Gå til innhold

MediaMonkey v2.5.5 | v3.0-testing har begynt!

iMono

Anbefalte innlegg

Fungerer ihvertfall med min zen sleek. Det fungerer ikke i v 2.4, så du må installere en betaversjon. Jeg kjører v 2.5.1.913. Dette er en beta, men jeg har ikke funnet noen bugs. Har sikkert kommet nyere beta etter den jeg har på maskina og, men har ikke giddet å oppdatere da denne fungerer fint.

Edit:

Her har du siste beta: http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_2_5_927.exe

Endret av baremegigjen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virket jo forsåvidt helt grei denne spilleren,

men saken er at jeg gjerne vil ha lyd på alle høyt. ved avspilling (5.1),

får bare lyd på to av fronthøyttalerne nå. :hrm:

Er dette mulig med denne spilleren?

5322049[/snapback]

Tools --> Options --> Output Plug-ins --> DirectSound output v2.2.7 --> Configure --> "Allow hardware acceleration"

Om du setter en hake i denne får du lyd i alle høytalerne. :D

Dssrc2.gif

Lenke til kommentar

Oppdater visning (F5) er ment for når man ripper en CD, og eller når man overvåker en mappe som får nye filer som gagner den visningen du er i.

Det være seg f.eks at du ser på alle Beatles' sanger som du har på maskinen, så får du et album til. Da oppdateres ikke visningen automatisk, men du må trykke på F5.

Oppdatering av nylig lagt til sanger kan skje på flere måter. Hvis du overvåker en mappe og har MediaMonkey åpen mens du legger til nye filer, vil MediaMonkey automatisk legge til sangene. Du kan og velge å skanne de valgte mappene ved oppstart. Hvis du ikke har Gold, kan du ganske enkelt trykke på Legg til/Skann spor til biblioteket (INS). Da velger du de mappene som skal skannes.

Komplisert svar for en enkel oppgave!

Lenke til kommentar

Hmm, Jeg fikk det tildels til nå, men: Nye sanger dukker opp, men vis jeg flytter rundt på mapper så endres ikke dette i MM. Hva skal jeg da gjøre?

Hadde vært tøft om MM, hadde en avdeling for Video også. Med auto-tag og hele pakken. Nesten samme systemet på en måte. Eller finnes dette kanskje?

Lenke til kommentar
Hmm, Jeg fikk det tildels til nå, men: Nye sanger dukker opp, men vis jeg flytter rundt på mapper så endres ikke dette i MM. Hva skal jeg da gjøre?

Hadde vært tøft om MM, hadde en avdeling for Video også. Med auto-tag og hele pakken. Nesten samme systemet på en måte. Eller finnes dette kanskje?

5328648[/snapback]

MediaMonkey er fremdeles bare et musikkprogram.

Du må huske at du må ha Gold (det har du) og så må mappen du flytter filer over til være overvåket. Da fungerer det.

Idag kommer 2.5 Final. Da inkludert med Norsk!

:w00t:

Lenke til kommentar

Du må huske at du må ha Gold (det har du) og så må mappen du flytter filer over til være overvåket. Da fungerer det.

Idag kommer 2.5 Final. Da inkludert med Norsk!

:w00t:

5329202[/snapback]

Jeg har satt den til å overvåke hele harddisken. Men nå ser det ut som om den flytter på mapper, men plasseringen som De opprinnelig lå slettes ikke fra listen!

Kommer eller kom?

Lenke til kommentar
Jeg har satt den til å overvåke hele harddisken. Men nå ser det ut som om den flytter på mapper, men plasseringen som De opprinnelig lå slettes ikke fra listen!

Kommer eller kom?

5329228[/snapback]

Kommer...

Hvis du ikke har filer i mappene som renskes for lydfiler, skal mappene automatisk slettes. Dette vet jeg har fungert lenge. Sjekk med final release om du har problemer der også.

Lenke til kommentar
Lastet ned denne spilleren nettop, og den virker utrolig bra!

Men jeg får ikke slettet "duplikater", noen som kan hjelpe??

EDIT: Fungerer MediaMonkey med last.fm?

5330066[/snapback]

Når du trykker på Files to Edit --> Duplicate Content, så skal det komme opp alle filer som er doble. Da merker du dem og trykker Delete. Jeg skjønner ikke helt hva du lurer på...

Last.fm funker veldig greit med MediaMonkey, men husk at ALLE plugin'er som installeres må være kompatible med Winamp 2.xx. Det betyr at du må installere Basic Version av Last.fm sin plugin.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...