Viddi_boy Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 det var en som sa "er det ikke 3,5 hester nedplombert til 2,5?" mn hvordan får jeg den til å bli 3.5 hk da?? Hvor er plomperingen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skulle ikke forundre meg om det også var et usannt rykte ang. effekten på TSX. En populær påstand er at alle TS50X-er er 80ccm sperret til 2,5HK. Ang. toppfart så venter jeg nå på en haug med tullinger som kommer med "110 på sletta, HELT orginal!" (Har faktisk hørt den et par ganger). :!: Lenke til kommentar
[NO]Eagle Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ok, "sedsberg".. du er no litt på sletta sjøl vil eg tru.. om ikkje sperra du snakker om innebærer skifting til anna sylinder og forgasser samt eksosannlegg.. eg og trudde på en heil haug me tullinga, men virker som dei er relativt slappe ta seg.. men, som eg sa, min går rundt hundre no, og den er so absolutt ikkje original.. pliz svar tsx-folkz Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 TSX har ingen simpel sperre som på nye Riejuer, Apriliaer, scootere osv osv. Skal man ha en X til å gå bra må man bytte sylinder. Nå er vel trimsylindre til TSX ganske billige også innbiller jeg meg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 TSX har ingen simpel sperre som på nye Riejuer, Apriliaer, scootere osv osv. Skal man ha en X til å gå bra må man bytte sylinder. Nå er vel trimsylindre til TSX ganske billige også innbiller jeg meg. Sant så sant, men jeg tror faktisk det er en plombe i den, jeg TROR det er en i annlegget, men det hjelper nesten ingenting å bytte den. Nyere mopeder er jo plombert ned til 2,5hk elns fra 6-8 ( ? ) Lenke til kommentar
andyTS50X92 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 TSX har ingen simpel sperre som på nye Riejuer, Apriliaer, scootere osv osv. Skal man ha en X til å gå bra må man bytte sylinder. Nå er vel trimsylindre til TSX ganske billige også innbiller jeg meg. 4672323[/snapback] om du skal bytte sylinder på en tsx, må du kjøpe mykje anna styr for at det skal gå skikkelig eller e det for å få opp meir effekt? ej he en heilt uttrimma tsx, hjelpe det då å kjøpe powerfilter? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nyere mopeder er jo plombert ned til 2,5hk elns fra 6-8 ( ? ) 4673414[/snapback] Tror neppe det er 6-8 hk i en uplombert Am6.. Hva er det da i feks full trimma Am6 motor ? Ingen sperrer eller noe slikt i Ts.. hjelper ingenting med powerfilter uansett.. Sylinder, gasser, innsug og reed og drev, gå å kjøp. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror neppe det er 6-8 hk i en uplombert Am6.. Hva er det da i feks full trimma Am6 motor ? Ingen sperrer eller noe slikt i Ts.. hjelper ingenting med powerfilter uansett.. Sylinder, gasser, innsug og reed og drev, gå å kjøp. 8566806[/snapback] Uplombert har am6 7hk. Plombert er det 2-2,5hk. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.suzukicycles.org/photos/TS/TS25...50X_red_500.jpgLitt bedre side. Dæven. Ikke rare toppeffekten. Bare 1HK mer enn i min 125ccm. 4564723[/snapback] Nå skal man huske på at bla. annet i Japan er det et avgiftsystem som straffer kjøretøy med mer enn 20kW, derfor vil du se mange sykler på bla. Bikez.com oppgitt til 20kW, men leveres med betydelig mer i andre land. Ellers er jo ikke 27HK i en ensylindra firtakter ille, det er ikke noe særlig mer i moderne 4-takt enduro saker. Lenke til kommentar
andyTS50X92 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ok, "sedsberg".. du er no litt på sletta sjøl vil eg tru.. om ikkje sperra du snakker om innebærer skifting til anna sylinder og forgasser samt eksosannlegg.. eg og trudde på en heil haug me tullinga, men virker som dei er relativt slappe ta seg.. men, som eg sa, min går rundt hundre no, og den er so absolutt ikkje original.. pliz svar tsx-folkz 4669417[/snapback] he du tsx? ka du he gjort for å trimme den? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Uplombert har am6 7hk 8567366[/snapback] 6,5 faktisk Opsummering: Suzuki Ts50X har originalt 3.5hk, minarelli AM6 har 6,5 Begge disse er nedplombert til ca 2,5hk grunnet lover Lenke til kommentar
Loled Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Vis du kan få 15hk på en sliten panter 370 motor, så går det nokk på en nyere ts motor. Typen til søsteren min hadde en ts den hadde han blod trimmet så den gikk 120. Så det er nokk mulig Endret 9. mai 2007 av Loled Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Trimsylinderne til pantere er jævlig hissig da Enormt mye hissigere enn TS drit Men hvor mye hk kan man da dra ut av et fult oppsett med trim på am6 ? Hvis uplombert er 6,5 Lenke til kommentar
andyTS50X92 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Uplombert har am6 7hk 8567366[/snapback] 6,5 faktisk Opsummering: Suzuki Ts50X har originalt 3.5hk, minarelli AM6 har 6,5 Begge disse er nedplombert til ca 2,5hk grunnet lover 8570746[/snapback] meina du då at ein må ha ny sylinder for å få fleire hesta? kor du henta ut dinna eine hesten, so du fe 3,5? Lenke til kommentar
Loled Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Trimsylinderne til pantere er jævlig hissig da Enormt mye hissigere enn TS drit Men hvor mye hk kan man da dra ut av et fult oppsett med trim på am6 ? Hvis uplombert er 6,5 8574449[/snapback] Har en kamerat som kjørte med simonini 90cc på furiaen da greide han 125 Så solgte han settet til en med tzr så fikk han den til å gå 134, så mye å si om det er racing eller "cross" Endret 9. mai 2007 av Loled Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er ingen fasit på hvor mange hk man kan få. Leverandørene sier ALLTID mer enn det man egentlig kan få ut. Vil du ha et sikkelig svar så får du nok få noen profesjonelle til å stille den inn perfekt og etter det en Dyno test. Du kan få et greit trim oppsett til din tsx for en ca 1000kr. Arsial / charmo 47 Dellort'o 21 Giannelli 80 Dette er et helt greit oppsett og du vil få noe mer ut av din x fra org. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 meina du då at ein må ha ny sylinder for å få fleire hesta? kor du henta ut dinna eine hesten, so du fe 3,5? 8575672[/snapback] WTF snakker du om? man trenger ikke sylinder for å få fler hester nei. Den 3,5 hesten er der alltid (uansett er det ikke lov til å skrive på dialekt her) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 1. er vel mulig å få en 12-14hk vel ut av en ts som har en perfekt kombinasjon av gasserr sylinder osv 2. 2,5hk 3. maks ut av en vannavkjølt moped ligger på litt over 20hk 4559683[/snapback] Broren min hadde 24HK i sin Motohispania Furia (50cc) Den gikk i 140Km/h. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 1. er vel mulig å få en 12-14hk vel ut av en ts som har en perfekt kombinasjon av gasserr sylinder osv 2. 2,5hk 3. maks ut av en vannavkjølt moped ligger på litt over 20hk 4559683[/snapback] Broren min hadde 24HK i sin Motohispania Furia (50cc) Den gikk i 140Km/h. 8585226[/snapback] 140km/t eller ikke. Ingen tro på at du får en Furia opp i 140! Lenke til kommentar
Loled Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) 1. er vel mulig å få en 12-14hk vel ut av en ts som har en perfekt kombinasjon av gasserr sylinder osv 2. 2,5hk 3. maks ut av en vannavkjølt moped ligger på litt over 20hk 4559683[/snapback] Broren min hadde 24HK i sin Motohispania Furia (50cc) Den gikk i 140Km/h. 8585226[/snapback] 140km/t eller ikke. Ingen tro på at du får en Furia opp i 140! 8586974[/snapback] Jo det er mulig, men eneste måte på å greie det er med TUNG dreving. Vis han kommer i en bakke som heller 15% så må han gire ned 140 km/t på flata 50 km/t opp bakkene Haha. Har erfaringer med det Endret 11. mai 2007 av Loled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå