Ed Hunter Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Nokon som veit kvifor det spraker av og til i høgtalarane når eg bruker equalizer? Preset "metal" for dei som lurte.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 har merket det jeg og... trodde høytalerne var ødelgte jeg med en gang Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet... 5015112[/snapback] Jo riktig nok det. Uansett, noko som veit kvifor dette hender? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet... 5015112[/snapback] EQ'en i Winamp funker fint Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Nettopp installert MM og det ser virkelig bra ut. Endelig kan jeg få skikkelig orden på all musikken med et lett og ikke voldsomt ressurskrevende program. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet... 5015112[/snapback] EQ'en i Winamp funker fint 5018498[/snapback] Hva mener du med dette? Det han sier gjelder ikke kun for MM, men også for Winamp. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Nå er alpha 4 (tror det er det den heter) ute for nedlasting. Dette er IKKE offisielt, men noe som jeg fant ved en tilfeldighet. Nå støttes flac-konvertering, enhet-konvertering og bedre brenning av data cd. Sjekk det ut her: http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_2_5_908.exe Endret 30. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg vil ikke være ignorerende, men dere vet at ved å tukle med equalizer innstillingene, så forandres lydbildet som er lagd av produsenten til platen. Jeg hører all min musikk uten noen form for effekter eller tukling med lydbildet... 5015112[/snapback] EQ'en i Winamp funker fint 5018498[/snapback] Hva mener du med dette? Det han sier gjelder ikke kun for MM, men også for Winamp. 5076509[/snapback] Ikke det jeg mente. Hvis du leser over ser du at i MM så lager EQ'en knatrelyder når du justerer på den. Det gjør den ikke i winamp... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Metal er da ikke et preset i MediaMonkey? Jeg vet ikke hvordan du har fått det. Preset'ene er: Classical Dance Live Pop Reggae Rock Endret 30. oktober 2005 av HenHau Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Det la jeg merke til nå!... Endret 30. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Test ut den norske versjonen av MediaMonkey: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=476296 Lenke til kommentar
baremegigjen Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Tror jeg har blitt forelsket... Bare en liten ting. Har brukt WinAmp, og der er jeg blitt nesten avhengig av hurtigtaster. F.eks "b" for å skippe til neste sang. Finnes det noe enklere enn å trykke "ctrl + n". Hadde vært greit om det var en tast og ikke to... Sliter med musearm(er) og liker å bruke tastaturet mest mulig. Bortsett fra dette er jeg storfornøyd, og WA er nok historie for min del Endret 1. november 2005 av baremegigjen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er sikkert ein plug-in til det, husk at mange av plug-insa til Winamp funker i MM. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Funker last.fm til MM? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Funker last.fm til MM? 5125047[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Funker last.fm til MM? 5125047[/snapback] Ja. 5125854[/snapback] Jaok. Jeg får det ikke til å funke. Bare å installere det i plugin-mappa til MM? Hvor finner jeg plugin-instillingene i MM? Edit: Plugin, ikke playlist. Endret 21. november 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Playlist-mappen? Hva skal du der? Dette er en plugin; den skal altså i plugin mappen (*:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins). Når den er installert der, skal den poppe opp ved oppstart av MediaMonkey... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Playlist-mappen? Hva skal du der? Dette er en plugin; den skal altså i plugin mappen (*:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins). Når den er installert der, skal den poppe opp ved oppstart av MediaMonkey... 5188057[/snapback] Bah, mente selvfølgelig plugin. Men det popper ikke noe opp i oppstarten. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da må du sjekke Verktøy/Tools under "General Plugins". Der skal den være. Kommer opp som et nytt "mediamonkey"-vindu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå