iMono Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Jeg får det til. Du må laste ned den for WinAmp og velge General Version når du installerer. Dere må forresten se dette innlegget. Jeg ble litt forbannet da noen prøvde å presse meg ut, men så kom utviklerne og sa at det ble slik jeg ville ha! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg får det til. Du må laste ned den for WinAmp og velge General Version når du installerer. Dere må forresten se dette innlegget. Jeg ble litt forbannet da noen prøvde å presse meg ut, men så kom utviklerne og sa at det ble slik jeg ville ha! Nettop det jeg har gjort. Funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) http://img255.imageshack.us/img255/6250/au...crobbler5yv.jpg Hvis du har installert den i MediaMonkeys sin "Plugins"-mappe, så skal dette fungere... Endret 16. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Fikk du det til? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Har ikke testa... fikler med itunes5 nå. teste det litt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Samme her... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Må bare si at det nye playlist systemet (med undermapper) til iTunes er på grensen til genialt. Aldri klart å lage et mer oversiktlig system på filene mine noen gang Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Kan du poste et bilde der du viser hva du mener? Forøvrig så bør du sjekke ut denne siden. Der kommer de med litt av hvert av informasjon om hva som kommer i neste release. Jiri innrømmer også at alpha skal komme i neste uke. Venter spent. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Slik. Med MM bruker jeg kanskje opptil 10 sek fra jeg starter til jeg finner sangen eller albumet jeg vil ha. Nå bruker jeg maks 2. Men har en ganske så stor jobb med taging foran meg og playlist laging ikke minst. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hvor gjør du det? Finner ikke funksjonen... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Fil -> Ny mappe Så bare lager du en spilleliste av noen sanger og flytter spillelisten inn i en av mappene (drag & drop). Lenke til kommentar
gnav Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er bedre med å bruke dette programmet i stedet for Winamp? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 les første post og noen sider av tråden så finner du ut. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Media Monkey klarer ikke å finne alle sangene mine på ipoden Jeg har ca 800 sanger og media apen klarer bare å finne 200 av dem :/ Bye bye media monkey, og hallo iTunes 5. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Nå vet jeg ikke hvordan dette fungerer, men er du helt sikker på at du har huket av .aac filer?. Ellers vet jeg lite om problemet ditt, men kanskje du kan forklare litt mer? Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Nå vet jeg ikke hvordan dette fungerer, men er du helt sikker på at du har huket av .aac filer?. Ellers vet jeg lite om problemet ditt, men kanskje du kan forklare litt mer? Har ikke forandret så mange av innstilingene, så hvis ikke aac er huket av ved default så tviler jeg på det. Hvor kan jeg huke av .aac? Og hva skal jeg eventuelt komme med info? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Jeg vet ikke hvordan man importerer sanger fra iPoden, men etter det jeg fant så tror jeg det er et av disse valgene: Velg alle formater: http://img218.imageshack.us/img218/3709/hjelp012fx.jpg Eller synkroniserer automatisk med iPod'en: http://img218.imageshack.us/img218/7677/hjelp023ur.jpg Endret 16. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Posted: Fri Sep 16, 2005 5:48 pm Post subject:Please let us know how does it work in MM 2.5 alpha (to be released in about 2 days), this was improved there. Jiri Klarer ikke å vente... Søndag Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Da er MediaMonkey 2.5.1.896 lansert. Den kan skilte med disse funksjonen: NB! Alphaversjon! What's new in build 896? - Added Synchronization support for iPod Shuffle - Added Synchronization support for 'Plays for Sure' (MTP) devices - Added one-touch synchronization for all flash devices (similar to iPod Shuffle) - Added 'show checked' button to easily display tracks on synch list - Added Party mode - Added basic Auto-DJ functionality (see Now Playing config) - Added ability to import iTunes / Winamp ratings & play history on scans - Added ignore 'The' in Artists name for sorting purposes - Added auto-complete for commonly used fields (Artist/Album/Genre...) - Added ability to select all/none in various dialogs - Added more fine-grained control over default playback behaviour - Added ability to disable mouse gestures - Added in-place conversion (in addition to conversion to new location) - Added 'Eject CD after ripping' - Added proxy support for streaming (in addition to freedb) - Added ability to export all playlists to .m3u files at once - Added script: auto-increment track# - Added script: switch Artist <--> Title - Added script: Case Checker (thanks to Risser) - Fixed MPC metadata sometimes isn't read correctly - Fixed MPC technical info missing for profile 'Radio'/Q5 or lower - Fixed attempts to read tag on non-existant flac file causes freeze - Fixed File Monitor: first file per directory sometimes not read correctly - Fixed auto-complete usability kinks in skinned version - Fixed Track# = 256 is always listed as 'unsynchronized' - Fixed 'Double-click Action' should also work in Now Playing node - Fixed Auto-Tag from Amazon: unspecified error dialog - Fixed Auto-Tag from Amazon: access violation - Fixed empty folders sometimes aren't removed after Auto-Organize - Fixed File Monitor startup scan can cause duplicates in some cases - Fixed rounding problems in statistics report - Fixed font color in status bar cannot be changed in skins - Fixed Playlists that are deleted appear in send-to history list - Fixed multiple concurrent synchronization operations shouldn't occur - Fixed Artist/Title should be split in Milkdrop to display better - Improved image quality for Album Art (bicubic resampling) - Improved usability of 'Show checked' in synch dialog - Improved usability of Freedb lookup so that menu isn't greyed out - Improved shutdown time (shorter) - Improved wording on numerous dialogs Mer info kommer! Endret 19. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da er MediaMonkey 2.5.1.896 lansert. Den kan skilte med disse funksjonen: Alpha riktignok. Hos meg fungerer den nye rimelig dårlig. Får fram feilmelding når jeg forsøker å åpne "options." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå