iMono Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 (endret) Looking good! 5249618[/snapback] Takk Det er ikke vanskelig å gjøre dette selv. Bruker Photoshop som jeg editerer bilder med. Trenger ikke mye kunnskap. Litt, men ikke mye. Jeg har lånt mange ting fra iTunes 6. Versjon 1.05: - Ordnet Maksimer og Gjenopprett knappene. Versjon 1.06: - Alle knapper oppfører seg som i iTunes. Versjon 1.07: - Fikset ny progbar som passer bedre til stilen Endret 6. desember 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 iTunes 1.1: - Ordnet kosmetiske ting som blant annet equalizer. Etterspørsel: Noen som vet om man kan bruke noe program til skinning av avspillere i WinAmp versjon 2.xx? Jeg får rett og slett ikke til å fjerne noen bugs i bl.a volum-knappen. iTunes_1.1.zip Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 202-vinylshakerz_-_one_night_in_bangkok-qmi F.eks den sangen, kan jeg fjerne tallet forran, og alle 'liggende strekene' på en enkel måte ? Utrolig mange av sangene mine har slikt... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Må gjøres i to operasjoner. Først henter du informasjon fra filen (hvis ikke id3v-tagen fungerer), så renamer du filen med CTRL+R. Du kan også bruke et skript som ordner stor bokstav i hvert ord (utenom småordene). Hvis du ikke får det til, sjekk første post og bruk sunn fornuft. Lenke til kommentar
grukk Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) iTunes 1.1: - Ordnet kosmetiske ting som blant annet equalizer. Etterspørsel: Noen som vet om man kan bruke noe program til skinning av avspillere i WinAmp versjon 2.xx? Jeg får rett og slett ikke til å fjerne noen bugs i bl.a volum-knappen. 5260899[/snapback] Det så veldig fint ut! Jeg lastet den ned og puttet den i skins-mappen, men det ble ikke like fint som på bildene dine her...Nå ligger bare den filen jeg lastet ned i skinsmappa. Vet dette er nybegynnerspørsmål, men... Endret 10. desember 2005 av grukk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Det du gjør er at du åpner zip filen med Winzip eller Winrar. Deretter legger du den filen som er INNI zip-filen i skins mappen. Da kan du bytte til iTunes skin i MediaMonkey. Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Kanskje det her er svart på tidligare i tråden, men går det ann å få "låst" bagrunnen i iTunes skinet, slik at ein slepp slik som vist på bildet under? Glømte å seie at eg synes iTunes skinet ser veldig bra ut. Bra jobba Dell_9200 Endret 10. desember 2005 av Antipop Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Noen som vet noe om når neste versjon kommer? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Kommer i januar en gang sikkert. Første releasekandidat skal komme ut før jul. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Kanskje det her er svart på tidligare i tråden, men går det ann å få "låst" bagrunnen i iTunes skinet, slik at ein slepp slik som vist på bildet under? Glømte å seie at eg synes iTunes skinet ser veldig bra ut. Bra jobba Dell_9200 5278365[/snapback] Den plassen der er reservert spillelisten. Trykk på PL på spilleren, og den kommer frem. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg tror han snakka om det med stripene på bakgrunnen.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Det ja. Det er pga font setningene. Funker fint hos meg. Den støtter (foreløpig) ikke 120ppt. Skal sjekke opp dette senere. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det ja. Det er pga font setningene. Funker fint hos meg. Den støtter (foreløpig) ikke 120ppt. Skal sjekke opp dette senere. 5281467[/snapback] Om du hadde fikset dette hadde jeg blitt orgasmisk glad! Har slitt med dette så sykt at jeg klikker mentalt snart, dessverre har jeg ikke fått fikset det, synd for skinet ditt er genialt! BTW: Du husker sikkert at jeg spurte deg om problemet i en egen tråd Dell_9200 så om du får fikset problemet ville du postet i denne tråden og? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506817&hl= Takktakk! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Aiiaiaiaiii! Dobbelpost! Endret 11. desember 2005 av Teds Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Kanskje det her er svart på tidligare i tråden, men går det ann å få "låst" bagrunnen i iTunes skinet, slik at ein slepp slik som vist på bildet under? Glømte å seie at eg synes iTunes skinet ser veldig bra ut. Bra jobba Dell_9200 5278365[/snapback] Jeg har testet med 120 ppt, og det ser ut til å fungere for meg. Man må bruke: - 2.5 versjon av MediaMonkey. - Mitt skin. - Uten noen form for bildebakgrunn overkjøring. Da skal det fungere! Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har du en link til en offisiell MediaMonkey 2.5? (Ja jeg vet at jeg kan Google) Men har en variant av 2.5 den fungerte ikke. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_2_5_924.exe Lenke til kommentar
Teds Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! (Beklager mine store bokstaver) Men det var så inni helsikkes godt å endelig få klart det. Skal sitte å se på MediaMonkey hele kvelden. Dell_9200 ................ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 MediaMonkey skal lansere 2.5 RC-1 på fredag, da forhåpentligvis med Norsk oversettelse. Mange av bugsene i programmet er fikset på, så det er bare å glede seg. Auto-synkroniserings muligheten er helt genial! Endelig kan jeg ha filer i .ogg på pc'en, og mp3 på iPoden MED albumgrafikk! Loving it... Lenke til kommentar
FM Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Funker det å bruke MediaMonkey sammen med Creative Zen Micro (overføre musikk osv.)? Hva må jeg i så tilfelle gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå