oso Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Kunne noen gitt meg noen råd om minne til dette hovedkortet ? Hadde planer om og kjøpe ?dette er det et godt valg eller burde jeg heller kjøpe pc3200 Ram Endret 25. juli 2005 av oso Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vet ikke helt om de brikkene passer til det kortet,dette fordi VX fordrer el del strøm for å yte godt og det er det vel ikke muligheter for på det hovedkortet. Tror jeg heller hadde satset på Platinum Ed. R-2 eller vanlig Platinum . Lenke til kommentar
oso Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja du sier noe . Men vil det ikke eventuelt vere en fordel og bruke et 500 MHz minne når jeg skal klokke ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ja du sier noe . Men vil det ikke eventuelt vere en fordel og bruke et 500 MHz minne når jeg skal klokke ? Tja,her må du også ta i betrakning hvor høyt du klarer å klokke,kommer du veldig høyt kan det være en fordel , men du må også veie dette opp mot hvilke timinger de forskjellige brikkene har. 3500 brikker er et godt alternativ . Lenke til kommentar
oso Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Var det de her du tenkte på ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Var det de her du tenkte på ? Jepp,skal være svært gode brikker og som du ser har de meget bra timinger . Tror nok de passer bedre til ditt kort enn VX, har selv VX men det blir ikke noe fart på dem før jeg går over 3 volt. Endret 25. juli 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
oso Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja det ser jo veldig bra ut egentlig . Kansje jeg bare må gå for de brikkene . Finner egentlig ikke noen bedre alternativ. Vet du om noen steder de brikkene er testet . Hvor mye tror du det går og klokke de ? FSB en klarer jeg og få opp i 298 MHZ med pc3200 brikker men klokker ikke minnet så mye nå Lenke til kommentar
oso Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Virker ikke som det minnet er så glad i klokking da ut fra omtalene rundt om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå