Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mange her som bruker betalversjonen?

5389890[/snapback]

Ja, jeg har kjøpt MediaMonkey Gold med lifetime-lisens. Betaler gjerne litt ekstra for å støtte videreutvikling av dette geniale programmet. Og så er jeg jo sikret gratis oppgraderinger for all framtid. :w00t:

Sinclair

Lenke til kommentar

Syntes utkastet så bra ut. Kanskje løitt my "dill". Kunne vært forenklet litt. Skal det være avspilleren skjønner ikke hvorfor album bildet vises der i tilleg til rett vedsiden av. Men det med At ratingen vises var smart. Kunne godt vært litt lysere gråfarge.

Foretrekker kopien av itunes jeg. Men det er mulig at når denne er ferdig. Og det er gjort noen endringer og justeringer at denne vil være en konkurent.

Lenke til kommentar

Denne vil kun være en minispiller. Derfor er albumgrafikken der. Den vil ikke kunne brukes som en vanlig Winamp customisert avspiller slik som jeg har gjort før.

'Dilldallet' er for meg helt nødvendig, men det vil være mulig å ikke vise albumgrafikk. Har jeg tagget hele samlingen min med albumgrafikk, så skal den vises også.

Denne avspilleren vil fungere som minispilleren i MediaMonkey (hvis du trykker på pilen ned oppe i høyre hjørne), men den vil være litt mer visuell og finere spør du meg.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Hva mener du? Jeg lager alle min deler av et skin i Photoshop. Lager mange layers, og eksporterer de. Her er den snart ferdig, mangler bare en hvit fordypning i sporveksleren:

5395884[/snapback]

Skikkelig nice work! :dribble:

Du må være den fremste og beste pådriveren for MediaMonkey i Norge ;)

Edit: Endret på en liten Leif :innocent:

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Nei. Foreløpig så er alle skinene kun kompatible med winamp 2.xx... Jeg har bedt MediaMonkey om å lage både minispiller (slik som i iTunes) og en mer markant avspiller. Dette har de visstnok tenkt å gjøre noe med i versjon 2.6. Dette skinnet skal kodes som det første uortodokse skinnet og vil være den første minispilleren til MediaMonkey (forhåpentligvis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...