ersa Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det skinnet ble fint. Gratulerer med mulig første skin av minispiller til MM Ratingstjernene ville jeg fjernet av den grun at jeg ikke bruker de selv . Men der er nok mange uenig med meg. Du er virkelig flink. Om MediaMonkey 2.6 blir i et lignende skin blir det visuelle perfekt. Noe jeg la merke til var at spilleren var litt Windows Vista-aktig (positiv ting). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Play-knappen og sporknappen er "inspirert" av WMP 11. Takk for at du liker skinnet, men det er jo bare et bilde ennå. Jeg har lagd alt, så nå er det opp til utviklerne å gjøre skinnet kompatibelt med MM. Krysser fingrene. Lenke til kommentar
FM Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hei. Noen som vet hvor man kan finne en oversikt over samtlige hurtigtaster til MediaMonkey? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg driver å setter opp Mediamonkey til fjernkontrollen til TV-kortet mitt nå. Bare sånn på gøy egentlig. Litt stilig å kunne bruke fjernkontrollen til å skifte sang o.l. når man ligger på sengen og ikke vil høre den sangen som spilles der og da. Fint skin sånn btw. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Her er et flash dokument som viser skinnets knapper i bruk. Hva synes dere? Endret 8. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ser bra ut, men vet ikke om jeg likte den hvite linjen rundt/på playknappen. Altså den som kommer oppå selve trekanten. Synes den bryter ett ellers soft "uttrykk". Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Har du noen forslag til hvordan det skal markeres at man holder musen over knappen? Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Hmmm... Er ikke i det kreative hjørnet akkurat nå, men jeg er tilhenger av at det skal være så diskret som mulig. En liten endring av fargen på trekanten, enten litt mørkere eller lysere. Ellers så liker jeg at ringen rundt blir litt "tåkete". Bare mine synspunkter dette Alt i alt synes jeg dette blir bra! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Hmmm... Er ikke i det kreative hjørnet akkurat nå, men jeg er tilhenger av at det skal være så diskret som mulig. En liten endring av fargen på trekanten, enten litt mørkere eller lysere. Ellers så liker jeg at ringen rundt blir litt "tåkete". Bare mine synspunkter dette Alt i alt synes jeg dette blir bra! 5406820[/snapback] Er den bedre NÅ? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vet ikke om jeg har sakt det før, men likte ikke play-knappen i det hele tatt. Den matcher liksom ikke resten av spilleren. Men det er min mening. Er det foresten mulig å lage play-list av de forskjellige elementene på treet? En spillelist for alle låter på M, en for Rock osv. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 En annen ting: Volumknappen burde være samme farge som playkanppen (da hadde det vært bra) eller den som viser hvor på sangen man er. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Jeg er ganske uenig med deg The_Fire. Det eneste jeg ikke er fornøyd med og som skal fornadres på er spordrageren. Den kommer nok til å være i blå, men skal ha litt finere farger. Jeg er også uenig med deg om at volumknappen skal være blå. De viktige tingene skal være blå. Play/Pause er den viktigste tingen på en avspiller, og jeg synes jeg har fått en fin skinne-effekt og en fin dybde når man trykker på den. Du kan jo lage en rund 'spill av'-knapp eller en volumknapp selv hvis du har lyst, så kan jeg jo kanskje blir overbevist. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Jada, min mening. 5408458[/snapback] Ja, det er det. Det er dog litt vanskelig å vite hva du mener. Vise det med bilder er alltid lettere, kanskje jeg får en god ide. Menmen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Lager faktisk en egen modell (inspirert av deg). Så hvis du kan ramse oppp tingene dine, hadde det vært kjekt Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Tingene mine? Mener du knapper og sånt, eller program jeg bruker og hvordan jeg gjør det? Edit: Jeg har funnet en genial funksjon i MM (igjen). Man kan trykke på Artist-noden, og så kan man filtrere noden etter behov. F.eks kan du angi at artister med ferre enn 5 spor ikke skal vises. Genialt! Endret 9. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Til å lage bildefiler (det er det eneste jeg har gjort), så bruker jeg Photoshop. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ok. Hvordan skal du så sette det sammen? Programerer du i koder, eller bruker du et program? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Det er ikke jeg som skal programmere det sammen. Det er det en fyr fra MediaMonkey teamet som skal gjøre, men jeg er veldig interessert til å se designet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå