Gå til innhold

billig trådløs tastatur og mus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for 350 spenn så får du et" A4Tech KeyWorksOffice" oss clas olson. Helt greit dette. SPesielt avstanden er meget bra. Har et slik til mine stue pc og det funker helt fint på 4-5 meter (det er det lengste jeg kommer vekk i min stue..)

Mye for penegen her i grunn.

Lenke til kommentar
for 350 spenn så får du et" A4Tech KeyWorksOffice" oss clas olson. Helt greit dette. SPesielt avstanden er meget bra. Har et slik til mine stue pc og det funker helt fint på 4-5 meter (det er det lengste jeg kommer vekk i min stue..)

Mye for penegen her i grunn.

ja det hørtes fint ut det, for jeg skal nemlig sette pc'n min borte ved tv'n og da er det ikke kabler som er lange nok så da blir trådløst eneste utvei, men går det ann og bruke det til spill? skal nemlig spille litt innimellom også , mend et er ikke så ofte

Lenke til kommentar
jeg finner det ikke i nettbutikken deres

Joda det finnes oss Clas det. Tok litt feil på prisen. Koster 298,- og ikke 350 som jeg sa først.

Varen nr. 32-6626 298,00

står under hardware -->tastatur--

aner ikke hva de har oss expert, men tviler på at de har til mye under 500,-

Lenke til kommentar
det står ikke noe om at det følger med det

Det følger med mus!!

------cut fra clas siden...

32-6626

298,00

stk.

Sjekk om varen finnes på lager!

Tips en venn om ovenstående produkt! (åpnes i nytt vindu)

Trådløst tastatur og optisk mus. Utstyrt med Windows-, multimedia- og Internett-taster. Musen er ergonomisk utformet, har 3 knapper samt scrollhjul med knappefunksjon. Leveres med batterier, løstagbar håndleddstøtte og engelsk programvare. For Windows 95 eller senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...