Zjaxy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Jeg har kjøpt meg bilstereo til å ha i båten... Da vil jeg ikke ha noen cd spiller så jeg bruker mp3 spilleren min! Så da lurer jeg på! Hva skal jeg da koble i remote inngangen på forsterkeren? jeg får jo ikke noe liv i den uten å ha noe der! Og en ting til: Kan det være skadlig for forsterkeren å stå nærme høytalerene? jeg har bygd en kasse som jeg har tenkt å bygge alt inn i sånn at jeg kun trenger å koble til strøm. Med den ideen blir forsterkeren ståendes 1-2 cm fra hvert element.. Kan det være skadlig? Takker for seriøse svar Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Forum -> Bil og motor -> Bil -> Stereo/multimedia her er det nokk mere hjelp og finne Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 For og starte remoten så kobler du bare 12 volt på den. Gjerne med en bryter så du kan slå den av og på. Hvis det er basselementer med litt størelse på så "kan" forsterken ta skade av det over tid. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Det er vanlige 6*9 hattehyllehøytalere Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 går sikkert bra. men det lureste hadde jo vært å bruke marine elementer som er beregnet til båt og andre fuktige omgivelser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå