Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

ta eksamen på nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er mulig å ta eksamen på nytt hvis du stryker, får karakteren 0 eller 1. Får du 2 har du bestått, og dermed har du fått endelig karakter på eksamen, tror jeg. Om du kan ta opp eksamen igjen selv etter å ha fått 2 (med privatis e.l.) vet jeg for øvrig ikke dessverre.

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

Problemet mitt er at jeg gjorde det dårligere enn vanlig, men bestod. problemet er at for å komme inn på den høgskolen ¨jeg tenker på trenger jeg bedre enn hva jeg fikk siden de tar med eksamenskarakteren i norsk og den svekker gjennomsnitten min på norsk

Lenke til kommentar
Problemet mitt er at jeg gjorde det dårligere enn vanlig, men bestod. problemet er at for å komme inn på den høgskolen ¨jeg tenker på trenger jeg bedre enn hva jeg fikk siden de tar med eksamenskarakteren i norsk og den svekker gjennomsnitten min på norsk

Da må du ta kontakt med eksamensdirektoratet eller skolen/privatist etc og spørre dem. men tror ikke det går an å ta eksamen på nytt hvis du bestod den. men som sagt, ta kontakt med dem så får du sikkert svar på spørsmålene dine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...