ersa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg fant ut av problemet. Jeg hadde litt mange virtuelle drev montert fra diverse programmer så jeg tok av alle jeg ikke trengte og da funket det. Takk for hjelpen uansett. Mediamonkey Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Når du overfører fra MM - ipod'en blir automatisk alle sangene du har på mm biblioteket overført da. Hvis det er slik, hva skjer når du har flere sanger i mm biblioteket ennn du har plass til på ipoden. I itunes kan du krysse av de sangene du vil ha med/ lavære å ha kryss så de ikke kommer med. Hvordan fungerer dette på MM ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 MedioMonkey kan da umulig være bra for gamle datamaskiner som er litt treige? Jeg tviler nok på at min Laptop 800 MHZ, 128 MB ram og 20 GB harddisk blir særlig glad hvis jeg installerer MediaMonkey. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg har et lite problem med MM her. Når jeg syncer iPoden med MM, fungerer bare noen sanger på iPoden, mens andre "hopper" den bare over. Dette har aldri skjedd før, bare etter jeg byttet fra iTunes til MM. Hva kan forårsake dette? Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 MM støtter flere lydformater enn det itunes gjør. Kanskje du får lagt inn et format ipoden din ikke klarer å lese ordentlig ?.... Er ikke dette riktig får du spørre dell_9200 for ytterligere hjelp Lenke til kommentar
Faris Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tror ikke det er det som er problemet her, siden jeg fks kan spille 4-5 låter av en cd, men så hopper den over resten av skiva.. skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Når du overfører fra MM - ipod'en blir automatisk alle sangene du har på mm biblioteket overført da. Hvis det er slik, hva skjer når du har flere sanger i mm biblioteket ennn du har plass til på ipoden. I itunes kan du krysse av de sangene du vil ha med/ lavære å ha kryss så de ikke kommer med. Hvordan fungerer dette på MM ? 5359977[/snapback] Kun sanger som er støttet av enheten som er koblet til vil synkroniseres. I MM kan du også konvertere filer i f.eks .ogg og .flac til mp3 slik at de kan spilles på iPoden. Denne funksjonen må du betale for, men du kan jo gjøre dette manuelt også. MedioMonkey kan da umulig være bra for gamle datamaskiner som er litt treige?Jeg tviler nok på at min Laptop 800 MHZ, 128 MB ram og 20 GB harddisk blir særlig glad hvis jeg installerer MediaMonkey. 5360029[/snapback] MediaMonkey er et litt tyngre program enn Winamp 2.xx, men atskillig lettere enn både iTunes og WMP. Jeg kan ikke si noe annet enn at du får prøve å se. Det er ingen virus eller malware i programmet, så det kan trygt testes. Jeg har et lite problem med MM her. Når jeg syncer iPoden med MM, fungerer bare noen sanger på iPoden, mens andre "hopper" den bare over. Dette har aldri skjedd før, bare etter jeg byttet fra iTunes til MM. Hva kan forårsake dette? 5360056[/snapback] Hvis dette er et probleme med den nyeste versjonen (2.5.1.934), så bør du sende en debug logg til utviklerne. Du bør ihvertfall gjøre dette: Anybody who can reproduce it, please do so with as few tracks as possible (i.e. on a very clear iPod) and when you encounter the problem, e-mail me: \iPod_Control\iTunes\iTunesDB \iPod_Control\Device\SysInfo and a description of which tracks don't play, which do and any other relevant details. Thanks, Jiri Husk at du bør synkronisere ferrest mulig sanger slik at filene som du må sende ikke blir så stor. Utviklerne er avhengig av gode tilbakemeldinger om eventuelle feil slik at disse kan rettes fort opp. De har selvfølgelig ikke råd til å teste alle enheter som finnes på markedet. Heldigvis går det en vei for MediaMonkey, nemlig oppover. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har ikke sett gjennom hele posten, så jeg lurer på om MediaMonkey bruker mer resusser enn winamp? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Noen som kjører mediamonkey med amd x2 proc. uten problemer? Jeg har ikke fått til å kjøre dette programmet etter x2 oppgraderingen. Bruker itunes nå men er mer interresert i mediamonkey bla pga bedre db håndtering. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 kvifor er mm min på engelsk? eg sa at den skulle væra på norsk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Har ikke sett gjennom hele posten, så jeg lurer på om MediaMonkey bruker mer resusser enn winamp? 5362178[/snapback] Hva med å se på posten over der du skrev? kvifor er mm min på engelsk? eg sa at den skulle væra på norsk 5362212[/snapback] Det vet jeg ikke, men det kan være at innstillingene dine i Windows påvirker noe. Du må selvfølgelig huske å restarte programmet etter du har skiftet språk. Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Skjønte ikke helt svaret. Ok la oss si at du har en mp3 fil av f.eks "Always will Be - Hammerfall". Men du vil vil ikke ha den med på ipoden fordi du ikke syntes den ikke er så veldig bra. Hvordan får du da mm til å ikke eksportere den inn på ipoden. For MM glør vel som itunes. Og legger alle sangene inn ??. Og de sangene du ikke vil ha med ber du om at ikke skal legges inn, men på hvilken måte ?? Endret 31. desember 2005 av manamind Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Du kan velge å synkronisere HELE biblioteket, eller så kan du synkronisere valgte elementer (spillelister, destinasjon, vurdering etc.). Dette gjør du i innstillingene for enheten som skal synkroniseres. Hvis du ikke har kjøpt MediaMonkey vil kun sanger som er støttet av iPoden (mp3, wav) bli synkronisert, men hvis du har MediaMonkey Gold kan du velge å konvertere spor som ikke er støttet av enheten til et format som er det. Lenke til kommentar
meinir Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) .. Endret 29. september 2010 av meinir Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Hadde du bare 55 000 sanger? Endret 1. januar 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 YEEEEESSSS! Hadde ca. 180 gb med musikk, ca 55 000 sanger.. Alllt dette lå i ett eneste rot i EN mappe. (med helt usanssynlige undermapper), så eneste metoden som var brukbar for å finne en sang, var å søke.. Nå ligger nesten all musikken pent sortert i mapper.. SIMPELTENT BARE ELSKER MM! 5366364[/snapback] Åj, kan du forklare en stakkars newbie hvordan man ordner filene slik du har gjort? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hva med å bruke auto-organiser (CTRL + R), med en formel som du selv kan lage? Se første post for informasjon om den funksjonen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Her kommer vennen til iTunes skinnet mitt. Dette er et skin til Toaster. Den er basert på spilleren til iTunes. Du må husk å importere filen med programmet Toaster, og sett programmet til å vise Custom skinnet (bildet jeg har lagd). Du må lage en winamp.exe fil til programmet ved installasjon. Lykke til! Bilde: iTunes.zip Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hva med å bruke auto-organiser (CTRL + R), med en formel som du selv kan lage? Se første post for informasjon om den funksjonen. 5372449[/snapback] Har testet litt, men tror ikke jeg får det til Forstår jeg riktig når jeg aner at det går an å organisere hele musikksamlingen i mapper ferdig med navn ol automatisk? Alt på en gang? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 CTRL + R har jeg jo sagt. Auto-organiser filer. Der ordner du filene dine etter din egen smak. Hele greien er at du bruker ID3-tagene i musikkfilene dine til å angi navn og destinasjon på mapper og filer som du skal ordne. Det er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå