Teds Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Har et problem med et skin jeg har lastet ned. Hvorfor går ikke sangene inne i stripene som går på langs? Edit: La inn bilde som fungerte Endret 13. oktober 2005 av Teds Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 det er fordi stripene kun er en bakgrunn, dei "henger" ikkje fast i det som er skrive bortover. Du ser det veldig godt om du ruller nedover. Var håpløst forklart, men håper det hjalp deg Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Takker for svar! Søkte litt på Google og fant dette. Do you have selected the skin only, or do you have selected the background images and "scrolling" enabled? Check your font settings, this should be "small fonts" This could solve the problem. Hvor finner jeg "font settings"? Edit: Legger til linken hvor jeg fant informasjonen. LINK Endret 12. oktober 2005 av Teds Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Funker ikkje her, instalerer plug-in for winamp, legges så i plug-in mappen.Men får ikkje opp audioscrobbler i plug-ins - general options.. Hvordan løste du deT? Installering av Audioscrobbler 1. Du laster ned winamp plugin fra last.fm 2. Under installeringen huker du av for "General Version" (ellers funker det ikke) 3. Installer den til C|D:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins\ 4. Start opp MediaMonkey, trykk så på "General Plugins" under "Options". Der skal du finne Audioscrobbler. Dobbeltklikk eller trykk på "Configure"... Trykk så på Cancel i det vinduet du er i, det skal poppe opp et vindu for Audioscrobbler. 5. Trykk på vinduet til Audioscrobbler og fyll inn informasjon! Lykke til! der er det tomt :O Har instalert pluginnen i F:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins\ og gjort det du sa, men den ligger ikke i general plugins :s Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Lasta ned MM i går, og er veldig fornøgd. Supert program. Har et spørsmål, og det er om det fins ein plugin, slik at eg kan spele av shn filer? Har søkt litt, men fant ingenting For det første. Hva er shn-filer? Er det lyd? Hvis ja: Finn en .dll fil som kan takle den typen filer (kanskje den heter "output_shn.dll"), legg den i hovedmappen i MediaMonkey. Nå kommer den "vanskelige" delen; Dette vet jeg svært lite om, men idéen er at man skal ordne på registeret i en fil i MediaMonkey programmet, søk på MediaMonkey forumet for mer informasjon. Jeg har opprettet en post der hvor jeg spør hvordan man gjør det, hvis du ikke klarer det. Lykke til Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 der er det tomt :OHar instalert pluginnen i F:\Programfiler\MediaMonkey\Plugins\ og gjort det du sa, men den ligger ikke i general plugins :s Jeg vet ikke noe annet svar enn at du må dobbeltsjekke punktene jeg lagde. Jeg fulgte de, og fikk det til. Det som er viktigst er at du installerer "General Version"... Som sagt, følg punktene en gang til og prøv... Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 shn er lyd-filer ja. Skal sjå om eg får det til. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 shn er lyd-filer ja. Skal sjå om eg får det til. Jeg fant en ting her, kanskje du kan teste det ut og si om det virket: http://www.etree.org/cgi-bin/counter.cgi/s...e/shnamp202.exe Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ja eg fant den der og hehe.. den funka jo greit. Men når eg dobbel-klikker på sanger må eg trykke på play etterpå for at dei skal starte. men greit nok hehe Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg klarte det Tusen takk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg klarte det Tusen takk 5000506[/snapback] Veldig bra! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har brukt MediaMonkey i lang tid nå, og må si det slår Winamp ned i støvlene. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har brukt MediaMonkey i lang tid nå, og må si det slår Winamp ned i støvlene. 5001596[/snapback] Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nokon som veit om eit skin til MM som passer det svarte themet til Windows Vista? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Har nå slitt og slitt... Her er resultatet: Den trengs litt testing fra min side, før jeg skal la dere teste det. Om noen dager så finnes MediaMonkey offisielt på Norsk! Ed Hunter: Sjekk her! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jøss, gleder meg Godt arbeid. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Takker for den Dell_9200! Bra initiativ med den oversettinga. Endret 14. oktober 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
HowardKey Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Den trengs litt testing fra min side, før jeg skal la dere teste det. Om noen dager så finnes MediaMonkey offisielt på Norsk! Kjempeinnsats, Dell (og dere andre som har bidratt)! Men det blir vel en slags "korrekturrunde" før den offisielle versjonen lanseres? Hva som er riktig språk er i mange tilfeller en smakssak. Ut fra bildet du har lagt ut, ser jeg enkelte muligheter for små justeringer: - Editer = Rediger - Spiller Nå = I avspilleren nå (eller Spilles nå) - Spill Av = Spill av - Filer å Redigere = Filer å redigere (eller Filer for redigering) - Min Datamaskin = Min datamaskin - Album Art = Albumgrafikk Stå på! Edit: Skriveleif... ironisk nok! Sinclair Endret 14. oktober 2005 av Sinclair Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Den trengs litt testing fra min side, før jeg skal la dere teste det. Om noen dager så finnes MediaMonkey offisielt på Norsk! Kjempeinnsats, Dell (og dere andre som har bidratt)! Men det blir vel en slags "korrekturrunde" før den offisielle versjonen lanseres? Hva som er riktig språk er i mange tilfeller en smakssak. Ut fra bildet du har lagt ut, ser jeg enkelte muligheter for små justeringer: - Editer = Rediger (Er forandret allerede ) - Spiller Nå = I avspilleren nå (eller Spilles nå)(Skal ikke forandres) - Spill Av = Spill av (Skal kanskje forandres, mest sannsynlig ikke) - Filer å Redigere = Filer å redigere (eller Filer for redigering)(Skal forandres) - Min Datamaskin = Min datamaskin(Skal ikke forandres) - Album Art = Albumgrafikk(Skal mest sannsynlig forandres) Stå på! Edit: Skriveleif... ironisk nok! Sinclair 5003491[/snapback] Takk for all hjelp Sinclair! Håper du fortsatt vil hjelpe når testversjonen kommer ut om noen dager! Endret 14. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
HowardKey Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Takk for all hjelp Sinclair! Håper du fortsatt vil hjelpe når testversjonen kommer ut om noen dager! Svært gjerne! Sinclair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå