the_fire Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har bare lest første og siste side. Laster programmet nå. Noe mer som annbefales å gjøre? Er det mange her som bruker betalversjonen? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er det mange her som bruker betalversjonen? 5389890[/snapback] Ja Lenke til kommentar
HowardKey Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Er det mange her som bruker betalversjonen? 5389890[/snapback] Ja, jeg har kjøpt MediaMonkey Gold med lifetime-lisens. Betaler gjerne litt ekstra for å støtte videreutvikling av dette geniale programmet. Og så er jeg jo sikret gratis oppgraderinger for all framtid. Sinclair Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Pengene blir jo bare mer verdt når jeg har oversatt til norsk versjon og kommer snart et skin til (Fortsatt bare et utkast) Endret 5. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Syntes utkastet så bra ut. Kanskje løitt my "dill". Kunne vært forenklet litt. Skal det være avspilleren skjønner ikke hvorfor album bildet vises der i tilleg til rett vedsiden av. Men det med At ratingen vises var smart. Kunne godt vært litt lysere gråfarge. Foretrekker kopien av itunes jeg. Men det er mulig at når denne er ferdig. Og det er gjort noen endringer og justeringer at denne vil være en konkurent. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Denne vil kun være en minispiller. Derfor er albumgrafikken der. Den vil ikke kunne brukes som en vanlig Winamp customisert avspiller slik som jeg har gjort før. 'Dilldallet' er for meg helt nødvendig, men det vil være mulig å ikke vise albumgrafikk. Har jeg tagget hele samlingen min med albumgrafikk, så skal den vises også. Denne avspilleren vil fungere som minispilleren i MediaMonkey (hvis du trykker på pilen ned oppe i høyre hjørne), men den vil være litt mer visuell og finere spør du meg. Endret 5. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Da skjønner jeg at det må vises så mye informasjon når det er en minispiller. Da har jeg tro på at den vil bli bra. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Rumpelink til rumpebilde av et flott design... Endret 6. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvilken hastighet er det MM 2.5.1 bruker på å rippe en cd inn på pcen? Og hvilken hastighet er det på MM 2.4.1 Gold? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Ripping er kun avhengig av cd-spilleren din, men cd-brenning (kompatible med alle cd-spiller {.wav}) er limitert til 4x i gratis versjonen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Dell_9200, hvilken metode bruker du for å lage avspiller? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Hva mener du? Jeg lager alle min deler av et skin i Photoshop. Lager mange layers, og eksporterer de. Her er den snart ferdig, mangler bare en hvit fordypning i sporveksleren: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hva mener du? Jeg lager alle min deler av et skin i Photoshop. Lager mange layers, og eksporterer de. Her er den snart ferdig, mangler bare en hvit fordypning i sporveksleren: 5395884[/snapback] Skikkelig nice work! Du må være den fremste og beste pådriveren for MediaMonkey i Norge Edit: Endret på en liten Leif Endret 6. januar 2006 av Zevs_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Eneste? ... 5395904[/snapback] Jeg mente fremste, men fikk jernteppe når jeg skrev innlegget! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Her er den med skygge. Kommer til å bli bra. Er nesten forelsket, men er jo åpen for innspill fra dere: Edit: Fikset bilde. Endret 6. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
ersa Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Den minispilleren der var utrolig fin! Veldig bra arbeid. Har du noe lignende i full skin til MM? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Nei. Foreløpig så er alle skinene kun kompatible med winamp 2.xx... Jeg har bedt MediaMonkey om å lage både minispiller (slik som i iTunes) og en mer markant avspiller. Dette har de visstnok tenkt å gjøre noe med i versjon 2.6. Dette skinnet skal kodes som det første uortodokse skinnet og vil være den første minispilleren til MediaMonkey (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Nå er skinnet ferdig, tror jeg. Dere er fri til å si hva dere mener! Endret 7. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Meget bra skin dette. Måtte utviklerne produsere den snarest! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå