når man har satt på "shuffle" hopper den også mellom albumene, noe jeg ønsker, men er det mulig at visningen av album og sang også hopper til den sangen som blir spilt i "playlist"? Håper du skjønner spørsmålet mitt. Takker for svar! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Fiffig program, men det irriterer meg at den ikke liker samlealbum, dvs den deler albumet. Den deler opp slik at jeg bare får høre på en artist fra albumetav gangen. Noen gode tips? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Har endelig fått litt system i musikk-samlingen min, det er deilig. Sangene passer til og med inne i stripene! Hurra! Men så storkrevende som jeg er, lurer jeg på en ting til: Når man har satt på "shuffle" hopper den også mellom albumene, noe jeg ønsker, men er det mulig at visningen av album og sang også hopper til den sangen som blir spilt i "playlist"? Håper du skjønner spørsmålet mitt. Takker for svar! 5466040[/snapback] Albumgrafikk du mener? Sett den til "Albumgrafikk (Spilles Nå)". Fiffig program, men det irriterer meg at den ikke liker samlealbum, dvs den deler albumet. Den deler opp slik at jeg bare får høre på en artist fra albumetav gangen. Noen gode tips? 5466243[/snapback] Du må forandre 'Album Artist' eller 'Artist' (husker ikke helt) til noe sånt som 'Multiple Guitarist'. Da vil du få alle sangene under 'Multiple Guitarist'. Du får i tillegg artistene i treet, men du kan sortere noden ved å høyreklikke og filtrere artister med kun et spor. Håper noe av dette funker for deg. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Har endelig fått litt system i musikk-samlingen min, det er deilig. Sangene passer til og med inne i stripene! Hurra! Men så storkrevende som jeg er, lurer jeg på en ting til: Når man har satt på "shuffle" hopper den også mellom albumene, noe jeg ønsker, men er det mulig at visningen av album og sang også hopper til den sangen som blir spilt i "playlist"? Håper du skjønner spørsmålet mitt. Takker for svar! 5466040[/snapback] Albumgrafikk du mener? Sett den til "Albumgrafikk (Spilles Nå)". 5466487[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Ingen problem. Hvorfor har ikke programmer.no dekket lanseringen av MediaMonkey 2.5? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 For en fantastisk post. Synes at Dell_9200 virkelig har gjort en flott jobb med å spre ett av verdens beste programmer. Har selv brukt programmet i rundt ett år, og MM blir bare bedre og bedre. Jeg har ett problem som jeg ikke har funnet noe svar på foreløpig. Jeg har syncet ipoden opp mot bilbioteket, men som med de eldre versjonene, får jeg ikke opp album art på spilleren. Dette aksepterer jeg. Men når jeg koblet til iPoden til en annen datamaskin med iTunes instalert dukket plutselig all album arten opp. Noen forslag på hva jeg kan gjøre? Keep up the good work Dell_9200 PS! Du slo meg med norskoversettingen Lenke til kommentar
FM Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 God aften.. Noen som vet hvordan jeg kan lage en spilleliste med de 250 mest spilte sangene mine? Er litt lite med bare 50. Er dette mulig i gratisversjonen, eller må jeg ha Gold? Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Tror man må ha gold versjon for å kunne lage egne såkalte smarte spillelister Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hmmmmm , er det mulighet for å endre skriftfargen? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Ja, men da må du si meg hvilken farge du vil ha og gi meg skinnet du bruker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Fiffig program, men det irriterer meg at den ikke liker samlealbum, dvs den deler albumet. Den deler opp slik at jeg bare får høre på en artist fra albumetav gangen. Noen gode tips? 5466243[/snapback] Du må forandre 'Album Artist' eller 'Artist' (husker ikke helt) til noe sånt som 'Multiple Guitarist'. Da vil du få alle sangene under 'Multiple Guitarist'. Du får i tillegg artistene i treet, men du kan sortere noden ved å høyreklikke og filtrere artister med kun et spor. Håper noe av dette funker for deg. 5466487[/snapback] Kan du forklare litt mer spesifikt? Forstår ikke helt... Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kommer utviklerne av MM til å forbedre bruken av ipod sammen med programmet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå